אנה
״נסיכה..״ התעוררתי רואה את ג׳ואי לידי. ״ממממ״ נאנחתי מסתובבת לצד השני והוא סיבב אותי בחזרה מרים אותי מהמיטה. ״לא!״ ״שששש את תעירי את סקיי״ הוא אמר וסתמתי נותנת לו לקחת אותו לשירותים.
״אפשר לדעת למה אתה מעיר אותי ב..״ עצרתי בודקת את השעה. ״שבע בבוקר?״ שאלתי והוא חייך מנשק את ראשי. ״זוכרת שאמרת לי שאת רוצה לעשות קעקוע? ואמרתי לך שאני אעשה איתך?״
הוא שאל והסתובבתי אליו במהירות. ״כןן!״ צעקתי והוא שם יד על פי משתיק אותי. קפצתי במקום שמחה והוא צחק מביט בי. שטפתי את פניי במהירות יוצאת איתו לחדר.
״תתלבשי אני לוקח את סקיי אל טום דיברתי איתו כבר״ הוא אמר והנהנתי. הוא לקח את העגלה של סקיי יוצא איתה והחלפתי במהירות את הבגדים, מתאפרת, מסדרת את השיער, שמה נעליים ויוצאת מהחדר יושבת בסלון מחכה לג׳ואי שיבוא.
שמתי בינתיים בטלוויזיה ׳על טבעי׳ ממשיכה מהפרק שעצרתי בו. אני שרופה על האחים האלה. סיימתי פרק ובדיוק שהתחלתי לחשוב איפה ג׳ואי צפירות נשמעו מבחוץ.
יצאתי מהבית רצה למכונית נכנסת לידו. ״מהממת״ ג׳ואי אמר בוחן אותי מעלה ומטה גורם לסומק לעלות על פניי. ״אני אוהב את זה שאת מסמיקה מכל מילה שיוצאת לי מהפה. ״תסתום״
אמרתי והוא צחק מתחיל בנסיעה. ״קחי״ הוא אמר מביא לי את הטלפון שלו יודע שהוא לא יכול להיפטר מהשירים שלי. ׳הוא מת עליהם פשוט שקרן..׳.
שמתי ׳I wanna be yours׳ מתחילה לשיר ״את כבר שלי״ ג׳ואי אמר באמצע בשיר גורם לי לצחוק להעיף לו אגרוף ליד. ״תפסיק!״ צעקתי והוא צחק קורץ לכיווני.
אחרי כמה זמן וכמה שירים הגענו למקום יוצאים מהמכונית. ״אתה חושב שזה כואב?״ שאלתי מפוחדת טיפה והוא החזיק בידי. ״אל תדאגי״ הוא אמר ונכנסנו לבתוך ובחור צעיר עם עיניים כחולות קיבל את פנינו.
״שלום״ אמר והלכנו אליו. ״היי באנו לעשות קעקוע״ ג׳ואי אמר נותן לו את הפרטים שלנו והבחור אמר לנו לשבת לחכות שיקראו לנו. ״נוו איזה קעקוע אתה עושה?״ שאלתי את ג׳ואי שהנהן לשלילה.
״שומר על זכות השתיקה אה״ אמרתי והוא הנהן. ״את לא אומרת לי..אני לא אומר לך״ הוא אמר והנהנתי. ״אין בעיה״ אמרתי מחויכת ובדיוק בחור גבוה יצא מהחדר ליד.
״ג׳ואי״ הוא אמר וג׳ואי קם. ״תחכי לי כאן״ הוא אמר מנשק את ראשי והנהנתי. הוא הלך ובינתיים הייתי בטלפון משועממת. ״רוצה?״ הבחור בקבלה הציע לי שוקולד ומי אני שאגיד לא.
״תודה אמרתי בחיוך אוכלת והוא הנהן חוזר לעבודה שלו. חלפו כמה דקות וג׳ואי יצא מהחדר מסתיר את הקעקוע שלו מפניי. ״אין בעיה!״ אמרתי הולכת לחדר לתורי.
״את לא רוצה שאני אבוא?״ ״לא!״ צעקתי שומעת את צחוקו מאחוריי וסגרתי את הדלת. ״היי״ אמרתי למקעקע שחייך מסמן לי לשבת על המיטה הגדולה. ״מה הקעקוע שאנחנו עושים היום?״
הוא שאל והראתי לו מקבלת הנהון קטן והוא סימן לי לשכב אחורה וכיווצתי את עיניי בחוזקה מפחדת אחרי שצייר אותו על היד הגיע הרגע של המכונה.
״לאט..״ מלמלתי והוא הנהן בחיוך ונשמתי עמוק שומעת את הזמזום והכאב החד הגיע. חלפה לה חצי שעה והזמזום נעצר. ״זהו??״ שאלתי מביטה במקעקע שהניח את המכונה בצד.
״רוצה להסתכל?״ הוא שאל והנהנתי במהירות מביטה במראה ששם מולי. ״וואו..״ לחשתי מהופנטת והוא עשה עוד כמה דברים קטנים ויצאתי לבחוץ.
שילמנו על הקעקועים חוזרים למכונית. ״חושפים אותם בשלוש״ אמרתי וג׳ואי הנהן מסתובב לכיווני. ״שלוש..שתיים..אחת!״ הוא אמר והזזנו את הידיים מהקעקוע מביטים באחד של השני.
הבטתי בכתף שלו רואה ציור קטנטן (תראו למטה) ״זה..חמוד״ אמרתי והוא הנהן עסוק בקעקוע שלי.
״באמת?״ הוא שאל והנהנתי מחייכת. ״סטיץ״ הוא אמר והנהנתי עוד כמה פעמים. ״סטיץ הוא מושלם״ אמרתי והוא הסכים איתי מתחיל בנסיעה. ״עשית חייזר על היד״
הוא אמר וצחקתי. ״תעזוב אותו!! סטיץ הוא מתוק״ ״אממ״ הוא מלמל וצחקתי. ״אתה מקנא?״ ״מה? לא!״ הוא אמר וחייכתי.. ״אממ אתה מקנא!״ ״לא אני לא״ ״אתה כן!!״.
(:(
זה הקעקוע של ג׳ואי..האימוג׳י שאתם רואים תמיד שאני רושמת🙃
YOU ARE READING
Blind Future
Romanceהספר השלישי והאחרון לסדרת הבליינד האהובה עלי והנה הגענו לאנה..🫶🏻 אם לא קראתם צריך לקרוא לפני את הספרים הקודמים ומקווה שתואהבו. (אתם לא צריכים תקציר אתם יודעים מה הולך לקרות😉) התחלה: 24/8/2023 סיום: 13/9/2023