Sport-fesztivál

6 1 0
                                    

Már a naplemente árnyalatai színezték az eget, de rengetegen még most is edzettek. Kellemes nap volt, nem volt se hideg, de nem is volt forróság. A U.A gyakorló pályái megteltek élettel és szorgalmas, elszánt diákokkal.

- Ih... Ez jól esett.- tette le maga mellé a kulacsát egy elégedett mosollyal Meryen.- Na, jöhet még egy kör?- állt fel nyújtózva egy óriásit. Kicipzározott pulcsija védőn omlott rá a lány alakjára, feltárva ezzel sötétzöld sport melltartóját. Haját összefogta egy copfba, egy nagy rózsaszín hajgumival, amely illett cipőjéhez. Hangján érezhető volt a fáradság, a bőre nagyon minimálisan foszlott csak, hiszen egy bizonyos személy gondoskodott a megfelelő mennyiségű vízről.

- Nem fáradtál el?- állt fel a kék hajú fiú.

- Pfh... Ugyan, ez semmiség. Szarrá alázom Todorokit.- húzta ki magát büszkén Sana, alakja mégis estlenül festett. Szemei fáradtan csillogtak, és a hangja is úgy csengett, mintha pontosan tudta volna, hogy Endeavor fia ellen esélye sincs.

- Legközelebben finomabban fejezd ki az indulataid.- túrt a hajába.- Különben is, sokkal kifizetődőbb lenne vele edzened. Most nekem oké hogy futok, de neked nem a legkedvezőbb.-

- Igen tudom. De, ha tüzes oldalát nem használja akkor kuka. A jéggel nem érek semmit.- emelte fel védekezően a kezét.- Különben sincs a barátaim listáján szóval kihagyom.- mosolygott angyalian.- És különben is... Jól szórakozol. Tudom ám.- dőlt előre, kezeit háta mögött összekulcsolta, és úgy fürkészte a barátja arcát.

- Én feladom.- ráncolta össze homlokát szórakozott.- Úgy sem fogsz megelőzni, így nem értelek. Idő pazarlás.-

- Jó móka, vehetjük állóképesség fejlesztésnek. Meg kivel gyakoroljak, ha nem az egyik leginspirálóbb emberrel az életemben?- ugrott fel az egyik felhőjére.- Lesz egy kis előnyöm. Érj utol.- suhant el.

- Ez a lány.- rázta a meg fejét a szemüveges és utána indult, természetesen hamar megelőzve ellenfelét. Természetesen ő ért be előbb és még várnia is kellett a lányra, aki nevetve szállingózott be a célvonalnak kijelölt flakonok közé, és lebucskázott a földre a porban kiterülve.

          Az 1.A osztály már haza fele készülődött, és Meryen ismét a szokásos kis csapatával indult el, viszont... Akadt egy kis probléma. Az osztályterem előtt több tucat diák tolongott, az évfolyamról.

- Megtudhatnánk, mi dolgotok az osztályunk előtt?- kérdezte Iida.

- Ja, haza akarnánk menni.- lépett Sana, a meghökkent Uraraka mellé.- Mit kerestek itt?-

- Felmérik a konkurenciát nyomik.- sétált közvetlen a tömeg elé Bakugou.- Nézegetéssel semmit se fogtok elérni.-

- A híres A osztály.- hallatszott egy gúnyos hang a tömegből. Egy kócos lila hajú srác furakodott át a tömegen.- Kíváncsiak voltunk rátok, de te, például elég nagyképű vagy.- áll meg a tüsi hajúval szemben.- Vajon... a többi hősképzős is, ugyanennyire öntelt volna?- tette fel a költői kérdést.- Ha ez így van, az számomra elég kiábrándító.- Sokan vagyunk itt, akiket nem vettek fel a hősképzőbe, és ezért más szakra kerültünk. De... azért nekünk is ad egy kicsike esélyt az iskola. A Sport Fesztivál eredményei alapján, esélyt kapunk, hogy átkerüljünk a hős-faktra, persze egy másik diáknak ehhez távoznia kell. Én nem a konkurenciát jöttem felmérni, hanem átvenni bárki helyét, aki nem kapja össze magát.-

- Hitoshi...- szűrte ki a fogai közt Meryen.

- Én a B osztályból jöttem. Úgy tudom szembeszálltatok egy csapat gonosztevővel, de most látom csak, hogy egyszerűen nagy az arcotok.- kiabált egy ezüst hajú srác dühösen.- Csúnyán be fogtok égni. - Bakugou elkezdte átverekdni magát a tömegen, amikor Kirishima szólt utánna.

Églenyomat (BNHA ff.)Onde histórias criam vida. Descubra agora