אנה
ירדנו מהמטוס והכאב בין הרגליים שלי התעצם. ״את בסדר נסיכה? את קצת..סמוקה״ ג'ואי אמר וכיווצתי את עיניי חובטת בידו. ״אידיוט״
אמרתי הולכת והוא תפס בידי מחזיר אותי אליו. ״את אהבת את זה לפי מה שאני זוכר״ הוא אמר ונאנחתי נכנעת. ״אפשר ללכת כבר??״ שאלתי והוא צחק מהנהן. ״בואי איתי בייב״
הוא אמר מוביל אותנו לכיוון המונית שחיכתה לנו. נכנסנו וג'ואי מסר לנהג את המיקום. אחרי כמה דקות הגענו למלון והבטתי מסביב מהופנטת. "הכל פה מושלם.." מלמלתי שומעת את צחוקו של ג'ואי לידי.
"ידעתי שתאהבי" הוא אמר וחייכתי הולכת אחריו לכניסה ולקבלה. "עוד רבע שעה החדר יהיה מוכן" האישה הנחמדה אמרה והנהנו בחיוך קטן וג'ואי הסתובב לכיווני. "מה את רוצה לעשות בינתיים נסיכה?"
הוא שאל והבטתי מסביב. "אולי נשב בינתיים.." מלמלתי מצביעה על הספות שנראות מאוד נוחות. "בואי" הוא אמר מחזיק בידי. התיישבנו וישר הנחתי את ראשי על רגליו גורמת לו לחייך.
"לא ישנת טוב?" הוא שאל מלטף את שערי והנהנתי בחיוך קטן עוצמת את עיניי. "תנוחי קצת.." הוא מלמל מניח נשיקה על ראשי. "אנה?" הרמתי את ראשי מג'ואי מחפשת אחר הקול.
"סטיב??" שאלתי מחויכת מחבקת אותו. "מה אתה עושה כאן?" שאלתי והוא הצביע על הבחורה שהייתה לידו. "לוקח את בת זוגתי לטיול..מה איתך?" הוא שאל וג'ואי הניח את ידו מסביב ללמותניי מושך אותי אליו.
"היא בירח דבש, נעים מאוד ג'ואי בעלה" ג'ואי אמר לוחץ עם סטיב שבחן אותו מעלה ומטה יד. "אנה לא ידעתיי שהתחתנת" הוא אמר מופתע וחייכתי. "זה היה אירוע יותר פרטי" אמרתי והוא הנהן.
"כמובן.." הוא מלמל וג'ואי פתח את פיו לדבר. "איך אתה מכיר את אשתי אם אני יכול לשאול?" ג'ואי שאל וסטיב חייך. "היינו ביחד בתיכון" הוא אמר וג'ואי חייך אבל הופיע בפניו משהו אחר.
"טוב..אנחנו נזוז, היה נעים לראות אותך שוב אנה" "גם אותך סטיב" אמרתי והוא ובת זוגו הלכו. "האישה בקבלה קוראת לנו" ג'ואי אמר הולך ואני אחריו. 'מישהו כאן מקנא..'.
"תודה רבה" הוא אמר לוקח ממנה את המפתח ומביא את המזוודות שלנו מכניס אותם למעלית. המעלית נסגרה והוא לחץ על הקומה 9 האחרונה. "אתה מקנא בסטיב?" שאלתי והוא הביט בי.
"מאיפה הבאת את זה לעזעזל?" הוא שאל וגיחכתי מתקדמת לעברו. "תודה בזה.." מלמלתי ובתוך כמה שניות הייתי מוצמדת לקיר המעלית. "את בוחנת את הסבלנות שלי נסיכה?" הוא שאל וחייכתי.
"אולי..כי זה היה נראה שממש אהבת את המבטים של הדיילת" אמרתי והוא הביט בשפתיי מחייך. "מה אני צריך לעשות עם הפה הזה שלא מפסיק להוציא שטויות.." הוא מלמל וחייכתי.
"מה שבא לך" אמרתי והוא הרים גבה. הוא התרחק ממני ובדיוק המעלית נפתחה. יצאנו ממנה אומרים שלום לזוג הזקנים שנכנסנו במקומנו. ג'ואי פתח את החדר והגוף שלו היה קשיח כאילו מתאפק לעשות משהו.
"וואו.." הבטתי בפנטהאוז מהופנטת. "בוא נעשה סיור.." מלמלתי מושכת את ג'ואי איתי והוא לא אמר מילה. נכנסנו לתוך המרפסת הענקית והבטתי בג'קוזי הגדול שהוציא בועות. "זה מושלם.." מלמלתי
ונכנסנו לתוך החדר הענקי שליד המיטה הייתה עגלת פירות ושוקולדים. "אוו" מלמלתי לוקחת תות אוכלת הסתובבתי לכיוון ג'ואי ששקט מידי מביט בי. "מה?" מלמלתי מרגישה את פניי מתחממות.
"ג'וא-" נפלתי על המיטה וגופו של ג'ואי מעליי. חייכתי נותנת לו להצמיד את שפתינו לנשיקה עמוקה שלא השאירה לי אוויר. "אממ" מלמלתי שמה את ידיי מעל ראשו. הוא תפס אותן
מצמיד למיטה לא נותן לי לזוז. הוא חייך חיוך קטן ושלח את היד השניה לעבר השמלה שלי מכניס אותה מתחת. הנשימה שלי נעצרה כשהרגשתי אותו מזיז את החוטיני שלי הצידה.
האצבע שלו נכנסה לתוכי גורמת לי לכווץ את בטני. ״תשחררי נסיכה..״ הוא מלמל מנשק את צווארי ונשמתי עמוק מרגישה את הקצב מתגבר ואחרי כמה שניות עוד אצבע נוספה.
״ג-ג׳ואי..״ נאנחתי משחררת יד אחת ממעל הראש מחזיקה בידו. ״בבקשה״ מלמלתי והוא הוציא ממני את אצבעותיו מתרומם. הוא הוריד את בגדיו וחזר אלי נותן לי להביט בנוף השרירי והיפה.
״תשבי נסיכה״ הוא אמר עוזר לי לקום לישיבה שם את ידיו על מותניי מוריד לי את השמלה. לאחר מכן עבר לחזיה ואז לחוטיני והרגשתי חופשייה.
ג׳ואי הביט בי נושם עמוק. ״כל כך יפה לעזעזל..״ הוא מלמל מצמיד את שפתינו לנשיקה משכיב אותי בחזרה על המיטה. ״הוא הרים את רגליי מעלה והתמקם בניהם.
״פאק!״ גנחתי בפתאומיות כשחדר לתוכי ממלא את כולי. ״סליחה נסיכה אני אעשה את זה לאט..״ הוא מלמל מנשק את פטמותיי. ״ל-לא בבקשה מהר״
לחשתי והוא גיחך מגביר קצב והעפתי את ראשי אחורה עוצמת עיניים כשעונג רב התגנב לבטני. ״תסתכלי עלי״ הוא אמר מרים את ראשי ופקחתי את עיניי מביטה בעיניו שהיו כבר עליי.
״בבקשה ג׳ואי..״ ״בבקשה מה נסיכה?״ ״תזיין אותי חזק יותר״ אמרתי והוא חייך. ״מה שתרצי בייבי״ הוא אמר מגביר יותר את הקצב מנשק את שפתיי.
״פאק..״ הוא נאנח ושמתי את ידיי על ראשו מושכת טיפה בשערו. ״אממ..״ מלמלתי בשפתיו מרגישה את הבטן מתהפכת לי. ״אני קרוב בייבי..״
הוא לחש וחייכתי. ״בפנים בבקשה..״ אמרתי והוא הביט בעיניי. ״את בטוחה נסיכה?״ הוא שאל מופתע מהבקשה והנהנתי בחיוך. ״אני סומכת עלייך ואני אוהבת אותך ג׳ואי נראלי שאני מוכנה עכשיו״
אמרתי ודמעות עקצצו בעיניו כשגמר בתוכי וגם אני גמרתי באותו הזמן. ג׳ואי נפל לידי וחייכתי כשהצמיד אותי אליו. ״אני אוהב אותך כל כך לעזעזל״ הוא אמר וחייכתי מניחה את ראשי על חזו. ״גם אני אוהבת אותך״.
(:(
YOU ARE READING
Blind Future
Romanceהספר השלישי והאחרון לסדרת הבליינד האהובה עלי והנה הגענו לאנה..🫶🏻 אם לא קראתם צריך לקרוא לפני את הספרים הקודמים ומקווה שתואהבו. (אתם לא צריכים תקציר אתם יודעים מה הולך לקרות😉) התחלה: 24/8/2023 סיום: 13/9/2023