11

427 19 2
                                    

אנה

״זה ה-״ ״ספר״ ליב השלימה אותי כשג׳ואי נכנס לבית עם אותו הספר הריון שטום קנה. ״אני ממש לא הולכת לעשות לפי הספר הזה!״ התלוננתי והוא הרים גבה מתקרב לכיווני.

״בייב״ ״לא.״ אמרתי והוא ישב לידנו על הספה. ״תרגעי..לא אני הבאתי אותו״ הוא אמר והבטתי בו מבולבלת. ״מה?״ ״זה טום..״ ליב מלמלה מסתכלת על הפתק שהיה על הספר.

׳ג׳ואי אחי אני יודע שאתה תמצא את הספר מחוץ לדלת כי אחותי לא יוצאת ובלה בלה תקשיב..תעשה לפי הספר הזה אחי הוא מעולה! אל תקשיב למה שאנה אומרת׳.

היא קראה ונאנחתי. ״תביא לי את הספר הזה״ ליב אמרה לוקחת מג׳ואי וקמה. ״אני אדאג שאדון רונאן לא יפריע לכם״ היא אמרה וחייכתי. ״תודה ליב״ ״בכיף מתוקה״

היא אמרה יוצאת מהדלת סוגרת אחריה. ״אז..מה שלום אשתי היפה והתינוק שלנו?״ ג׳ואי שאל נוגע בבטני. ״ואם זאת תינוקת?״ ״זה תינוק אני מרגיש את זה״ הוא אמר וחייכתי.

״הכל מעולה״ אמרתי והוא הנהן מנשק את ראשי. הוא הדליק את הטלוויזיה שם את הסדרה שלנו ׳זאב צעיר׳ צפייה חוזרת. הבטתי בו מרגישה את הדחף לעשות משהו.

שמתי את ידיי על הרגל שלו גורמת לו לסובב את המבט מהטלוויזיה אלי. ״אולי נעשה משהו?״ שאלתי מזיזה את הידיים לכיוון הכפתורים שלו.

״מה שאומרים על נשים בהריון באמת נכון אממ?״ הוא שאל והרמתי גבה. ״מה את מרגישה עכשיו נסיכה?״ הוא שאל משכיב אותי אחורה על הספה וזרמים עברו בגופי כשידו נכנסה מתחת לחולצה שלי מלטפת אותי.

״תעני לי..״ הוא לחד מנשק את צווארי ונאנחתי בכבדות.. ״חרמנית״ אמרתי בלי בושה וחיוך עלה על פניו. ״כמו שחשבתי״ הוא אמר וידו ירדה לכיוון המכנס שלי והוא הכניס אותה מתחת נוגע בנקודה רגישה.

״אממ..״ מלמלתי זזה על אצבעותיו כשהכניס אותן לתוכי. עצמתי את העיניים שיכורה מכל העונג שזורם בגופי. ״תפקחי את העיניים האלה בשבילי..״ הוא מלמל

מנשק את שפתיי ופקחתי את העיניים רואה אותו מביט בי. הוא הגביר את הקצב מזיין אותי עם אצבעותיו. העברתי את ידיי מעל ראשו מחבקת אותו חזק. ״פ-פאק..״

מלמלתי מזיזה את גופי לפי קצב החדירות. ״אני רוצה אותך..״ אמרתי ומשהו אפל חלף במבטו. הוא הוציא את אצבעותיו וקם לישיבה מוריד את המכנס הבוקסר והחולצה שלו וחוזר אלי מתמקם.

״זה מותר שאת בהריון?״ הוא שאל וחייכתי. ״זה עוזר בלידה אם אני לא טועה״ אמרתי והוא הצמיד את שפתינו חודר לתוכי בבת אחת גורם לי לגנוח לתוך פיו.

הוא תפס את ידיי שם אותם מעל ראשי מגביר קצב. ״פ-פאק..״ נאנחתי מרגישה את שפתיו על צווארי מנשקות ומוצצות כל פינה. הרמתי את ראשי רואה אותו מביט בעיניי ואהבה רבה בהן.

״ג׳ואי..״ נאנחתי והוא חייך חיוך קטן תופס את פניי מצמיד את שפתיו לשלי. ״אני קרובה..״ מלמלתי וג׳ואי הגביר קצב. ״גם אני..פאק״ הוא גנח

ואחרי כמה שניות גמרנו שתינו וג׳ואי נפל עלי נושם עמוק. ״זה היה..״ לחשתי מרגישה עדיין את גופי רועד מהגמירה. ״מעולה״ הוא השלים אותי והנהנתי מחייכת.

״עכשיו מקלחת״ הוא אמר מרים אותי באוויר מחזיק אותי עליו. ״תיזהר״ אמרתי כשהוא עלה במדרגות והוא צחק. ״אני לא הולך להפיל אותך נסיכה אל תדאגי״ הוא אמר והנהנתי בחיוך.

הגענו למקלחת עם המים המלאים שג׳ואי עשה לפני נכנסים ביחד יושבים זה מול זה. ״על מה את חושבת?״ הוא שאל תופס אותי בוהה בנקודה כלשהי. ״אני רוצה לעשות קעקוע״ אמרתי והוא הרים גבה.

״מה?״ שאלתי והוא שיחרר צחוק קטן. ״לא ציפיתי לזה״ הוא אמר ועכשיו אני צחקתי. ״חשבתי על זה לאחרונה וממש בא לי״ אמרתי והוא הנהן.

״אפשר שנעשה ביחד לאחר שהתינוק יצא״ הוא אמר וחייכתי. ״אתה תעשה איתי??״ ״כן״ הוא אמר בלי לחשוב פעמיים וחייכתי קופצת עליו מנשקת אותו. ״תודה תודה תודה!״

צעקתי והוא צחק מלטף את ראשי מניח אותו על החזה שלו. ״אני אוהב אותך יפה שלי״ ״גם אני אוהבת אותך ג׳ואי״ אמרתי והוא הרים את ראשי מדביק נשיקה לשפתיי.

״בואי ננקה אותך קצת״ הוא אמר מפעיל את הזרם מרטיב לי את השיער. ״את כל כך יפה״ הוא אמר וחבטתי בזרועו. ״מה אמרתי לא נכון??״ הוא שאל ונשכתי את שפתיי מתלהבת.

״כלום״ אמרתי והוא חייך חיוך ערמומי. ״יכול להיות שהנסיכה שלי מתביישת?״ ״תסתום״ ״תביאי לי נשיקה״ ״לא״ אמרתי לוקחת ממנו את הדוש שמה על עצמי את המים החמים.

״תביאי לי נשיקה״ הוא חזר על מה שאמר והנהנתי לשלילה בחיוך. ״אמרתי ל-״ הוא תפס את פניי מצמיד את שפתינו לנשיקה עמוקה שלקחה לי את כל האוויר. ״אל תילחמי בי נסיכה את יודעת שאני תמיד מנצח בסוף.״

(:(

Blind Future Where stories live. Discover now