- Az első meccset lejátsza...- nyúlt bele a tanár egy fekete és egy fehér dobozba.- Ez a két csapat.- mutatta magasba az A és B csapat labdáját.- Az A csapat a hős, a B a gonosztevő. A többiek menjenek a megfigyelő szobába.-
- Iida. Itt jól jöhetnek azok a kisebb dolgok amiket még a bátyád mondott amikor hősöset játszottunk.- súgta oda a fiúnak.
- Igen. Csak itt komolyabban kell vennünk.- bólintott elszántan.
- Sok sikert.- súgta oda az unokatestvérének is a lány.
- Köszi.- nyelt egy nagyot zavarában, ahogy félve Bakugoura pillantott. A csata elkezdődött. Ahogy Sana várta, Bakugou egyből Midoriyát szemelte ki célpontnak, és elé is sietett, csak, hogy előbb letudják a harcot.
- A kamera nem veszi a hangot.- állapította meg Kirishima.- Vajon miről beszélhetnek... Nem tudom leolvasni a szájukról.-
- A csapattársával beszél egy kis adóvevőn. ez is a felszerelés része, akár csak az épület alaprajza, vagy ez.- emelt fel egy fehér vászon tekercset.- Ez az elfogó szalag. Ezt kell az ellenfélre tekerni, hogy elfogottnak minősüljön.-
- Ilyet hord magánál, Aizawa tanár úr is.- mutatott rá Meryen.
- Jó megfigyelés Sana lányom.-
- Szóval az idő korlát tizenöt perc és a hősöknek fogalma sincs merre lehet, a bomba. Túl nagy hátránnyal indulnak. De miért?- aggodalmaskodott Ashido.
- A hős feladata leküzdeni a nehézségeket. De gondolom erről már Aizawa is mesélt nektek. Tudjátok ti. Akkor együtt.-
- Plusz Ultra.- kiáltotta az osztály lelkesen. A képernyőn jól látható volt, hogy Uraraka tovább sietett a bomba felé.
,, Tenya ellen egyedül semmit nem érsz." gondolkodott Meryen.- A képessége nélkül, is meg tud bírkózni Bakugouval. Ez az én uncsitesóm.- mosolygott aranyosan és kezeit az arcához emelte. Az osztály társai furcsán néztek rá, aztán Sero feleszmélt.
- Bakugou nagyon dühösnek tűnik.- riadt meg Kaminari.
- Na Iida elszánta magát.- kuncogott Sana.
- Ezt honnan veszed?- kérdezte Momo.
- Ismerem minden mozdulatát és gesztusát. Vele nőttem fel.- mosolygott a zöld hajú lány.
- Neked igazán érdekes kapcsolataid vannak ebben a suliba.-fűzte hozzá Jiro.
- És néhányról nem is tudtok még.- vakarta zavartan a tarkóját.
A két rivális harca, brutális volt. Bakugou többször is veszélybe sodorta Midoriyát, valamint az épület is súlyosan károsodott. Urarakát észre vették, így ezzel már nem sokra megy. Vagyis... Sana így gondolta.
- Tanár úr, le kéne állítani. Bakugou bekattant. Ha, ez így megy tovább meg fogja ölni.- aggodalmaskodott Kirishima.
- All might tanár úr.- szólalt meg Meryen a falnak támaszkodva, fejét enyhén felemelve, karjait pedig keresztbe fonta a mellkasa előtt.- Ha leállítja azzal csak ront a helyzeten. Bakugou addig nem fog nyugodni, amíg le nem győzi.- a képernyőn kezdtek elfajulni a dolgok, de All might igazat adott Sananak. Bakugou bebizonyította, hogy született zseni, harc terén.
- Már most utálom a srácot.- nyögte Kaminari unottan.
- Ha ezt így folytatja, előbb utóbb nem csak te.- rugaszkodott el a faltól a zöld hajú lány.
- Ezt nézni se bírom.- takarta el a szemét Ashido.- Elég lett volna betekernie a szalaggal, mért bántja még mindig?- Midoriya elsietett a riválisa közeléből.
YOU ARE READING
Églenyomat (BNHA ff.)
FanfictionEgy hőstanonc egy hősökkel teli világban. Egy lány, egy elhatározás, két szerelmi szál és megannyi barát. Sana Meryen egy életvidám lány, aki most kezdte tanulmányait japán legjobb hősiskolájában. Régi ígéretét betartva vág bele az új kalandokba, m...