selamlar bu bölüm @yalniz_prenses 'ten geldi. Teşekkürler!
Luke birgün sevgilisinin evine doğru yola çıkmıştı. Sevgilisine süpriz yapmak istediği için gelmeden önce de aramamıştı. Eve vardığında heyecanla kapıyı çalmıştı. Bir süre sonra kızın tanıdık sesi gelmişti.
Kız, "Kim O? " diye sordu.
Sevgilisi gülümseyerek;
"Benim." dedi.
Bugün sekizinci yıl dönümleriydi. Kız bunu unutmuş olamazdı değil mi? Luke, kızında ona bir süprizi olacağına emindi.
Bir süre ses gelmeyince Luke kaşlarını çatarak konuştu.
"Hadi Nora, aç kapıyı."
Kız birden bağırarak;
"HAYIR YALAN SÖYLÜYORSUN SEN LUKE DEĞİLSİN!"demişti.
Sevgilisi şaşırmıştı. Neden böyle bir şey söylüyordu şimdi? Şaka falan mıydı bu?
"Neden böyle birşey söylüyorsun sevgilim? Benim işte. Hadi, kapıyı aç."dedi Luke küçük bir çocuğa anlatır gibi.
Kız yine korkuyla bağırdı.
"Hayır açmayacağım! Bugünden beri tam yedi kere kapı çaldı ve ne zaman 'kim o' desem sen 'benim' diyorsun! Çıldıracağım! Şimdi hangi cehennemden geldiysen oraya dön. Çünkü bu bir şakaysa hiç komik değil! Polisi aramamı istemiyorsan git!"
Sevgilisi şok olmuş bir halde kekeleyerek konuştu.
"Pe-eki tamam. Hoşçakal." diyerek oradan ayrılmıştı. Ne yapacağını bilmiyordu, sevgilisinin neden böyle davrandığını da. Bu aralar araları pek iyi olmayabilirdi ama Luke bugünü bir fırsat olarak görmüştü.
Yolda yürürken birden sevgilisine aldığı saatinin elinde olmadığın farkına varmıştı. Evden çıkarken yanında getirdiğine emindi. Düşürmüş olabileceğini düşünerek geçtiği yollara bakınmaya başladı. Çünkü bu, omnun için değerli bir hediyeydi.
En son, hiçbir yerde bulamayınca tekrar apartmana girdi ve orada düşürmüş olup olamayacağına baktı. Kızın kapısının önüne geldiğinde, ne olduğunu anlamadığı bir şey, yerde parlayan bir öbek görmüştü. Kızın kapısının önünde. Yaklaşmış, yaklaşmış ve daha fazla yaklaşmıştı. Gördüğü şey karşısında dehşete düşüp geri geri bir kaç adım atmış. İçeriden gelen çığlık sesinden sonra korkarak apartmandan fırlamıştı. Kızın kapısının önünde tam olarak 8 tane saat duruyormuş. Bugün hediye aldığı saat de dahil. Üstünde de bir not.
"Sekiz senedir, her saat ve dakika boyunca bu anı bekliyordum, ve son darbeyi sen yapmış oldun. Saatiniz doldu."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CreepyPasta is everywhere!
TerrorBilenler bilir, burası Watepete bendeniz Asi KeBePé... Raplerim de meşhurdur. Aslında creepypasta kitabı ama altın günlerini seversen gel. Ortam güzel yani. Creepy pasta is here! kitabının devamıdır. Tüm hakları Jeff The Killer'a saklıdır. Ne de ols...