Sizden gelenler-21/Tick Tock.

1.7K 145 31
                                    

Bölüm @yefeerol 'den geldi yine. Ellerine sağlık zaten senin pastalarına artık yorum yapmıyorum çünkü istisnasız hepsi mükemmel ve kusursuz oluyor. Çok teşekkürler! Keyifli okumalar...

TICK TOCK TICK TOCK!

Yatağımda titredim...garip garip şeyler hissediyordum ve arkamı dönüp yorganı boğazıma kadar çekmiştim... saatin sesi kulağımı tırmalıyordu.

"TICK TOCK TICK TOCK."

Kalkmaya korkuyor...arkamı dönmek istemiyordum... Beni izlediklerini... her gece öldürmek istediklerini biliyordum... nereden bildiğimi bilmesemde...biliyordum. Kendi düşüncelerim arasında kayboluyordum...

"TICK TOCK TICK TOCK..."

Saatin tıkırtıları sinirlerimi bozuyordu. Hava gerçekten sıcaktı. Arkamı dönmeden yorganı üstümden attım. Saatin tik takları değişmeye başlamıştı. Yükselip azalıyordu.

"TICK tock TICK tock."

Sinirle uyudum... Yüzüme vuran güneş ışığı ile uyandım. Evde yalnızdım. Kalktığımda kolumdan kanlar aktığını fark ettim... Nasıl fark etmemiştim... benim odamda saat yoktu... ve dışarıda kar yağıyordu...havanın sıcaklığı...

"TICK TOCK TICK TOCK!"

Ses kafamda çınlıyordu. Bir anda gülümseyesim geldi.. ama korkudan yapamadım... Sıcaklığın nedeni ise...dün akşam yanlız olmadığımdandı... onlar beni öldürmek istiyor diyordum... ilerledim... ilerledim... ev boştu. Bir kapı kapalıydı. Kapıyı açtığımda ise... bir çocuk odası buldum... Çocukluğum orada yatıyordu. Yatağında titriyordu... aynı dün akşamki ben gibi. Bu odada da hiç saat yoktu. Çocukluğum... yıllar önceki ben...burada mı yatıyordu. Gülümseyerek ilerledim... yanına yattım... dudaklarım bir melodiyi... anlamsızca mırıldanıyordu...

"TICK TOCK TICK TOCK..."

----------------------------------------

Vote+yorumlar pls.

CreepyPasta is everywhere!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin