Régi barát

38 3 0
                                    

   Reggel Sana egy dobozos epres tejet iszogatott, amit az anyjától kért pénzből vett, mert óvja meg minden, hogy a saját zsebpénzét költse el.

- Jó reggelt Meryen.- lépett az asztalához Midoriya.- Ezt nálunk hagytad tegnap.- nyújtott át egy dedikált Present Mic-os kártyát. 

- Köszi.- mosolygott fel rá.- De most már adod ide.- kapta ki a kezéből fújtatva mint egy macska.- Erről senkinek egy szót se.- mutatott a szájára.- Most, hogy tanít is eléggé kínos lenne.- 

- Valahol érthető.- sétált el Iidához. A lányok megrohamozták a lány asztalát és faggatni kezdék.

- Mi van közted és Midoriya közt?- tért egyből a tárgyra Hagakure.

- Semmi?- dőlt hátrébb, mivel Mina közben bele mászott az arcába.

- Nem ez volt az első, hogy a kereszt neveden szólított, és valamit adott is neked.- érvelt Jiro.

- Ja, hogy erre gondolsz.- emelte fel a kártyát a tolltartójából takarva a képet. - Tegnap náluk hagytam.- vonta meg a vállát.

- Ti tegnap együtt lógtatok?!- visította Hagakure.

- Igen? Az anyukája aki történetesen a nagynéném, meghívott engem és anyámat vacsorázni.  -

- Akkor Midoriya az unokatestvéred.- vonta le a következtetés Asui.

- Pontosan. Ezért hívott a keresztnevemen.- 

- De akkor nincs köztetek semmi?- kérdezte hevesen Uraraka. Mindegyik lány felhúzott szemöldökkel nézett rá.

- Oh-ho-ho.- nevetett Sana.- Nem nincs. Kivéve a vérvonalat.-

- Csak nem tetszik?- tette keresztbe a karjait Yaoyorozu.

- Nem.- lett vörös a faggatott lány és arca elé kapta a kezeit.

- Lányok, hagyjuk szegényt, Kero.- 

- Jó-jó.- hátrált meg Mina. Ochako vett egy mély levegőt, és leengedte a a kezét.

            A délutáni órákon jött a mély víz: A hősi alapképzés. Az osztály, mint minden normális órán, a helyén ült és várta a tanárukat.

- Mert itt vagyok én, mint egy átlagos tanár.- vágta ki az ajtót All might. Az osztály beszélgetni kezdett.

- Az ezüst kori jelmeze. Ez annyira menő.- csillogtak Meryen szemei.

- Üdvözöllek az órámon, a hősködés alapjain. A kurzuson elsajátítjátok az alapokat. Ez a tárgy éri a legtöbb kreditet.- sétált az asztalhoz energikusan a tanár.- Vágjunk is bele. A mai feladat: Harci gyakorlat. De mit ér egy hős a jelmeze nélkül. A beiratkozás előtt kitöltött adatlapotok alapján, elkészültek a jelmezek.-láthatóvá váltak a falba rejtett tárolók, a jelmezekkel.- Miután át öltöztetek, találkozzunk a béta gyakorló pályán.-

- Igenis.- kiáltott fel az osztály szinkronban.

- Ne feledjétek, hogy a hősök esetében, a megjelenés nagyon fontos, fiúk, lányok. Véssétek jól az eszetekbe, hogy mától kezdve, mind igazi hősök vagytok.- lelkesítette az osztályt az első számú hős. Meryen kilépett, és szemüvegén, valamint a felsőjén található brosson megcsillant a fény. Magabiztos léptekkel állt ki a napra, az osztály társai közé. 

- Tenya, ha nem tudnám, hogy te vagy az, össze kevernélek a bátyáddal.- súgta kuncogva, a mellette álló barátjának.

- Hát... mondhatni családi hagyomány. Nagyon eltaláltad a jelmezed stílusát. Remekül áll.- Sana ugyan nem látta a fiú arcát, de hangján jól érezhető volt hogy mosolyog. 

Églenyomat (BNHA ff.)Where stories live. Discover now