A kórtermek ablakán lágyan sütött be a reggeli napfény. Igaz, megpróbálták az orvosok, pótolni Meryen folyadék veszteségét, ami részben sikerült, viszont a bőre még mindig foszlott. Nehezen nyitotta ki a szemeit a fény miatt. Körül nézett, és a pohár vizet, ami a komódon volt, egyből lehúzta. Megragadta a mellette lévő krémet és a kezére nyomta a doboz egy kis tartalmát. A krém csípte a bőrét, de nem igazán érdekelte. Próbálta vissza idézni a tegnap történteket, majd sóhajtva visszadőlt az ágyba.
- Hát nyertünk.- kuncogott.- Anyát meg kell találnom.- ásított egy hatalmasat.
- Á felébredtél?- lépett be egy ápolónő.
- Jó reggelt.- mosolygott Sana.
- Hogy érzed magad?-
- Jól. Bár a krém csíp.- nézett szúrósan a kezében lévő dobozra.- De jól vagyok. Ha nem gond kérhetek egy kancsónyi vizet?-
- Persze. Azonnal hozom. Valamint hívom az orvost.- bólintott a nő és kilépett a kórteremből.
- Köszönöm szépen.- bólintott aprót.- Mi lehet Izukuval... és a többiekkel...- dőlt az ablaknak. Nézte az elhaladó emberek tömegét, hiszen ablaka pont az utcára nézett.
- Itt a víz és a reggelije.- lépett be újra a nő.- Szóltam az orvosnak, hamarosan érkezik.- Meryen megragadta a kancsót és mohón kezdte kiinni a tartalmát.- Kisasszony ez nem tesz jót.- rohant ijedten a a lányhoz. Sana ekkor már kiitta az utolsó cseppig, és egy kiengedte a visszatartott levegőt elégedetten.
- Lehet. De a bőröm és a képességem előbb helyrejön. Apropó képesség. A testem alkalmazkodott hozzá, szóval nincs para.- nyújtotta ki a kezét a tálcáért.- Köszönöm szépen még egyszer.- a nő meghajolt és kiment. Meryen elfogyasztotta a reggelit és felállt, hogy kinyújtóztassa a testét. Amikor kopogtak, egyből visszaugrott az ágyba, nehogy leszidja valaki, arra az esetre, ha nem szabadna mozognia még.- Jöjjön.-
- Itt is vagyok.- lépett be egy közép korú férfi.- Van esetleg a fejfájáson kívül más panasza?-
- Nem fáj a fejem...- pislogott értetlenül.
- Pedig elég csúnyán beverted.- vonta össze a szemöldökét.- Más valami?-
- Hm... A bőröm majd helyre áll magától. A karcolások begyógyulnak. Más nincs.- vonta meg a vállát.
- Mindenesetre át vizsgálom. Ha nem találok semmit, akkor este akár már haza is mehet holnap pedig iskolába is úgy érzed.- helyezte fel fülére a tetoszkópot. A vizsgálat majdnem egy órát vett igénybe, Meryen pedig már azon gondolkozott, hogy levág egy hisztit, mert unatkozik. Aztán eszébe jutott, hogy nem otthon van.
- Este haza is mehet. Nincs semmi komolyabb bajod. Csak igyál sokat rendszeresen és pihenj. Kerüld az elektronikai eszközök használatát, mert a bőrödnek nem biztos, hogy jót tenne. A végtagjaidat pedig majd kösd újra, hogy minél kevesebb folyadékot veszíts.- magyarázta. Meryen vissza öltözött és lehuppant az ágyra.- Legyen szép napja.- lépett ki az orvos.
- Önnek is.- bólintott bátran.
- Kisasszony látogatója van.- nyitott ki egy számára ismeretlen ápolónő az ajtót.
- Hagyjatok már békén.- nyafogott fájdalmasan.
- De mindenképp látni akarja önt.- lépett beljebb és becsukta maga mögött az ajtót.- Úgy hivatkozik magára mint a legjobb barátja.-
- Tenya?- tágult ki a pupillája.
- Igen, Iida Tenya.- bólintott a nő.
- Engedje be.- terült el egy nagy mosoly az arcán. Az ápoló bólintott és kisétált.
YOU ARE READING
Églenyomat (BNHA ff.)
FanfictionEgy hőstanonc egy hősökkel teli világban. Egy lány, egy elhatározás, két szerelmi szál és megannyi barát. Sana Meryen egy életvidám lány, aki most kezdte tanulmányait japán legjobb hősiskolájában. Régi ígéretét betartva vág bele az új kalandokba, m...