אנה
סקיי ישנה ואני וג׳ואי החלטנו לשבת על הספה לקרוא ספר. ׳אני קוראת הוא עם הטלפון בתוך הספר אבל חושב שאני לא רואה׳. מידי פעם אני מרימה את המבט אליו ורואה אותו מחייך.
׳נראה אותו׳. הרמתי את הרגל שלי על הספה מותחת אותה באנחה גדולה מניחה אותה על הרגל שלו קרוב לאיברו. הוא הרים את מבטו ובלבול בעיניו.
״בטעות״ מלמלתי מזיזה את הרגל טיפה הצידה מניחה אותה בדיוק איפה שרציתי. עיניו נהיו אפלות והוא חיכה לצעד הבא שלי. הבטתי בחזרה בספר מתעלמת ממה שקורה לוחצת טיפה את הרגל שלי.
שמעתי את הגיחוך שלו והרמתי את מבטי רואה אותו מניח את הספר על השולחן וחוזר אחורה נשען על הספה. מביט בי. ״מה?״ שאלתי משחקת את עצמי תמימה.
״מה את עושה?״ הוא שאל והרמתי גבה. ״קוראת?״ אמרתי והוא כיווץ את עיניו. ״מה. את. עושה.״ הוא אמר פעם נוספת מדגיש על מילה והרמתי כתפיים.
הוא חייך תופס לי את הרגל מושך אותה אליו. ״וואו!״ צעקתי נצמדת לחזה שלו והוא הביט בעיניי מלטף את שערי. ״את מתגרה בי נסיכה?״ הוא שאל והנהנתי לשלילה בולעת את רוקי.
״הוא הידק את רגליי מסביב למותניו ויכולתי להרגיש משהו מתקשה מתחתיי. ״מישהו כאן מגורה״ מלמלתי והוא גיחך מושך את ראשי אליו מנשק את שפתיי.
״אממ״ מלמלתי עוטפת את ידיי סביבו מחבקת אותו. ״פאק נסיכה..״ הוא מלמל כשזזתי על גופו. בדיוק בזמן סקיי התחילה לבכות וחייכתי חיוך ערמומי יורדת ממנו.
״מצטערת בייב אני צריכה להרים את הילדה שלנו״ אמרתי רצה לחדר שומעת את צחוקו מאחוריי. ״שלום מתוקה״ אמרתי מרימה את סקיי שחייכה חיוך מתוק שדורש נשיקה.
״רוצה שנצא איתה לסיבוב בעגלה?״ ג׳ואי שאל והנהנתי מביאה לו להחזיק את סקיי ורצה לארון נעליים שמה נעליים נוחות ויוצאת רואה את ג׳ואי שם את סקיי בעגלה.
״לאן נלך?״ שאלתי כשיצאנו מהבית הולכים בשביל ארוך. ״נעשה
הליכה״ ג׳ואי אמר והנהנתי. ״לא כואב לך?״ שאלתי נזכרת ממקודם אבל לא מופיעה לו שום בליטה במכנסיו.״מאוד לעזעזל..״ הוא מלמל והסתובבתי לכיוונו. ״למה לא טיפלת בזה לפני שיצאנו?״ שאלתי והוא הביט בעיניי. ״הנסיכה שלי הולכת לטפל בזה בשבילי כשנחזור״
הוא אמר וחייכתי מרוצה מעצמי. ג׳ואי לקח ממני את העגלה מדבר עם סקיי ומראה לה מקומות מדמיין שהיא מתעניינת בזה באמת. ״אמא?״ ג׳ואי קרא לאיזו אישה שהסתובבה ורק כשראיתי את הפנים שלה חייכתי.
״אנה מתוקה!״ ג׳נה אמרה מחבקת אותי בחוזקה והחזרתי באותו חיבוק זזה. ״איך אתם מסתדרים עם סקיי המתוקה?״ היא שאלה מסתכלת עליה וסקיי ישר חייכה גורמת לשלושתנו להפוך לשלולית..
״מי מתוקה? מי??״ ג׳נה המשיכה מנשקת את סקיי כמה פעמים ועוזבת אותה. ״יצאתם לסיבוב?״ היא שאלה וג׳ואי הנהן מחבק את אמא שלו גם. ״סקיי צריכה קצת לנשום אוויר בחוץ״
הוא אמר והנהנתי מסכימה איתו. ״טוב תמשיכו אני אלך לקנות לחם למה אבא שלך משגע אותי!״ היא אמרה וצחקנו. ״היא חיבקה איתי פעם נוספת והלכנו משאירה אותנו ביחד.
״אני מתה על אמא שלך״ אמרתי והוא חייך מלטף את פניי. ״היא גם אוהבת אותך״ ״באמת??״ שאלתי בהתרגשות והוא חייך מהנהן לאט. ״איך אפשר שלא?״
הוא שאל מסדר לי את השיער מסביב לאוזן ואני בטוחה שבאותו הזמן אני נראת כמו עגבנייה. ״תפסיק לעשות את זה!״ ״לעשות מה?״ ״את מה שאתה עושה!״
אמרתי והןא הרים כתפיים מחזיר לי על מוקדם יותר. צחקתי נופלת לזרועותיו והוא צחק גם מנשק את ראשי. ״נראלי שתפסנו יותר מידי שמש״ הוא אמר והנהנתי.
״כן נחזור הביתה״ אמרתי מסובבת את העגלה וג׳ואי לקח אותה ממני וחייכתי מוציאה את הטלפון שלי ומצלמת אותנו הולכים עם העגלה...׳יום מושלם׳.
(:(
YOU ARE READING
Blind Future
Romanceהספר השלישי והאחרון לסדרת הבליינד האהובה עלי והנה הגענו לאנה..🫶🏻 אם לא קראתם צריך לקרוא לפני את הספרים הקודמים ומקווה שתואהבו. (אתם לא צריכים תקציר אתם יודעים מה הולך לקרות😉) התחלה: 24/8/2023 סיום: 13/9/2023