Sizden gelenler-26/The Rose Petal Case.

1.5K 108 12
                                    

Selam hepinize! Bu bölüm @odunavrat 'tan geldi. Teşekkürler diyorum:D  Hepinize keyifli okumalar...

Gözlerimi keskin bir acıyla açtığımda, koltuktaydım. En son, televizyonda düzgün bi şeyler arıyordum uyuyakalmış olmalıydım. Hala hissettiğim, bu keskin acının kaynağını biran önce bulmalıydım. Canım çok fazla yanıyordu.. Koltuktan kalkarken, yorganı üzerimden atmak için elimle hamle yaptığımda, o keskin acı tekrar hissedilmişti. Kazağımın kolunu sıyırdığım zaman, derince atılmış façalarla karşılaşmıştım. Aman tanrım! Noluyordu?! Mutfaktan gelen rafların ve çekmecelerin açılıp kapanma sesini duyduğum zaman korkum dahada artmıştı. Sehpanın üzerindeki vazoyu alarak mutfağa ilerlemeye başladım, kolum hala yanıyordu ama bu şey herneyse öğrenmeli ve kurtulmalıydım. Mutfağa girmemle elimdeki vazoya yapılan hamle sayesinde yüzümde parçalanmıştı bedenimin soğuk betonu hissettiğini hatırlıyordum.

***

Buz gibi suyun vücuduma yaptığı şok etkisiyle gözlerimi açmıştım. Yüzüm alev alev yanıyordu ve ben ağlamamak için zor duruyordum. Karşımdaki palyaço maskeli ve komik giyimli adamın tiz kahkahası boş odayı doldurmuştu. Ellerini yüzüme uzatıp vazonun parçasını etimden çıkarmıştı. Tanrım bu nasıl bi acıydı böyle?! Bu defa benim boğuk çığlığım odayı doldurmuştu. Tekrar uzanıp bir vazo parçası daha çıkaracağı zaman bu acıya daha fazla dayanamamıştım ve gözlerim bir daha açılmamak üzere acıyla kapanmıştı.

***

Dedektif John, bir gül vakasıyla daha karşı karşıyaydı. İşte gene genç bir kız kurbandı buda. Kimlik vs. Bulunamadığı için ismini henüz bilmiyorlardı. Kafası vücudundan el yordamıyla koparılmış, masum yüzü vazo kırıklarıyla dolmuştu. Bedeni, çiviler yardımıyla duvara asılmıştı ve her zaman olduğu gibi kapşonlu bir ceket giydirilmişti. Kapşonun içinde ise 6 adet gül yaprağı vardı. Bundan önceki 5 yapraklı vakanın aksine..

CreepyPasta is everywhere!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin