Sizden gelenler-6/Is That You?

2.4K 164 46
                                    

Yine @yefeerol 'den başarılı bir bölüm, yine teşekkürler...

SEN MİSİN?

Gecenin bir saatiydi. Çok oyun oynamıştım ve kafam aptal gibiydi. Evde tek başımaydım ve kimsenin gelmeye niyeti yok gibiydi. Yatağımı yapmayı bilmediğim için direk üstümdekilerle yatağa yattım ve örtüyü üstüme çekip gözlerimi kapattım.

"Sen misin? Arkana bakma...gözlerini kapat ve arkana bakma..."

Ve ter içinde uyandım. Sırtımda bir nefes alıp verme sesi hissettim. Rüyamda duyduğum şeyi hatırladım. "Arkana bakma..." Arkama bakmadım...gözlerimi kapattım ve kendimi tekrar karanlığın kollarına teslim ettim...

"Arkana bakma...ama beni tanı..."

Ve tekrar uyandım. Arkamdaki nefes hala devam ediyordu. Telefonumu cebimden çıkardım ve yorgana doğrultup ön kamerasını açtım. Ekran yorgana dönüktü. Sonra eski haline getirdim ve video tuşuna bastım. Arkama bakmadan bunu yapmıştım. Gözlerimi kapattım ve yatağıma yattım.

"Sen misin? O nefes alan...uyuyorsun...uyuyorsun..." Ve tekrar uyandım. Neler oluyordu. Korkuyordum. Telefonumu aldım ve açtım. Arkamdaki nefes kesilmişti. Videoyu açtım. Yatıyordum...arkamdan birşey simsiyah...gözleri oyulmuş birşey...yavaşça kulağıma eğiliyor ve birşeyler fısıldıyordu...sonra ise ekrana dönüyordu. Öylece bakıyordu. Videoyu sildim ve tekrar selfie moduna getirip aynı şeyi yaptım, videoyu başlatıp yattım....

"Yanındayım." Uyandım, ekranı açtım. Gördüğüm manzara ise...yaratık yanımda yatıyordu. Gözlerinin oyulduğu yerden kanlar akıyordu. Nefesin neden kesildiğini anlamıştım...kafamı sağa çevirdim ve gözleri oyulmuş bir bedenle karşılaştım...

"SEN MİSİN?"

VOTE+YORUMLAR GELSİİİN

CreepyPasta is everywhere!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin