אנה
״מזל טוב נסיכי״ מלמלתי באוזן של ג׳ואי שהתהפך במיטה עולה מעלי. ״אני רוצה את נשיקת יום ההולדת שלי״ הוא אמר וחייכתי מנשקת אותו בלי לחשוב פעמיים.
״אתה צריך לקום להתארגן״ ״להתארגן?״ ״כן אנחנו יוצאים לארוחת בוקר״ אמרתי והוא הנהן בחיוך. ״אני אחכה בסלון אני כבר מוכנה״
אמרתי קמה מהמיטה נמשכת בחזרה למיטה. ״ג׳ואי!״ צעקתי צוחקת והוא צחק עולה מעליי. ״מה את מתכננת?״ ״כלום״ אמרתי בהבעה תמימה. ׳רק ארוחה עם כל המשפחה..אבל לא נגיד לו׳.
״יאללה קום ושים בגדים יפים״ אמרתי רצה לסלון לפני שיתפוס אותי שוב. עשר דקות עברו וג׳ואי ירד במדרגות נראה חתיך יותר מתמיד. ״וואו..״
מלמלתי הולכת אליו והוא הצמיד אותי לחזה שלו בוחן אותי . ״אני אוהב את השמלה״ הוא אמר תופח על ישבני וחייכתי מרוצה. ״שנצא?״ שאלתי והוא הנהן.
לקחתי את הטלפון וכל מה שצריך. ׳לא שוכחת את הבדיקת הריון׳. כל המשפחה כבר יודעת אמרתי להם מוקדם בבוקר. הם הגיבו בשמחה רבה ובהתלהבות..׳אמא ואבא כמעט התעלפו׳.
יצאנו מהבית נכנסים למכונית וג׳ואי התחיל בנסיעה למסעדה שאמרתי לו. ״זאת מסעדה מפוארת לארוחת צהריים לא נסיכה?״ הוא שאל חושד והנהנתי לשלילה.
״רציתי להשקיע ליום ההולדת שלך״ אמרתי והוא הרים גבה. ״אממ אני בטוח״ הוא אמר וצחקתי. ״תפסיק! אני רצינית!״ אמרתי והוא הנהן מחייך.
הגענו למסעדה יוצאים מהמכונית. נכנסנו לבתוך והבטתי מסביב מחפשת את המשפחה שלנו מוצאת אותם בסוף המסעדה. ״לבד אה״ ג׳ואי אמר מחייך וקרצתי לו והוא הצמיד אותי לחזה שלו והלכנו ביחד.
״מזל טוב!!״ כולם צעקו. אמא, אבא, טום, ליב, ברנדון וג׳נה ואפילו עוד אנשים שהיו מסביב במסעדה הצטרפו. ג׳ואי אמר שלום לכולם והתיישבנו זה ליד זה וידו נחתה על רגליי.
״לא יכולתם לחכות עם האוכל עד שנבוא??״ שאלתי את כולם שולחת להם מבטים מעוצבנים. ״נסיכה זה בסדר בואי נזמין גם״ ג׳ואי אמר והנהנתי מסתכלת בתפריט.
בחרנו מזמינים ועכשיו זמן הדיבורים. ״אנה אני יכולה לדבר איתך דקה?״ אמא שאלה והנהנתי במהירות קמה הולכת אחריה לשירותים וגם אבא בא איתנו והם מחצו אותי בחיבוק ענקי.
״אני לא מאמינה שהילדה שלי בהריון..״ היא מלמלה מנקה את הדמעות שלה וחייכתי מנקה גם את שלי. ״גדלת״ אבא אמר וחייכתי יודעת שלא יהיה יותר מהמשפט הזה.
״אני גם לא מאמינה שאני בהריון..רק בבקשה עדיין לא לומר לג׳ואי אני אספר לו בקרוב״ אמרתי והם הנהנו עושים את עצמם נועלים את הפה עם מפתח וזורקים.
צחקתי וחזרנו לכולם יושבים במקומות. ״לאן הלכתם״ ג׳ואי לחש לי והרמתי כתפיים. ״אמא אמרה לי שלום והלכתי לשירותים״ שיקרתי והוא הנהן. אכלנו כולם ולבסוף התחלנו להתפזר.
״רוצה נעשה סיבוב בחוץ לפני שנחזור הביתה?״ שאלתי את ג׳ואי שהנהן. שילמנו ואחרי קריאות של מזל טוב יצאנו מהמסעדה הולכים בשביל ממש יפה בהמשך הרחוב.
״אהבת את ההפתעה?״ שאלתי והוא חייך מהנהן. ״תמיד״ הוא אמר גורם לי לחייך ועצרתי במקום. ׳הגיע הזמן׳. ״הכל טוב נסיכה?״ ״אני צריכה לדבר איתך..״
מלמלתי וג׳ואי התקרב אלי מחזיק בפניי ״הכל טוב?״ ״כן זה פשוט שאני צריכה לספר לך משהו..״ אמרתי והוא הנהן וישבנו על הספסל שהיה שם. ״אני..״
מלמלתי והוא חייך שם את ידו על רגליי. ״תנשמי נסיכה הכל בסדר אני כאן, תגידי את מה שרצית לומר״ הוא אמר והנהנתי במהירות. ״אני בהריון״
אמרתי והוא קפא לא אומר כלום. ״ג׳ואי..בבקשה תענה״ אמרתי מרגישה את הדמעות שורפות בעיניי. ״את..את..״ ״אני בהריון״ אמרתי פעם נוספת וג׳ואי נשם עמוק.
״פאק אנה..״ הוא מלמל ועיניו נצצו. הוא משך אותי קרוב אליו מחבר את שפתינו לנשיקה עמוקה. ״אני אוהב אותך כל כך..״ הוא מלמל וחייכתי מנתקת את הנשיקה מחבקת אותו חזק.
״יום הולדת שמח..״ אמרתי והוא צחק חיזק את החיבוק עם ידיו הגדולות. ״אני כל כך שמח..״ הוא מלמל מחזיק בפניי מסתכל לי בעיניים. ״את תהי אמא נפלאה״
הוא אמר וחייכתי. ״אתה תהיה אבא נפלא״ אמרתי והוא נישק אותי פעם נוספת מחייך. השענתי את ראשי עליו והוא הניח את ידו על בטני. ״אני לא מאמין..״ הוא מלמל והרים את ידו מנקה את פניו האדומות.
״בכית?״ שאלתי והוא צחק. ״איזו שאלה זאת בכלל״ הוא אמר וחייכתי. ״אני אוהבת אותך..״ ״גם אני אוהב אותך נסיכה״
(:(
YOU ARE READING
Blind Future
Romanceהספר השלישי והאחרון לסדרת הבליינד האהובה עלי והנה הגענו לאנה..🫶🏻 אם לא קראתם צריך לקרוא לפני את הספרים הקודמים ומקווה שתואהבו. (אתם לא צריכים תקציר אתם יודעים מה הולך לקרות😉) התחלה: 24/8/2023 סיום: 13/9/2023