Todoroki vs. Sana

7 1 0
                                    

       A közönség őrülten szurkolt és mindenki aki kicsit is tudott a Sana és Todoroki közti viszályról megfeszült. Iidának rossz előérzete volt, valami nem stimmelt. Keze ökölbe szorult, és nem tudta levenni tekintetét a lányról.

- És akkor most kezdődjék az elődöntő első meccse. Mindketten hősi családból származnak, Sana a gyönyörű és népszerű Conrolles lánya, míg Todoroki a második számú hős fia. Ebből ki is derült kik küzdenek meg egymással. A hősképzős Sana Meryen, kontra a hősképzős Todoroki Shoto.- konferálta fel Yamada őket.

- Todoroki, eljött az én időm.- állt készenlétben Meryen.- Eljött az én színdarabom ideje, ahol számodra nem jutott szerep.- 

- Attól tartok, hogy akkor ezt az előadást szabotálnom kell. Ahogy mondod egy színdarab. A való életben nem állná meg a helyét.- emelte hideg tekintetét a lányra. Sanat kikészítette, hogy ennyire nyugodt tud maradni ellenfele, és hogy még a menő, belépőjét is tönkretette. 

- Most tetted tönkre, az egy hetes munkám, hogy megtaláljam a tökéletes szöveget.- csapta oldalra haragosan a kezét.

- Ennek kifejezetten örülök.- 

- Felkészültetek? Akkor, rajt.- kiáltott felpezsdülten Present Mic. A harcteret azonnal átszelte egy jéghegy, Meryen pedig, egy felhőn állt, kissé meginogva.

- Azt hittem eltaláltalak.- olvasztotta ki a falat.- Viszont többet nem menekülsz.-

- De te se.- küldött felé pár felhőt.- Erre készülök, mióta csak találkoztam veled.- ,, Nem veszíthetek"- került ki egy újabb jég hegyet.,, Nem szabad."

- Én ugyan nem, de tovább akarok jutni. Meg akarom, mutatni annak a szörnyeteg apámnak, hogy többé nem rendelkezik felettem.- csapott felé újra.

- Hogy mondhatsz ilyet a szülődre.- esett le egy másik felhőre. ,, Francba, hibáztam." - Tényleg Reiről nem is hallottam mióta leforrázott téged.- került ki újból egy támadást.- Beszéltél vele egyáltalán?- provokálta tovább. 

- És a te apád? Sose hallottam róla még, fogadjunk nem is ismered.- küldött felé még egy jégfalat.- Elhagyott titeket, vagy törvénytelen gyermek vagy?- Meryen lefagyott és csak egy mondat ismétlődött folyamatosan a fejében. ,, Apa nem jön többet haza." A jég eltalálta, viszont a mögötte lévő felhőkből álló fal megakadályozta, hogy a pályán kívülre essen, és a végén sikerült a képességérén landolnia. 

- Heh.- akart feljebb ugrani egy felhőre, de Todoroki egy jég fallal szerte foszlatta, így a lány a jégre esett és onnan ugrott át a pamacsra.- Mit tudsz te.- fújta fel az arcát.- Ezt kapd ki Todoroki.- fújta ki a ködöt, sűrített formában. A lány lejjebb ereszkedett, hogy ha elfogyott a fiú levegője könnyebben, kitaszítsa. A bőre darabokban hámlott le és tudta, nem használhatja már sokszor a képességét.

- Törvénytelen gyermek? Anyám nem egy szajha.- sétált közelebb. - Todoroki Shoto, én nyertem.- taszította hátra a burkot. Hirtelen hatalmas lángok csaptak fel, ködből, és az egyből el is párolgott. Meryen megpróbált magasabbra jutni, de a felhő, amin állt gyorsan eltűnt alóla, és zuhanni kezdett. 

- Gyerünk, Gyerünk.- próbálta elő hívni a képességét, ami viszont felmondta a a szólgálatot. Közel négy métert esett, majd nagy puffanással és porral földet ért. 

- Sana Meryen a földön. Vajon... Fel fog tudni állni?- hajolt Mic előrébb, hogy többet lásson. 

- Meryen.- állt fel szinkronban Midoriya és Iida. 

- Francba.- húzta össze magát a földön a lány.- Argh...- tápászkodott fel. Kezével csettintgetni kezdett, de semmi.- Ne csináld ezt...- keseredett el végleg.- Nem lehet most így vége...- vett egy mély levegőt. Tüdeje égett, a bőre látványa gusztustalanná vált és kiszáradt. Szédült a folyadék hiánytól, kimerült volt, de az utálata hajtotta tovább. Tett pár lépést ellenfele felé.- To-doroki...- esett el a lábában. 

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Oct 30 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Églenyomat (BNHA ff.)Where stories live. Discover now