16

380 20 0
                                    

אנה

״תודה אמא״ טום אמר מנשק את ראשה של אמא ונכנס למכונית. ״נוסעים?״ ג׳ואי שאל ואני ליב וטום הנהנו. הוא התחיל בנסיעה  לים ולקחתי את הטלפון מחפשת שירים לשים.

״תשימי משהו טוב״ טום אמר וגלגלתי את עיניי. ״אני ראיתי אותך מהפאקינג מראה!״ הוא צעק וג׳ואי וליב וצחקו. ״תסתום!״ צעקתי בחזרה מדפדפת וכשלא ראיתי משהו מעניין הקלדתי שיר שאני אוהבת.

    'Love me like you do'

״לא נמאס לך מהשיר הזה?״ טום שאל ונאנחתי מתעלמת ממנו מתחילה לשיר וליב איתי. ״גם את?״ הוא שאל וצחקתי. ״ואני הרגזני?״ היא שאלה וטום גיחך מנשק אותה.

״חכמולוגית״ הוא אמר והיא קרצה לו ממשיכה לשיר. הגענו אחר כך לחלק האהוב עלי והגברתי את השיר מביטה בג׳ואי שהביט בי מהמראה.

"I'll let you set the pace , cause I'm not thinking straight! My head spinning around I can't see clear no more..what are you waiting for!!"

צעקנו וצחקתי נשענת על המושב מביטה במראה רואה שמבטו של ג׳ואי על הכביש וחיוך על פניו. ״האוזניים שלי!״ טום צעק וליב חבטה בזרועו ויש לו מזל שהיא עשתה את זה לפני שאני הייתי עושה.

הגענו לים אחרי כמה שירים ששמענו. יצאתי מהמכונית נהנת מהאוויר הנעים שבחוץ. ״נסיכה״ ג׳ואי שם את ידו על מותניי והסתובבתי לכיוונו. ״אני הולך דקה לקנות לנו אבטיח תישארי עם טום וליב לכמה דקות״

הוא אמר והנהנתי מנשקת אותו על שפתיו והוא הלך. ״בואו נתפוס מקום טוב״ טום אמר ואני וליב הלכנו אחריו. תפסנו מקום קרוב לים והנחנו מגבות אני וליב הורדנו את הבגדים נשארות עם הבגדי ים שלנו.

למזלי הגוף שלי נראה בסדר גמור אחרי האימונים שג׳ואי עשה לי בהריון ואחריו. ״באות למים?״ טום שאל מוריד את החולצה ושכבתי על המגבת מוציאה את הספר שלי מהתיק.

״אני אצטרף תכף״ אמרתי מסמנת להם שהם יכולים ללכת. הם רצו לתוך המים וחייכתי פותחת את הספר שלי בעמוד שעצרתי בו. חיוך עלה על פניי שחלק שלא חשבתי שיגיע עכשיו הגיע.

״לא נראלי שזה לעניין לקרוא סמאט בים״ נבהלתי מסתובבת רואה את ג׳ואי שעל פניו מבט ערמומי ובידיו קופסת אבטיחים. ״זה לעניין לקרוא את זה בכל מקום!״

אמרתי והוא חייך יושב מגבת לידי. ״והוא זיין אותה חזק גורם לה לצרו-״ ״ג׳ואי!״ צעקתי כשגברת זקנה עברה ליד ודפקה בנו מבטים שאומרים. ׳הדור של היום׳.

צחקתי כל כך חזק מעיפה את הראש אחורה וגם ג׳ואי צחק מנשק את ראשי. ״את יכולה להמשיך בספר המעניין שלך..״ הוא אמר והנהנתי לשלילה סוגרת אותו מחזירה לתוך התיק כדי שלא יהרס לי.

״האבטיחים מעולים״ אמרתי אוכלת וג׳ואי הנהן אוכל גם. ״ולא קראתם לנו?״ ליב שאלה והיא וטום ישבו איתנו אוכלים. ״תראו״ אמרתי מצביעה על כמה אנשים עושים סלטות בחול.

״יואוו״ ליב אמרה וג׳ואי הרים גבה מתרשם. ״מה נסגר איתכם אני מצליח את זה בלי ידיים״ טום אמר והבטנו בו. ״תוכיח״ אמרתי מאתגרת אותו והוא חייך מהנהן.

״אין בעיה אחות״ הוא אמר קם מהמגבת. ״אל תעשה את זה!״ ליב הזהירה אותו והוא הרגיע אותה. ״אחי יתפס לך הגב״ ג׳ואי אמר מחמם אותו יותר וטום התיישר מצמיד רגליים וקופץ גבוה מסתובב אחורנית ו..נוחת על הרגליים.

״מהה!״ ג׳ואי צעק לא מאמין והפה שלי נשאר פתוח מההלם. ״הבאתם לו זמן להשוויץ״ ליב אמרה צוחקת וטום התיישב מושך אותו אליה מנשק את ראשה.

״ג׳ואי״ טום קרא לג׳ואי שהרים את ראשו אליו וממבט אחד שהוא עשה לו ג׳ואי הנהן וגופי התקשח. ״אנה אני לא יודעת מה נסגר אבל זה לא טוב״ ליב אמרה והנהנתי.

״מה שבאתי לומר״ אמרתי וטום צעק ׳עכשיו׳ וגופי הורם באוויר וככה גם של ליב. ג׳ואי רץ איתי לתוך המים והחזקתי בו חזק. ״תפסיק!״ צעקתי צוחקת כשניסה להפיל אותי למים הקפואים.

״תשחררי נסיכה״ הוא מלמל והנהנתי לשלילה צוחקת מהדיגדוגים שלו. "If we go down then we go down together".  שרתי לו והוא צחק כשבעטתי לו ברגל מפילה את שתינו לתוך המים.

״קפוא!״ צעקתי כשגופו השרירי של ג׳ואי נצמד לגבי צוחק מנשק את ראשי. הסתובבתי אליו והוא תפס את פניי מצמיד את שפתיי לשלו. ״את מחרפנת אותי..״ הוא מלמל וחייכתי מרגישה שוב פעם את הפרפרים מסתובבים בבטני.

(:(

Blind Future Where stories live. Discover now