Mikor megpillantotta a fiú hátát, aki éppen benyitott a pihenő szobába.
- Uraraka... Mi történt, mért bámulsz ennyire furán? Argh- esett kicsit előre, de valaki azonnal vissza is rántotta, átölelve vállát. Egy éles nevetés szelte át a levegőt, és akihez a hang tartozott egy szaltóval a fiú feje felett leugrott elé.
- Nagyon kis ügyi voltál.- pacskolta a fiú fejét, egy felhővel a talpa alatt hiszen nem érte volna el.
- Meryen, ez megalázó.- kapta el a kezét durván.
- Bocsesz, csak örülök a győzelmednek.- mosolygott fel a fiúra boldogan, ahogy eltüntette a pamacsot a lába alól, így újra a megszokott magasságába került.- Basszus ez Kirishima meccse.- nézett le a telefonjára.- Bocsi mennem kell szurkolni.- csapta ki az ajtót és futásnak eredt.- Kelleni fog még víz.- elmélkedett, és felugrott egy felhőre, hogy végig ,,deszkázzon a folyosón.- Vigyázz.- visított, amikor meglátta a jegyzeteit olvasgató Izukut, aki csak akkor vette észre, amikor élesen kikerülve elsuhant mellette a lány.- Ne hari.-
- Semmi.- állt lefagyva a folyosón.- Hé, Uraraka,- toppant be az ajtón.
- Nem akartad megnézni a meccseket?- nézett fel az újonnan érkezőre.r
- Eddig mindegyik meccs, hamar véget ért, most pedig Kirishima küzd meg azzal a B-és fiúval. Az eltart egy darabig.-
- Hát, akkor ez után én jövök.- fókuszált az asztalra.
- Mindenesetre, egy hölgy ellenféllel szemben biztosan Bakugou is visszafogja magát.- szólalt meg végül Iida a hallgatás után.
- Azt nem fogja. Hiszen mindenki azért küzd, hogy győzzön és a legjobb ügynökséghez kerüljön, biztosan nem fogja magát vissza, mindegy ki az ellenfele. Sokat segítettél nekem és most szeretném meghálálni.- mutatta fel a füzetét Midoriya.- Kidolgoztam, hogy hogyan használd a képességed Kacchan ellen. Nem nagy szám de remélem segít.- nyújtotta a füzetet.
- Á, Uraraka ez még jól jöhet.- bíztatta Iida.
- Köszönöm,- nyúlt felé.- De nem kell.- tolta vissza a fiúnak.- A lovasjáték alatt, azt hittem, jobb olyanokkal az oldalamon küzdeni akiket ismerek és kedvelek, de most már tudom, hogy csak próbáltam rád támaszkodni. Amikor Iida azt mondta, ki akar hívni téged, valamint hallottam Sana hozzáállását a te mérkőzésed alatt, kicsit elszégyelltem magamat.- állt fel az asztaltól.- Köszönöm, de nem kell.- lépett az ajtóhoz.- Mindenki keményen edz, küzd és a jövőbe tekint. Ez azt jelenti, hogy mindenki a riválisom, igaz? Úgyhogy viszlát a döntőben.- távozott.
A Kirishima vs. Tetsutetsu mérkőzés nagyban folyt odakint. Mivel képességük hasonló, így igazán nehezen jutottak egyről a kettőre.
- Gyerünk Kirishima.- szurkolt Meryen jó hangosan, majd Kirrishima be is húzott egy jó nagyot. Végül utoljára egymásnak rohantak és egyszerre emelték kezüket és találták el a másikat, majd összeestek.
- Wow, micsoda ökölharc volt ez. A győzte pedig...- kezdte Mic, és lenézett Éjfélre, aki oda sétált a földön fekvő srácokhoz.
- Elájultak.- emelte kezét az égbe.- Döntetlen. Miután magukhoz tértek, visszajönnek és egyszerű szkanderral döntjük el melyikük juthat tovább.- hirdetett ítéletet.
- Míg Testutetsu és Kirishima a gyengélkedőn vannak, jöjjön az első kör utolsó meccse. Általános iskolásként vált helyi hírességé és láthatóan elszánt, a hősképzős Bakugou Katsuki, kontra egy másik személyes akinek nagyon szurkolok, a szintén hősképzős Uraraka Ochako.-
YOU ARE READING
Églenyomat (BNHA ff.)
FanfictionEgy hőstanonc egy hősökkel teli világban. Egy lány, egy elhatározás, két szerelmi szál és megannyi barát. Sana Meryen egy életvidám lány, aki most kezdte tanulmányait japán legjobb hősiskolájában. Régi ígéretét betartva vág bele az új kalandokba, m...