9

412 15 5
                                    

אנה

רצתי במהירות מתכופפת מוציאה את הכל לאסלה. ״ג׳ואי..״ מלמלתי מחזיקה בבטן שומעת רעשים מהמיטה ואחרי כמה שניות יד חזקה הרימה את שערי מעלה.

״לעזעזל בייב״ הוא אמר דופק על גבי. ״תוציאי הכל״ הוא הוסיף והשתעלתי מורמת באוויר לתוך האמבטיה. השענתי את ראשי על האמבטיה מביטה בג׳ואי שהביט בי בדאגה.

״תרימי ידיים״ הוא אמר מוריד לי את החולצה הענקית ולאחר מכן את התחתון משאיר אותי ללא בגדים מפעיל את המים. ״מה אכלת אתמול?״ הוא שאל והבטתי בו.

״את מה שאתה אכלת״ אמרתי והוא הנהן שוטף את גופי והשיער שלי חופף אותו טוב. ״אני מרגישה כמו תינוקת״ אמרתי והוא צחק סוגר את המים. ״אם זה שאני מטפל בך גורם לך להרגיש כמו תינוקת אז את תרגישי ככה במשך כל החיים שלך נסיכה״

הוא אמר וחייכתי. יצאתי מהמקלחת מתעטפת במגבת. ג׳ואי הוביל אותי לחדר מוציא לי מהארון שלו חולצה ענקית ובוקסר. ״עדיף לך לשים בגדים גדולים שלא ילחץ עלייך״

הוא אמר והנהנתי. יצאנו לסלון יושבים ביחד מדליקים טלוויזיה. ״אה רגע..רציתי לראות את התינוק של טום וליב איך הם קראו לו??״ שאלתי וג׳ואי הרים את הטלפון שלו מתקשר אל טום בוידיאו.

״מה שלום האנשים האהובים עלי?״ הוא ענה וחייכתי לוקחת את הטלפון מג׳ואי. ״איפה התינוקי!!״ אמרתי במהירות וטום צחק מפנה את המצלמה לכיוון ליב שמחזיקה תינוק קטן וחמוד שדומה לשניהם.

״תכירו את אוון״ היא אמרה ודמעות ירדו מעיניי וחייכתי מביטה בג׳ואי שחייך מסתכל עלי מנקה לי את הדמעות. ״הוא כל כך חמוד״ אמרתי וטום חייך. ״כן הוא כן״

הוא אמר וניגבתי את עיניי. ״אני רוצה לבוא״ אמרתי לטום וג׳ואי החזיק בטלפון. ״לא היום נסיכה״ ״מה למה?״ ״את לא מרגישה טוב״ הוא אמר וטום הרצין את פניו.

״עדיין?״ ״היא הקיאה בבוקר״ ג׳ואי אמר לו ונאנחתי. ״ג׳ואי..״ מלמלתי והמבט המעוצבן של טום הופיע במסך. ״מה קרה אנה?״ ״כלום פשוט לא מרגישה טוב״

״תנוחי הרבה, ג׳ואי תשמור עליה אחי״ טום אמר וג׳ואי הנהן בחיוך לכיוון טום. ״טוב אנחנו חייבים לזוז ביי נדבר״ טום אמר ואמרנו להם שלום מנתקים.

״למה אמרת לו הוא גם ככה אובססיבי לבריאות שלי״ אמרתי והוא חייך. ״טום אחיך נסיכה הוא דואג לך״ הוא אמר והנהנתי לאט מחייכת.

״אני צריכה לשירותים״ אמרתי והוא הנהן. קמתי הולכת לשירותים מרגישה את הצורך להקיא פתאום. ״לעזעזל אנה תנשמי..״ מלמלתי עומדת ליד הכיור. ׳רגע..זה לא יכול להיות נכון?׳

חשבתי מסתכלת על הבטן שלי דרך המראה נאנחת. ׳אולי..׳ הוצאתי מהארון ליד את הבדיקת הריון שקניתי כשחזרנו מהירח דבש מסתכלת עליה נושמת עמוק.

׳על החיים ועל המוות׳ חשבתי לחוצה עושה את הבדיקה ולאחר מכן משאירה אותה על הכיור שמה את הידיים על הפנים רועדת. ׳תסתכלי!׳ צעקתי על עצמי בראשי פוקחת את עיניי.

הדופק שלי נעצר והרגשתי את הלב שלי עומד להתפוצץ. ׳אני בהריון??׳ חשבתי שמה יד אחת על פי לא מאמינה למה שאני רואה. ״נסיכה את שם כבר הרבה זמן הכל טוב?״

ג׳ואי אמר ופתחתי את הדלת במהירות והוא הביט בי וסימן של דאגה על פניו. ״הכל טוב??״ הוא שאל ופתחתי את פי לספר לו ועצרתי. ׳מחר היום הולדת שלו תשמרי את זה כהפתעה׳.

״סתם כאב בטן קטן״ מלמלתי מסתירה את הבדיקה והוא חייך מצמיד אותי אליו. ״את תהי בסדר נסיכה בואי אני אכין לך משהו לאכול״ הוא אמר והנהנתי הולכת אחריו למטבח.

הגוף שלי כאן איתו אבל הראש שלי במקום אחר..אני בהריון לעזעזל..אני הולכת להיות אמא וג׳ואי הולך להיות אבא.

(:(

Blind Future Where stories live. Discover now