אנה
״היה כיף?״ ג׳ואי שאל אותי כשיצאנו מהחנות ספרים מחזיק לי את שלושת השקיות. ״מאוד! תודה״ אמרתי מנשקת אותו על הלחי והוא חייך. ״שמח לשמוע נסיכה שלי״
הוא אמר וחייכתי. ״רציתי לעשות קעקוע״ הוא אמר והרמתי גבה. ״באמת? איפה״ שאלתי והוא הצביע על החזה שלו. ״אוו זה יהיה מושך..לראות אותך מתאמן עם גופיה מזיע והקעקוע..״
מלמלתי והוא צחק. ״אממ יש לך ראש מלוכלך נסיכה״ הוא אמר וגיחכתי. ״אני יכולה להבטיח לך שכל אחת הייתה אומרת את אותו הדבר!״ אמרתי והוא הנהן. ״אהמ״ הוא אמר והסתובבנו עוד טיפה עוצרים ליד מקום למשאז. ״בוא נלך!״
אמרתי גוררת אותו ביחד איתי והוא חייך נכנס. ״שלום!״ מישהי קיבלה את פנינו בחיוך וחייכנו בחזרה הולכים אליה. ״אנחנו רוצים טיפול זוגי משחרר..״ אמרתי והיא הנהנה רושמת כמה דברים.
״זה מאה חמישים על כל אחד״ היא אמרה וג׳ואי הוציא את הארנק משלם. ״מצויין חדר 20״ היא אמרה והלכנו וקיבלה אותנו מישהו צעירה יפה שישר חייכה שנכנסנו מסמנת לנו לשים את המגבות.
אחרי ששמנו חזרנו שוכבים על שתי מיטות. ״אני איתך״ היא אמרה תופסת את ג׳ואי והרמתי גבה גורמת לג׳ואי לצחוק. ״מה מצחיק אידיוט אתה נהנה?״ סימנתי עם השפתיים שלי והוא קרץ לי.
בחור גבוה לוהט נכנס לחדר ופקחתי עיניים בשוק מסתכלת טוב לראות אם הוא אמיתי. ״אממ אני מעדיף שאת תהי עם אישתי..״ ג׳ואי אחר לבחורה וגיחכתי.
״לא אני מסתדרת איתו״ אמרתי מחייכת לכיוון הבחור שחייך בחזרה. ״ג׳ואי כיווץ את הגבות שלו בזעף מהנהן לשלילה. ״ג׳ון אתה איתו״ הבחורה אמרה לג׳ון שהלך לכיוון ג׳ואי מחליף איתה.
״מי מקנא עכשיו״ סימנתי עם השפתיים והוא נשך את שלו מגחך. ״יש מקום מסויים שכואב לך?״ הבחורה אמרה והנהנתי. ״הגב התחתון״ אמרתי והיא הניחה את ידה על המקום לוחצת וכיווצתי את עיניי בכאב.
״וואו יש לך יותר מידי לחצים אני מבינה״ היא אמרה וצחקתי מהנהנת. ״יותר מידי״ אמרתי מחזירה את הראש לכרית. אחרי כמה דקות שעברו לא יכולתי להרגיש את הגוף.
הוא היה כל כך משוחרר מה שגרם לאנחה ענקית לצאת משפתיי. ״מישהי כאן נהנתה ממש״ ג׳ואי אמר וחייכתי מהנהנת. ״מאוד״ אמרתי קמה מהמיטה וגם הוא.
״איך הגב שלך?״ שאלתי והוא הזיז אותו מצד לצד. ״מעולה״ הוא אמר ויצאנו אומרים תודה לאלה שעשו לנו את המשאז. ג׳ואי לקח את השקיות כמו תמיד ג׳נטלמן ויצאנו משם.
״יש מקום מיוחד שאת רוצה להיות בו נסיכה?״ הוא שאל והנהנתי לשלילה. ״נראלי זה הספיק לא?״ שאלתי והוא הנהן. ״לגמרי בייבי״ הוא אמר והלכנו ופרצוף מוכר הופיע מולי.
״ג׳ס??״ אמרתי רואה את החברה הכי טובה של אמא שלי וחייכתי. ״אוו אנה מתוקה!״ היא אמרה מוחצת אותי בחיבוק שלה. ״וזה בטח ג׳ואי..״ היא מלמלה קורצת לי מסובבת את מבטה לכיוון ג׳ואי שלידי מסתכל על ג׳ס בבלבול.
״זאת ג׳ס היא החברה הכי טובה של אמא שלי״ אמרתי והוא הנהן לאט. ״נעים מאוד״ היא אמרה לו והוא החזיר לה את אותה התשובה. ״היי ניק״ אמרתי לבעלה של ג׳ס
שחייך אלי מהנהן. ״שלום קטנטונת״ הוא אמר וחייכתי. ״אתם בירח דבש לא?״ היא שאלה והנהנתי. ״אוו..תשמור עליה״ היא אמרה נוזפת בג׳ואי שהנהנן במהירות והם הלכו בקריאת ביי אחריהם.
״יש עוד מישהו שאנחנו צריכים לראות ברחוב??״ ג׳ואי שאל גורם לי לצחוק. ״אני רציני לעזעזל!״ הוא אמר גורם לי לצחוק יותר ולבסוף גם לו. ״בואי נחזור לחדר״
הוא אמר והנהנתי הולכת אחריו. ״זה היה יום כיפי״ אמרתי כשהגענו לפנטהאוז נכנסים. ״בהחלט״ אמרתי מביטה לכיוון הג׳קוזי שבמרפסת הענקית.
״ג׳ואי מה דעתך..״ מלמלתי והוא הביט לאן אני מסתכלת וחייך. ״בואי נסיכה״ הוא אמר לוקח אותי איתו ויצאנו למרפסת. ״הנוף כל כך יפה..״ אמרתי והוא הנהן.
״כל כך יפה..״ ג׳ואי אמר גם והבטתי בו רואה אותו מביט בי. צבע אדום עלה על פניי וחייכתי. הורדנו בגדים נכנסים לתוך הג׳קוזי החם ג׳ואי נשען אחורה משעין אותי עליו.
הוא ליטף את צווארי והסתכלתי על השמים חושבת. ״ג׳ואי..״ קראתי לו והוא המהם עם שפתיו. ״אתה חושב שנהיה הורים טובים בעתיד?״ שאלתי והוא סיבב אותי כשגופי לכיוונו.
״אפילו בלי לחשוב אני אומר שכן..נסיכה את תהי האמא הכי טובה שיש״ הוא אמר וחייכתי. ״באמת?״ ״מיליון אחוז״ הוא אמר ונצמדתי לחזה שלו נאנחת מסתכלת לשמיים.
״תודה שלא ויתרת עלי אף פעם ג׳ואי..״ מלמלתי ועכשיו שאני חושבת על זה אפילו שהוא ידע שאני באה ממשפחת מאפיה מסוכנת הוא עדיין נשאר איתי תמיד.
״תמיד נסיכה״ הוא אמר ומיליון פרפרים הצטברו בבטני בבת אחת.
(:(
YOU ARE READING
Blind Future
Romanceהספר השלישי והאחרון לסדרת הבליינד האהובה עלי והנה הגענו לאנה..🫶🏻 אם לא קראתם צריך לקרוא לפני את הספרים הקודמים ומקווה שתואהבו. (אתם לא צריכים תקציר אתם יודעים מה הולך לקרות😉) התחלה: 24/8/2023 סיום: 13/9/2023