Selam olsun bunu okuyan tüm Watty halkı.
Kumandanın Bitik Pili konuşuyor.
Ben buraya duyuru-önemli-bir bakar mısınız? tarzı şeyler yazsam çoğunuz bakmayacaktı biliyorum. Deneyimle sabit.
Sizinle bir şeyi paylaşmak istedim sadece.
Çoğunuz bunu umursamayacak derecede kitaptan kopuk zaten. Ama yine de böyle bir kaç takip eden ya da yazdıklarımı önemseyen varsa diye. Herneyse.
Çok ciddi oldu, böyle planlamamıştım. Eğer tahmin edenleriniz varsa, doğrudur.
Kitabı siliyorum.
Hem CPIE'yi hem CPIH'ı.
Sadece bitirmiyorum, siliyorum.
Bunu size açıklamak zor olabilir çünkü bir çoğunuz ne alakası var diye düşünebilirsiniz ama kısaca açıklamak gerekirse şöyle;
Biz bu işe girdiğimizde Wattpad bizim için bundan daha fazlasını ifade ediyordu. İG'den CP'lerden ve hatta şu an öylesine görüntü kirliliği yapan RS ve Milat'tan da. İG de açıkladıklarımın aynısını yazacağım.
Biz beraber karar alıp bu hesabı açtığımızda hayallerimiz vardı. Gerçekten büyük hayaller. Ve şimdi dönüp bakıyorum. Geçirdiğimiz onca zaman-yaklaşık on ay ki küçümsenecek bir süre değil-ne uğrunaydı?
Evet, elimde benim yazmadığım okunması yüksek iki tane korku kitabı ve ona dayanarak bizi takip eden takipçilerimiz var.
Oldukça büyük bir başarı.
Ben ileride dönüp büyük bir başarısızlıkla 'bunca zamanımı bunlara mı harcamışım?' demek istemiyorum. Ya da yazar olursam bunlarla hatırlanmak istemiyorum-şu an Wattpad'de yazdığı ilk kitabını bastıran genç yazarların aksine.
Burda birçok kasıtlı ergenlik yaptık. CPIE ve CPIH da onların en en büyüklerindendi :D
Eğlendim mi? Fazlasıyla.
Egomu tatmin de etmiş olabilirim.
Kısa bir süreliğine kendi çapında popülerlik? Eh, o da oldu sayılır:D
Ama bu kitabı bitirdikten sonra takipçi sayısında oluşacak büyüüüüük ve ciddi düşüşü bile göze alıyorum.
Sizlerle gerçekten çok güzel vakit geçirdik. En azından bana göre. Her bölüm sonunda yorum istemem kitabın popülaritesi için değil, tek tek dönütleri görebilmek içindi.
Bazı bölümlerde hepinizin taradığı 'hayla' kelimesi ya da 911 yazacağıma 991 yazdığım yerleri bilerek değiştirmedim. Bu kitap olduğu gibi sevildi ve bu da bugüne kadar iyi-kötü, dandik, ergence, hatta bazen benimle ve raplerimle dalga geçen cpler atan sizler sayesinde oldu:D
Dediğim gibi, şimdi kitabı bitirme falan diyenler iki üç gün sonra alakamız kalmayacak. Ama benim için bu iki kitabın yeri çok büyük. Ve öyle kalmasını istediğim için bitiriyorum.
Özleyecek veya başka popüler bir CP kitabı gördüğümde üzülecek miyim? Tabii ki. Ama elimden bir şey gelmiyor.
Ayrıca bu kitapları bitirmek bizden hiçbir şey götürmeyecek. Ben yine aynı KBP'yim ve başkalarının yazdıklarını yayınlamak yerine kendi hayallerimi oluşturmak istiyorsam ve bunu anormal buluyorsanız beni görmezden gelirsiniz bu kadar basit. Siz yine Öküzhead'siniz ben yine mizahi tarafı ağır basan KBP'yim. Biz sizi böyle sevdik ya da alıştık diyenleri anlayamıyorum. BEN-ÖLMÜYOM-BURDAYIM-BAŞKA-KURGU-YAZACAM-SADECE-İSTEMİYOSAN-OKUMA-KARDEŞİM.
Herneyse sonuç olarak, bugüne kadar yanyana durduğumuz onca kişiye, kitabı destekleyenlere, hikayemiz çalındığında anne şefkatiyle sahiplenip kızın profiline rap yapanlara, hatta ve hatta benim yüzüme karşı oldukça açık ve kaba yorumlar yapanlara çok teşekkür ederim. Bu küçük şeylerin birleşimi sayesinde bugünkü KBP olabildim.
Bizi unutturmayın. Unutanın kalbi kurusun. Buraların CP ve rap qraliçası hep ben olacağım. İnş yani. Taklit ve kopyalarımızdan uzak durun. Daha bugün Creepy Pasta is here! diye bir kitap gördüm ve yine geçenlerde bizim kitaptan alınmış bölümleri olan başka bir kitap gördüm akjhsdkjashd ben gittikten sonra türeyecek olanlara hazırlıklı olun ve güçlü kalın CPIE halkı!
Raplerimi unutmayın, çünkü bende sizi unutmayacağım. Ve şunu hatırlayın, mesaj kutusu her zaman onlayn olan bir Kebap A burada.
Rapli KBP'ler yollarınızı gözler.
BYU.
-A Kebap (Arsız)
SPOI: Bu düşüncelere girmeden önce ismi 'Creepy Pasta is infinite!" olan üçüncü ve son kitabı çıkarmayı düşünüyodum asdkhasdhaasd
*Troll KBP*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CreepyPasta is everywhere!
HorrorBilenler bilir, burası Watepete bendeniz Asi KeBePé... Raplerim de meşhurdur. Aslında creepypasta kitabı ama altın günlerini seversen gel. Ortam güzel yani. Creepy pasta is here! kitabının devamıdır. Tüm hakları Jeff The Killer'a saklıdır. Ne de ols...