אנה
״ארבע שעות??״ אמרתי בהלם וג׳ואי הנהן רגוע לגמרי. ׳הוא לא יכל לומר לי שאנחנו טסים ירח דבש שלנו היום בבוקר??׳ חשבתי משתגעת.
״זה הרבה זמן נסיכה״ ״לא זה לא..״ מלמלתי רצה במהירות למחסן מתחת למדרגות מוציאה מזוודה ועולה לחדר שומעת את הצחקוקים הקטנים של ג׳ואי מלמטה.
׳נקווה שאני אספיק׳ אמרתי לעצמי קודם כל מחליפה בגדים ואז מתחילה לארוז, שמה את כל הדברים שאני צריכה בגדים, איפור, נעליים, מחליק, פן..״וואו זה לא יותר מידי נסיכה?״
ג׳ואי שאל נכנס לחדר שוכב לו בנוח על המיטה. ״למה אתה במיטה סיימת לארוז??״ ״לא״ הוא אמר ועיניי נפקחו בבהלה. ״תקום!״ אמרתי מושכת לו ביד והוא חייך חיוך קטן מושך אותי למיטה עולה מעליי.
״למה את כל כך לחוצה..״ הוא מלמל מחזיק את ידיי מעל ראשי. ״תשחרר ג׳ואי אנחנו נאחר!״ אמרתי והוא הצמיד את שפתינו לנשיקה מסתכל בעיניי.
״תרגעי אנחנו נספיק..״ הוא לחש והנהנתי לאט. ״למה לא אמרת לי לפני?״ ״אני גם לא ידעתי התבלבלתי בתאריכים״ הוא אמר ומשהו עצוב הופיע בפניו.
״אני מצטערת לא הייתי צריכה ליפול עלייך ככה״ אמרתי והוא חייך. ״הכל טוב נסיכה זה כלום..בואי נארגן ברוגע״ הוא אמר והנהנתי בחיוך וקמנו מהמיטה.
ג׳ואי התחיל לארגן את התיק שלו ואני חזרתי לשלי מסיימת אחרי חצי שעה. שמתי את התיק בסלון חוזרת לחדר רואה את ג׳ואי מסתבך בארון שלו.
״צריך עזרה?״ שאלתי והוא הסתובב לכיווני מהנהן בפרצוף מתחנן. צחקתי הולכת אליו. ״מה הבעיה?״ ״אני לא יודע מה לקחת״ הוא אמר והסתכלתי בארון שלו מוציאה חולצה שחורה שנראת די צמודה.
׳היא מושלמת עליו׳ חשבתי נזכרת בפעם האחרונה ששם אותה כשהשרירים שלו בלטו מתוך החולצה..׳נמסתי׳. ״את זאת״ אמרתי שמה במזוודה ממשיכה לעוד כמה חולצות ומכנסיים, בגדי ים.
״וסיימנו״ אמרתי סוגרת את המזוודה וג׳ואי חייך מצמיד אותי אליו. ״מה הייתי עושה בלעדייך?״ הוא שאל וחייכתי מרימה כתפיים. ״לא יודעת״ אמרתי והוא נישק אותי מסדר לי את השיער מאחורי האוזן.
״את מושלמת״ הוא אמר והרגשתי את פניי מתחממות. ״פפפ מי שמדבר..״ מלמלתי מסתובבת לכיוון הדלת והוא צחק הולך אחרי. צפירות נשמעו והסתכלתי מהחלון מבולבלת רואה את
טום נשען על המכונית שלו מביט לכיוון החלון שלי מחייך. ״בואו!״ הוא צעק והסתובבתי אל ג׳ואי שחייך. ״יוצאים?״ שאל והנהנתי במהירות הולכת אחריו.
YOU ARE READING
Blind Future
Romanceהספר השלישי והאחרון לסדרת הבליינד האהובה עלי והנה הגענו לאנה..🫶🏻 אם לא קראתם צריך לקרוא לפני את הספרים הקודמים ומקווה שתואהבו. (אתם לא צריכים תקציר אתם יודעים מה הולך לקרות😉) התחלה: 24/8/2023 סיום: 13/9/2023