היום שבו אנה וג׳ואי הכירו..
אנה
עבר״הם שם!״ אמה אמרה לוקחת אותי לכיוון החברים שלה שחיכו לנו מחוץ למקדונלדס מעשנים. ״אמה הם לא נראים בסדר..״ מלמלתי והיא נאנחה. ״אוי אנה תרגעי הם חברים שלי הכל בסדר״
היא אמרה והנהנתי הולכת איתה. ״והנה הן הגיעו!״ אחד החברים של אמה צעק מנשק את ראשה ומחבק אותי חיבוק (קצת יותר ארוך משציפיתי).
״בואו שבו״ מישהו אחר אמר וישבנו. אחרי כמה זמן של דיבורים והכרויות קמנו מהספסלים. ״בואו נלך למקום אחר״ אחד הבנים אמר ואמה הנהנה במהירות בחיוך מושכת אותי איתה לתוך המכונית שלהם.
״אמה..אני לא חושבת שזה רעיון טוב״ לחשתי לה באוזן כשהם התחילו בנסיעה. ״אוי תרגעי לחצן״ היא אמרה והבחור שישב לידה הביא לה בקבוק אלכוהול עם אחוז גבוה והיא לקחה שותה ממנו בלי לחשוב פעמיים.
״מה נסגר איתך??״ צעקתי והיא הביטה בי ואנחה נשמעה מקדימה. ״אמה מי זאת הילדה הזאת שהבאת לכאן!״ הבחור אמר ואמה נאנחה מביאה לי את הבקבוק.
״תשתי גם״ ״ממש לא!״ צעקתי מעיפה אותו הצידה שופכת אותו בטעות באוויר. הרכב נעצר בפתאומיות והנהג יצא הולך לצד השני פותח את הדלת שלי.
״צאי החוצה״ הוא אמר והבטתי באמה בהלם. ״אמה תגידי לו!״ אמרתי והיא חייכה לכיווני וריח כבר של אלכוהול נטף ממנה. ״תצאי״ הבחור אמר שוב וגיחכתי יוצאת מהמכונית.
הוא סגר את הדלת הולך בחזרה למקום שלו ממשיך בנסיעה ורעשי צחוק נשמעו ונעלמו איתם. ״וואווו השאירו כאן מישהי לבד״ הסתכלתי לצד רואה שלושה בחורים מסטולים מתקרבים אלי.
צעדתי אחורה מסתכלת מסביב מבינה שאני לא מכירה את המקום הזה. ״לאן את הולכת?״ אחד מהם אמר תופס את ידי. ״תעזוב!״ צעקתי והוא צחק נצמד לגבי.
ניסיתי להשתחרר מרגישה עוד יד נוגעת בי בפנים יורדת נמוך יותר. ״תעזבו!״ צעקתי והבחור השלישי שם לי רגל מפיל אותי על הרצפה. ״בבקשה לא..״
מלמלתי מרגישה את החולצה שלי נקרעת ממני. לחץ נבנה בבטני ונשמתי עמוק. ״לא!״ צעקתי והבחור שהיה מעליי עף אחורה כאילו לא היה שם ושתי הבחורים האחרים צחקו כשנחתו על האדמה.
״בואי מהר״ קול עמוק אמר לי תופס בידי מרים אותי לעמידה. הוא משך אותי איתו לאיזה כיוון ואחרי שלוש דקות עצרנו יושבים על איזה ספסל.
״את בסדר?״ הוא שאל והרמתי את ראשי מביטה בעיניו. בחור די גבוה עם שיער שטני ועיניים חומות. ״הם כמעט..כמעט..״ ניסיתי למצוא את המילים והוא הניח את ידו על כתפי עוצר אותי.
YOU ARE READING
Blind Future
Romanceהספר השלישי והאחרון לסדרת הבליינד האהובה עלי והנה הגענו לאנה..🫶🏻 אם לא קראתם צריך לקרוא לפני את הספרים הקודמים ומקווה שתואהבו. (אתם לא צריכים תקציר אתם יודעים מה הולך לקרות😉) התחלה: 24/8/2023 סיום: 13/9/2023