Pót mentési óra (OVA)

9 1 0
                                    

     Más fél hete az osztályt támadás érte a USJ-ben, a gyakorlati órát tönkre vágva. A mai délutáni órákon ezt fogják bepótolni a diákok.

- Történt ami történt, a tanóra az tanóra.-kezdett bele 13-as.- A mai nap, ismét belekezdünk a mentés gyakorlatba.-

- 13-as tanárnő, biztos tud mozogni?- kérdezte félénken Uraraka.

- Ha szeretné vihetem egy felhőn.- csettintett Sana és keze felett megjelent egy apró fehér gomolygó pamacs.

- A hátam fáj egy kicsit, de köszönöm Sana, megleszek. Aizawa sérüléseihez képest ez semmi.- fordult körbe a tengelye körül.-

- Csak az időt pazaroljuk, kezdjük el az órát.- morgott Aizawa. Még mindig fáslikkal volt körbe tekerve, ezáltal Meryenben a múmia érzetét keltette és a lánynak emlékeztetnie kellett magát, hogy nem mindenki olyan szerencsés, hogy a bőre eszméletlen gyorsan gyógyul. Például a lány szervezete és bőre egy súlyosabb égési sérülést is képes nyom nélkül begyógyítani, hála a töménytelenül sok víznek a testében. Ugyanis Meryen szervezetében egyenlőre három és félszer több víz van mint egy átlagos ember testében, de természetesen ez az arány a képességének fejlődése során nőni fog. 

- Aizawa tanár úr!- lépett elő Midoryia.- Nem úgy volt, hogy 13-as és Ön mellett ma még All Might is itt lesz? Valamint ha nem tévedek Controlles tanárnőnek is itt kellene lennie.

- Controllesnek más dolga akadt. All Mightot, pedig honnan tudjam? Hagyjuk őt.- sétált le a lépcsőn. A diákok követték, és egy roppant mély szakadék mellett álltak meg. Sana ösztönösen felült egy felhőre, biztos ami biztos, mert ha Bakugou bepöccen nehogy kirobbantsa alolluk a talajt. De... Ha ez meg történne, legalább ő maga épségben marad.

- Nos akkor vágjunk bele a mentőedzésbe.- lelkesedett 13-as.- Három diákot elhelyezünk a szakadék alján. Egyikük eszméletlen lesz, a másik lábsérülést szenvedett, a harmadik pedig az aggódó személy lesz.-

- Uhhh... Ez mély.- hajolt a szakadék felé Kirishima és Kaminari.- Hogy a fenébe menjünk le oda?-

- Ti meg miről beszéltek? Oda lent emberek vannak.- rohant oda Iida.- Jól vagytok? kiabált le a szakadékba.- Ne aggódjatok megmentünk titeket.-

- Még el se kezdtük.- kiabálta Meryen.- Menthetetlen...- könyökölt a térdére.

- Nos a sérültek.. véletlen szerű kiválasztás alapján ti lesztek hárman.- mutatott rá a tanárnő Midoryiára, Urarakára és Iidaár.

- Véletlenszerű, mi?- mormogta Sana elmélkedő arccal.- A francokat.- fújta fel kissé az arcát. Az első mentő csapat Todoroki, Yaoyorozu, Tokoyami és Bakugou volt. Uraraka Iidán nevetett végig, hiszen a fiú hozta a színészi képességeit. Bakugou végig duzzogta az egészet. Meryen jót szórakozott végül is.
      Merye, Minával, Kirishimával és Kaminarival került egy csapatba. Ők voltak a mentők, Todoroki, Hagakure és Ojiro, voltak a megmentendők. A terv az volt, hogy Meryen lemegy és a többieket, felhők segítségével felküldi. Mina is lement a lánnyal, hogy segítsen, a barátnőjének ellátni az imitált sebeket, ugyanis Sana ezekben nem igazán volt jártas. Ojiro volt a láb sérült, Todoroki vesztette eszméletét és Hagakure aggódott, amit szét röhögött. Meryen és Mina próbálta komolyan játszani a szerepét, de sokszor elnevették magukat. 

- Nyugodjon meg hölgyem, minden rendben lesz.- fojtotta vissza fuldokolva a kacagást Ashido.- Meryen, amíg rögzítem Ojiro lábát, te Todorokit küld fel.- rohant a szőke fiúhoz.

- Nem hagyhatjuk itt?...- morgott és elfordította el a fejét. 

- Tudjuk, hogy neheztelsz Todorokira, de ez egy óra.- noszogatta a lányt Hagakure.

Églenyomat (BNHA ff.)Where stories live. Discover now