A Gonoszok-ligája 2.

21 2 0
                                    

Sana és Hagakure Todoroki mellett ültek egy-egy felhőn, nézve a gonoszokat, akik tehetetlenül állnak, jéggé fagyva.

- Nem ölhettek meg olyan könnyen.- indult előre a fiú.

- Todoroki, vigyázz!- kiabált Meryen.

-Ahogy elnézlek titeket, még csak nem is tudjátok kiaknázni a képességeiteket.- fagyasztotta le a támadóját, rá se nézve.- Hé Sana. Te is úgy láttad, hogy csak négy-öt jelent igazából fenyegetést?-

- Hm. A többiek csak ilyen gyenge piócák. Szerinte, csak elakarják terelni a figyelmünket.- bólintott komoran és leugrott a felhőről.-Ezek csak egyszerű gyalogok.- vonta meg a vállát.- Akik hátul maradtak csak ők jelentenek valódi fenyegetést.

- Arra én is rájöttem.- - Hé, ha sokáig így maradtok a kihűlés és a fagyás miatt hosszú kín halál vár rátok. Mivel hősnek készülök szeretném elkerülni a felesleges kegyetlenkedést. Pontosan hogyan akartok végezni All Mighttal? Áruld el nekem.-

A harc javában folyt a ,,téren" és a két hivatásos hős mindent megtett, hogy a diákokat védje. Radírfej könyöke megsérült, bár a nőnek nem volt ideje felmérni a helyzet súlyosságát.

- Aizawa!- kiáltott Anzu.

- Maradj ott!-

- Mi ez a szörny fajzat?-

- Ő a boss. Ha őt legyőzitek, ami lehetetlen, akkor nyertek.-

- Ezt most ajándékba kapod.- hajított egy faldarabot a a kezekkel borított fiatal férfi felé.

- Lenyűgöző hős, hogy ennyit bírtok. Telepátia a képességed talán, vagy inkább valami kontroll típusú.- tűnődött.

- Mégis hogy...- borzadt el a porrá vált szikla láttán.

- Agyfej, tedd a dolgod.- fordult az említett lény felé. A monstrum ráült Aizawa hátára, és a férfi csontjait kezdte el eltörni, olyan játszi könyedtséggel, mint ha ropi lenne.

- Aizawa!- kiáltott a nő, de a férfi elé ugrott és a karját lendítette, de ő kitért előle. - A férfi segítségére akart sietni. Amint oda ért az agyfejnek nevezett lény odébb hajította, mint valami megunt játékot, és tovább folytatta Radírfej kínzását.

- Ezzel nem sokra mentek. Bemutatom béke antiszimbólumát, hívd csak agyfejnek.- kuncogott ördögien Shigaraki. Anzu egy nagyobb szikla darabot dobott a lénynek, de az egyből visszahajította. Ott hagyta a férfit és a nő felé indult. Anzu nem állt meg, tovább ostorozta a lényt a sziklákkal és próbált távolságot tartani. Az agyfej egy hirtelen mozdulattal termett a nő előtt és ragadta meg, és messze hajította. Anzu földet éréskor, párpercre eszméletét vesztette és amikor kinyitott a szemét Kurogirivel találta magát szembe, aki egyből átteleportálta a létesítmény másik felébe, jó pár erősebb piti gonosztevővel, hogy lefoglalja a nőt.

- Üdvözöljük körünkben szépséges Controlles . Az irányítás mestere. Nézzük mit tud szép hölgy.- gúnyolódott egy magas nyurga alak.

- Nektek csak a szátok nagy.- tápászkodott fel a földről, miközben eltalálta a magas embert egy beton darabbal.- Akárhogy is. A diákjaimhoz nem nyúltok.- vett fel támadó állást.- Bűnösök vagytok egytől-egyig, és egy jó történet végén mindig a jó győzedelmeskedik.-

- Mesékben élsz még most, a halál küszöbén is.- szólalt meg egy hang a háta mögül.- Régen láttalak Aishino. Látom parádézó majom lettél végül.-

- Á Haruna. Vagy hívhatlak Kvantumnak?- fordult meg a nő.

- Az a Kvantum, akit ismertél nincs többé. A nevem most már Strix.- húzódott a nő szája gúnyos mosolyra.

Églenyomat (BNHA ff.)Onde histórias criam vida. Descubra agora