Çeviriler-17/The creature in the basement

1K 111 36
                                    

Her şeyden ürken tiplerden hiçbir zaman olmadım. Aslında şu hiçbir şeyden korkmayanlardandım ben.

Bu eve taşınana kadar. Ev dört katlı. Çatı katı, ikinci kat, ilk kat ve bodrum. Ev güzeldi ama bodrum fazla gözüme batmıştı. Bodrum pislikle doluydu. Heryerde çöpler vardı, duvarların bazı yerlerinde delikler vardı ve bir de küçük bir odası.

Annem ve bir kaç arkadaşımla bütün bodrumu temizledik. Ama kimse o küçük odaya girmeye cesaret edememişti. Çünkü odanın kapısı birbirine çakılmış iki tahta tarafından kapanmıştı. Tamamıyla girilmemesi gerektiği hissini yayıyordu.

Bir kaç ay sonra evde yalnız, bodrumda çamaşırları yerleştirirken birden sağ tarafımdan bir gölgenin geçip gittiğini hissettim. Biraz heyecanlanmıştım, çünkü bu ev hakkında bir kaç hikaye duymuştum. Ama dediğim gibi, asla her şeyden korkan bir adam olmadım.

O şeyi bir daha gördüm. Bu sefer odanın içine doğru yürürken. Bugüne kadar hiç girmediğim odaya doğru onu takip etmeye karar verdim. Sonra birden durduğunu gördüm.


Direkt olarak ona bakıyordum.

Ürkünç.

Bu kan dolaşımımın hızlanmasına neden olmuştu.

Gerçekten ürkünç.

Hayatımda hiç bu kadar çirkin olupta güzel görünen bir yaratık görmemiştim. Gözlerinin koyuluğu cehennemden gelmiş küller gibiydi ama aynı zamanda okyanus kadar güzeldi.

O bana bakıyordu. Ben ona bakıyordum.

Yirmi dakika kadar geçmiş olmalıydı. Annemin evin kapısı açtığını ve bana seslendiğini duydum. Kafamı çevirip aşağıda olduğumu seslendim. Yaratığında benimle aynı hareketi yaptığını farkettim.

Yaratığın yaptığı her şeyi yapıyordum. Artık bana kızmaya başlamıştı. Elimi boğazına doğru götürdüm.

Ve elim aynaya çarptı.

——————————

Sayko ya Allah'ın şizofreni git insana dön. Tamam bizde aynaya baktığımızda bir tövbest çekiyoruz ama konumuz bu değil.

Ayrıca bugün bulduğum tüm saçma pastaları çevirmeye karar verdim.

-KBP


CreepyPasta is everywhere!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin