Eski zamanlarda küçük çocuklar öldüklerinde oyuncaklarıyla birlikte gömülürlermiş. Her şey olabilir, ahşap bir yelkenli, bir beyzbol sopası, eski bir bebek; çocukların sevdiği herhangi bir oyuncağı.
Beth Parson'ın oyuncağının - mavi gözleri olan bir bez bebek- o öldüğünde onunla gömülmesi gibi. Cenaze töreninden iki hafta sonra, babası o bebeği ön verandalarında bulduğunda bir hata olduğunu düşünüp bebeği tekrar gömdü. Bir hafta kadar sonra, Beth'in annesi tekrar bebeği ıslak ve çamurlu bir halde Beth'in eski oyun odasında bulduğunda hemen aile rahibine götürdü, ve birlikte bebeği kutsayıp tekrar gömdüler.
Bebeği Beth'in yatağında oturur bir şekilde üçüncü kez bulduklarında yanında bir de ufak bir not vardı;
"Orası çok soğuk ve karanlık. Bunu sevmedim. Neden eve gelmeme izin vermiyorsunuz?"
-----------------
Herkese selamlar, bu çeviriyi sevmedim, ama yoldan geldim ve ilk bulduğum kısa bir şeyi çevireyim dedim. Önceden söylediğim gibi diğer "alıntı" bölümleri zaten silecektim, sildim. Oy veren, yorum yapan herkese teşekkürler. Fakat bir şey sormak istiyorum. İlk kitapta iki yüz küsürü, tamam bırakın onu bir kaç sefer yüzleri bulduğumuz bir vote durumu vardı. Hiç olmadı seksenler, doksanlar. Fakat bu kitapta yorumlar ve oylar o kadar düştü ki 40 oy bile zor geliyor. Sık bölüm yüklemeyeceğim, kitap tahmin ettiğim gibi okunmuyor ama kitabı da bitirmeyeceğim sonuçta, herhalde hala okuyup sevenler vardır değil mi? Tamam bölüm kalitelerinin gerçekten düştüğünün farkındayım. Ama bu konuda ne yapabiliriz en ufak bir fikrim yok. Artık bende daha sık yazmaya çalışacağım becerebilirsem. Dolu dolu bölümler görmek istiyorum bu kitapta. Klişelerden hepimiz bıktık. Ayrıca sessiz okuyucularımızda varsa bu zor değil bir tık yakınınızda. Sizin oylarınızla bu kitap bir yere taşınır. Umarım anlatabilmişimdir. Hepinize iyi geceler diliyorum. Ve evet, I'm back bitches.
-Kumandanın Bitik Pili.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CreepyPasta is everywhere!
Kinh dịBilenler bilir, burası Watepete bendeniz Asi KeBePé... Raplerim de meşhurdur. Aslında creepypasta kitabı ama altın günlerini seversen gel. Ortam güzel yani. Creepy pasta is here! kitabının devamıdır. Tüm hakları Jeff The Killer'a saklıdır. Ne de ols...