Yine Nilay'dan gelen bir pasta çok güzel olmuş ellerine sağlık :D Umarım sizde beğenirsiniz, keyifli okumalar...
Şuana kadar okumuş olduğunuz bütün pastaları aklınızdan geçirin. Bir Karakter diğerini hep öldürmüştür değil mi? Peki onu Öldüren kimdi? Düşününce su üstüne çıkan katil rolündeki karakter miydi sizce? Örnek verecek olursak;
''Isaac odasında oturuyordu. Herzamanki gibi ders çalışma derdindeydi. Okuldaki başarısı ailesini, öğretmenlerini memnun ediyordu. Ayrıca çevresi ve sosyal ortamı da çok iyiydi.''
Isaac'ın mutlu hikayesine bir kalem dokundurmaya ne dersiniz?
''Isaac hergün olduğu gibi servisinden iner. Evin kapısını çalar. Kapı açılmayınca elindeki anahtarı ile eve girer. Oturma odasına ilerler ve televizyonun başında uyuklayan annesine yaklaşır. Gördükleri karşısında şok olur ve gözyaşlarını tutamaz.''
Gördüğünüz gibi Isaac'in mutlu hayatını kalemimi oynatıp iki cümle ile bozdum.
Şuan güç benim elimde. Peki devam edelim;
' Isaac olayın şokunu atlatamayıp annesinin ölü bedenine bakıyordu. Fakat birşeyi fark edememişti, hala bir köşede duran ve şuan üzerine Isaac'in annesinin kanları ile süslenen bıçak ile ona yaklaşan gölgeyi..."
Ve burada da gördüğünüz gibi.
Isaac'ın mutlu ve memnun olduğu hayatını bir kalem çiziği ile bozdum.
Sizce buradaki katil onları öldüren o bilinmedik gölge mi? Yoksa şuan elimden, kalemimden, hayalimden ve benim aklımdan çıkan katil mi? Seçim sizin.
Ama unutmayın ki hikayenin başından beri tek bir katil vardı; o da BENDİM !
-------
Böyle pastaları çok seviyorum. Gerçekten bu birkaç bölüm önce paylaştığım; "Yatağımızın altındaki canavarları kontrol etmeyi, asıl canavarın içimizde olduğunu fark ettiğimizde keseriz." sözünü çağrıştırdı bana. Çok seviyorum işte banane ya çok beğeniyorum. Bu tarz bir kaç okuyucu daha var, böyle pasta yazan. Yani yazın siz. Hep yazın. Sürekli yazın. Çok yazın. Ben koyarım. Ve lütfen sayın okurlar, şimdi vote ve yorumlarınızı unutmayın pls.
-KBP
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CreepyPasta is everywhere!
TerrorBilenler bilir, burası Watepete bendeniz Asi KeBePé... Raplerim de meşhurdur. Aslında creepypasta kitabı ama altın günlerini seversen gel. Ortam güzel yani. Creepy pasta is here! kitabının devamıdır. Tüm hakları Jeff The Killer'a saklıdır. Ne de ols...