Sizden gelenler-47

979 156 22
                                    

Bölümü yazan@MelisaKarakucuk

Yorucu bir günün ardından işten çıkmıştım.Saat 11'e yaklaşıyordu,evim iş yerime yakın olduğundan yürüyerek gidip geliyordum.10 dakika yürüdükten sonra evime olan uzaklığım 10 dakikaya düşmüştü.Yürümeye devam ederken birdenbire gök gürlemesiyle olduğum yerde kaldım.Fena halde yağmur yağıyordu.Hızlı bir şekilde yürümeye devam ederken sığınabileceğim bir bina gördüm.Binanın altına girdim.Yağmur hala devam ediyordu.Ama binanın üzeri kapalıydı,yağmurun bana değmemesi gerekiyordu.Korksamda merakıma yenik düşüp kafamı yukarıya kaldırdım.Binanın tavanına çivi ile asılmış cesedi görmem uzun sürmedi.Damlalar yüzüme gelmeye devam ederken hareketsiz bir şekilde kaldım.Yüzüme damlayan şey yağmur değil,kandı.

-----

Ben bayıldım, umarım sizde benim kadar beğenmişsinizdir.

Bir de şu sessiz okuyucular varya ay sinir oluyorum size yemin ederim. Kafanızı alıp duvara sürte sürte kıvılcım çıkartmak istiyorum böyle tarifi yok o duygunun. Abi oturuyor adam yazıyor bölümü sen de okuyorsun alt tarafı bir tık mı zor geliyor insafsız. Hayır görüyoruz kimin ne olduğunu da yani normalde evde yokuz taklidi yapıyorsunuz soru cevap videosu bölümü yayınladığımda mesajdan ulaşıyorsunuz bize. Yani okuyup dönüt vermemek nedir? Oy verin. Oy. Oy. OY...

Keyfime istemiyorum zaten kitap aldı başını gidiyor, en son ne zaman bölüm yazdım ki?

Yazanların emeğine yazık...

-Kumandanın Bitik Pili

CreepyPasta is everywhere!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin