אנה
אני וג׳ואי הגענו למסעדה נכנסים לבתוך והזוג הראשון שראינו היה אבא ואמא. הלכנו לכיוונם ואמא נעמדה מנשקת את ראשי ומחבקת את ג׳ואי.
״באתם בזמן״ אבא אמר מחבק אותי ואת ג׳ואי גם. ״לא כמו הבן שהולך לאחר בהרבה..״ הוא הוסיף יושב במקומו וגם אנחנו ישבנו צוחקים. ״מספיק דין טום וליב לא יאחרו הרבה״ אמא אמרה והוא גיחך . ״את זה כבר נראה״...
רבע שעה אחרי
״באנו!״ טום וליב נכנסנו במהירות מתיישבים מסביב לשולחן והבטתי בליב הסמוקה וישר ידעתי מה היה גורם האיחור. ״כבר הזמנו״ אבא אמר מביט בטום במבט מצמית שגרם לו להביט באמא.
״הוא עצבני עלי?״ ״כן״ היא ענתה ישר וטום הנהן לאט מחייך חיוך לכיוון אבא. ״מצטער..פעם אחרונה״ הוא אמר ואבא התעלם מניח את ידו על הכיסא של אמא אבל רואים בפניו שהוא בכלל לא היה מעוצבן מההתחלה.
טום וליב הזמינו גם וחיכינו שהאוכל יגיע ואז התחילו הדיבורים. ״חוזה??״ טום כמעט צעק וצחקתי מנסה להיות שקטה ואמא חבטה בזרועו של אבא שחייך.
״הגיע הזמן שהם ידעו״ הוא אמר והרמתי גבות. ״אין סיכוי שהסתרתם את זה מאיתנו!!״ אמרתי מרגישה נבגדת ואמא הרימה כתפיים נאנחת.
״בהתחלה לא סבלנו זה את זה״ היא אמרה ממשיכה לספר והנהנו כולם מקשיבים. ״דין היה איום ונורא״ היא הוסיפה ואבא גיחך מביט בה. ״מה?״ ״אתה לא הפסקת הם ההתעללויות שלך!״
היא אמרה וצחקנו נותנים להם לריב לכמה דקות. ״ואם כבר זאת שיחה מעניינת..אתם גם לא יודעים מאיפה השמות שלכם באו״ אבא אמר מביט באמא שהנהנה מחזיקה בידו.
״יש משמעות?״ שאלתי מביטה בטום שהביט בי בחזרה מבולבל בדיוק כמוני. ״אנה..השם שלך נקרא על השם של אמא של דין..״ אמא אמרה והפה שלי נפער והייתי בהלם מוחלט. ׳שנרצחה׳.
״מה?״ מלמלתי בהלם מרגישה את ידו של ג׳ואי על רגלי לוחצת עליה והבטתי בעיניו המודאגות מסמנת לו שאני בסדר עם עיניי. ״וטום..״ אמא אמרה והחזרתי את מבטי אליה.
״השם שלך על אחי הקטן..״ היא אמרה וידו של אבא עלתה לזרועה של אמא מלטפת אותה. ״הוא התאבד..היה לו רע בחיים, ורציתי לקרוא לך על שמו כי הוא היה בן אדם טוב..זה מגיע לו״
היא סיימה לומר והבטתי בטום שהביט בנקודה בשולחן מופתע גם ממה שיצא לאמא מהפה. ״הרסנו להם את הארוחה נראלי״ אבא אמר לאמא שהנהנה לאט מובכת פתאום.
״לא״ אמרתי מחייכת למרות שזה קצת קשה הפעם. ״תודה שסיפרתם לנו..זה חשוב שנדע״ אמרתי וטום הנהן גם מניח את ידו על הכתף של אבא ״זה נכון״ הוא אמר וההורים שלנו חייכו והמתח ירד מהגוף שלהם.
האוכל הגיע וכולנן התחלנו לאכול מדברים תוך כדי מעלים זכרונות מהעבר. ״שונאים לאוהבים״ מלמלתי כשהבנתי שגם אבא ואמא וגם טום וליב התחילו ככה את סיפור אהבה שלהם.
הם צחקו והבטתי בג׳ואי שחייך לכיווני. ״במקרה שלנו זה חברים לאוהבים״ אמרתי והוא הנהן מצמיד נשיקה לראשי. ״לגמרי נסיכה״ הוא אמר והיה משהו שעניין אותי.
״רגע״ אמרתי וכל המבטים היו עלי. ״איך שניכם הכרתם?״ שאלתי את טום וליב שחייכו זה לזה נשענים אחורה. ״החברים שלנו ניסו לעשות בנינו שידוך..ויצאה מריבה קטנה..״
ליב מלמלה. ״קטנה גדולה״ טום הוסיף וליב הנהנה מסכימה איתו. ״עכשיו אני מבינה שהזוגיות שלי ושל ג׳ואי היא הכי נורמלית כאן״ אמרתי וכולם צחקו.
״באמת! אבא אמא..חוזה חיבר בניכם וטום וליב שידוך שאלוהים יודע מאיפה בא!״ הוספתי ועוד פעם סבב חדש של צחוקים הגיע. ״אתה לא רוצח סדרתי ואני לא יודעת נכון?״ שאלתי את ג׳ואי שחייך לוחץ על רגליי.
״רוצה לדעת?״ הוא שאל ועכשיו אני צחקתי מנשקת את שפתיו. ״לא אתה לא״ אמרתי והוא חייך מלטף את פניי. ׳הוא מתוק מידי בשביל להיות אחד כזה׳.
סיימנו לאכול משלמים ויצאנו לבחוץ עושים סיבוב קטן יושבים באיזו גבעה קטנה נשענים על הדשא. ״מי שומר על אוון?״ שאלתי את ליב שחייכה. ״אבא ואמא שלי ישנים אצלנו הם שומרים עליו״
היא אמרה והנהנתי נזכרת. ״שיט נייט! הוא יהרוג אותנו זה כבר הרבה זמן?״ אמרתי קמה ואבא תפס את ידי מחזיר אותי למקום. ״תרגעי מתוקה הוא יחכה״
הוא אמר וכאילו זימן אותו הטלפון צלצל והשם של נייט הופיע על המסך. ״בן זונה..״ הוא מלמל גורם לכולם לצחוק והוא ענה לשיחה שם על רמקול.
״דין פאקינג רונאן יא בן של זונה יש לך חמש דקות לשלוח לכאן את ג׳ואי ואנה סקיי לא מפסיקה לבכות!״ הוא צעק בשיחה ואבא צחק גורר אותנו לעוד סבב צחקוקים.
״החלפת לה טיטול?״ אמא שאלה ונייט נאנח בצד בשני של הקו. ״ריי אני אוהב אותך מתוקה אבל אני דקה מלהגיע לשם ולהחטיף לבעלך על הראש״ הוא צעק ואבא צעק עליו וגם נייט לאחר מכן
הוא קם מהדשא הולך לצד ממשיך לריב איתו. ״הם תמיד היו ככה?״ ליב שאלה את אמא שהנהנה. ״אפילו יותר גרוע לפעמים״ היא אמרה ואבא חזר מכניס את הטלפון לכיס.
״מה בסוף?״ אבא שאלה. ״הוא מחליף לה טיטול״ הוא אמר והיא הרימה גבה. ״ואיך שכנעת אותו?״ היא שאלה והוא הביט בה. ״אולי נצטרך לשמור על הילד שלו למשך כל השבוע״
הוא אמר והפה של אמא נפתח בהלם. ״דין!״ היא צעקה חובטת בזרועו והוא חייך מנשק אותה והשאר צחקו. הסתכלתי על האנשים שמסביבי שמחה שיש לי אותם בחיים שלי.
אבא ואמא..שלפעמים (תמיד) רבים אבל ההורים הכי טובים שיכולתי לבקש. טום האח הכי טוב בעולם ואישתו ליב שכמו אחות בשבילי, והאחרון החביב..
סיבבתי את פניי לכיוון ג׳ואי שהביט בעיניי כאילו ידע שזה מה שאני עומדת לעשות. ׳הבן אדם שאני כל כך אוהבת ושמחה שיש לי אותו בחיים שלי׳. ״אני אוהב אותך״ הוא מלמל עם שפתיו ללא קול וחייכתי פותחת את שפתיי. ״גם אני אוהבת אותך״.
(:(
הפרק הבא זה הפרק האחרון🫶🏻
YOU ARE READING
Blind Future
Romanceהספר השלישי והאחרון לסדרת הבליינד האהובה עלי והנה הגענו לאנה..🫶🏻 אם לא קראתם צריך לקרוא לפני את הספרים הקודמים ומקווה שתואהבו. (אתם לא צריכים תקציר אתם יודעים מה הולך לקרות😉) התחלה: 24/8/2023 סיום: 13/9/2023