Bayanlar ve baylar hepinize merhaba!
Öncelikle bir haftadır gelen mesajlardan dolayı bu duyuruyu yapma gereği duydum. Bitti dedikten sonra bir kez daha böyle bir dönüş yapmak istemezdim ama bir şeyleri açıklığa kavuşturmamız gerekiyor sanırım.
Şu an bir kurgu üzerinde çalışmaya çalışıyorum. Ve bunca zamana kadar bir kitabım basılacak olsa ilk bu olur dediğim bir kurguydu. Ancak yedekli gitmek istediğim için ilk 10 bölümden sonra falan yayınlamayı düşünüyorum. Herneyse öncelikle, CPIE ve CPIH'ı ve hatta İG'yi kesinlikle ama kesinlikle pişman olduğum, yazmak istemediğim için silmiyorum. Bir yorumda da açıkladığım gibi İG'de ki dobra yorumlarımı, eğlenceli konuları, CPIE'de ki pastaları özleyeceğim ve yazarken de her zaman gurur duydum. Mesela 3.kitap fikri de aklımdan çıkmadı ki. Ne sanıyorsunuz, burayı çakma çakma kitaplara bırakacağımı mı? Nö nö nö. Mükemmel olmayabiliriz ama biz Ruh öküzünüz ailesiyiz. Ve farkımız tarzımız, tarzımızın farkındayız B|
Kısacası ölmüşüm gibi, depresyona girmişim gibi davranıp kararımdan geri döndürmeye çalışmanız zaten saçma. Zamanı geldiğinde Türk filmlerinde yıllardır görmediği sevgilisine slowmotion da koşan adam edasıyla geri gelip 3.kitaptan mükemmeliğime devam etmeyi planlıyorum. Büyük ihtimal ilk iki kitap düzenlenir bu sırada. Merak etmeyin. Hayla ve 991'i değiştirmeyeceğim. Tabii bunun için önümüzde bir süre var ve o zamana sizlerden kim ölür kim kalır bilemem. Belki eskisi gibi olmayız, ama her zaman bu ortam olur.
Kısacası ben bu kitaba sadece kısa bir es verdim.
Asla bırakmadım. Bırakmam. Bırakmayacağım.
Ve son olarak söylemek istediğim bir şey var. Bu kitabı bitirme kararı aldığımda ilk kitaptaki gibi bir tepki alacağımı bekliyordum. İlk başta karşı çıkanlar olacaktı ama sonrasında bir iki gün içinde unutulacaktı. Ve ben dayanamayıp geri dönecektim. Ama ilk kitabın sonundan buraya ne kadar yol katettiğimizi göstermiş oldunuz. En doğru zamanda bitirdiğimi düşünüyorum. Asla böyle yorumlar beklemiyordum. Bir tane bile suçlayıcı bir yorum görmedim. Aksine bu kitabı sahiplenişiniz ve hatta ağlamıyorum Jeff gözüme bıçak sapladı tarzı yorumlarınız beni kalbimden vurdu asdhjasdksf.
Ve Wattpad'de diğer hikayelerin okuyucularıyla kıyaslanınca bunca psikopatlığınıza rağmen, hepiniz 1 adet samanyolu Salih gibi kaldınız gözümde.
Sahip olabileceğim en iyi ve en samimi okuyucularsınız.
Kısacası burada sahip olduğumuz her şeye saygım adına tabii ki de yarıda kalmayacak. Kanımız yerde kalmayacak. Üçüncü kitap gelecek. O zamana kadar Allah sabır versin. Sizleri seviyorum.
Takipte kalın, bitches.
Adios.
-Kebap A
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CreepyPasta is everywhere!
HorrorBilenler bilir, burası Watepete bendeniz Asi KeBePé... Raplerim de meşhurdur. Aslında creepypasta kitabı ama altın günlerini seversen gel. Ortam güzel yani. Creepy pasta is here! kitabının devamıdır. Tüm hakları Jeff The Killer'a saklıdır. Ne de ols...