Vadonatúj érzés

29 3 0
                                    

Reggel Meryen energikusan kelt fel, bár nem igazán arra számított, ami történt. Iskolába menet, az intézmény kapuja előtt, egy hatalmas tömeg fogadta. Mint utólag kiderült, a töménytelen emberből álló csoport, riporterekből áll. A lány szép lassan megpróbált besurranni, de hát ugye...

- Milyen hatással, van rád, hogy maga All Might tanít?- tolta egy nő arcába a mikrofont.

- Öhm...- pislogott nagyokat, majd valami eszébe jutott.- Szerintem az iskola összes diákja nevében mondhatom, hogy elképesztően motiváló és megtisztelő, hogy Japán első számú hőse tanít bennünk. Kiskoromtól kezdve nagy rajongója vagyok, és most tőle tanulhatom el, a hősi lét csínját-bínját.- mosolygott angyalian.- Á elnézést kérek.- furakodott át a tömegen.- Iida, itt vagyok.- integetett hevesen a távolban sétáló srácnak. - Jó reggelt.- mosolygott amikor a srác a közelébe ért.

- Jó re-

- Mi a véleményed All Mightról tanári szerepéről?- tolta egy riporter közéjük a mikrofont.

- Minden egyes nap tudatosítja bennem, hogy a világ leginkább elismert hősképző intézményében nyertem felvételt. Maga a megtestesült becsület és tisztesség, ugyanakkor rendkívül humoros is. Dákként, pedig közvetlen közelről tapasztalhatjuk meg ezen oldalát. Hihetetlenül szerencsésnek mondhatjuk magunkat, amiért ilyen elismert profi hőstől tanulhatunk.- magyarázta fiú.

- Oh, Iida.- kuncogott Meryen, amikor végig nézett a riporterek unott arcán.

Anzu vidáman sétált a munkahelye felé, már a kora délelőtti . Az iskola kapuja előtt meglepte a hatalmas sajtó tömege.

- Hm... Mit fognak kérdezni?- elmélkedett. Lazán, hősruhában sétált befelé a kapun.

- Ott van Controlles!- kiáltott valaki a tömegből. Egyből letámadták a nőt és kérdésekkel bombázták.

- All Might miatt jött ide tanítani?- sikerült értelmeznie az első kérdést.

- Nem?- nézett érdekesen a srácra.

- Milyen All Might mellett tanítani?- tolták arcába a negyedik mikrofont.

- Öhm... Jó azt hiszem...- vonta fel a szemöldökét.

- Kéne nekünk egy nyilatkoz-

- Nem.

- A lánya is ide jár. Kivételezik vele?-

- Szerintem hálát adna, ha olyan laza lennék vele mint a többi diákkal.- nevetett.

- Van új randi partnere?-

- Egyenlőre nincs.- hazudott, teljesen hihetően a nő.

-Szép munkát végeztetek tegnap.- tette le a papírokat az asztalra Aizawa.- A felvételeket megnéztem az értékelő lapokkal együtt. Bakugou! Szokj le erről a gyerekes viselkedésedről, ennél tehetségesebb vagy.-

- Felfogtam.- morogta dühösen.

- Sana! Tanuld meg kezelni a féltékenységed és dühödet. Több oka van, de az elsődleges, hogy a civilek frászt kapnak, ha munka közben, valakivel versengés miatt elkezdesz ordibálni. Ennél kifinomultabb vagy.-

- Igyekszem.- fújt ki morcosan egy tincset az arcából.

- És Midoriya te... úgy látom, megint csak a karod épsége árán sikerül teljesítened. Urald az erőd és ne mondd, hogy képtelen vagy kontrollálni, utálom a kifogásokat. Ezt ne keljen újra és újra elismételnem. Ha végre összeszeded magad még sokra viheted. Szóval igyekezz Midoriya. - fújta ki a levegőt.- Következzen a mai feladat. Valószínűleg felkészületlenül ér.- nézett végig az osztályon. A diákok megfeszültek, mindenki egyből a legrosszabbra gondolt: dolgozat.

Églenyomat (BNHA ff.)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora