Selamlar yine ve yine:D Bu bölümü meyve salatasında 'en sevdiğimi sona bırakırım' mantığıyla muzları biriktirip hepsini ağzıma tıkmam gibi, gecenin en iyi pastası olarak görüp finale bıraktım. Umarım sizde seversiniz. Bölüm @MustafaGrlek 'ten geldi. Yenilerini de bekliyorum, teşekkürler! Ve sizlere de keyifli okumalar...
Gece yarısı irkilerek uyandı, avuçlarının içi ve göbeği karıncalanıyordu, ve yatağında uyanmamıştı, hemen baş ucundaki uzun dolabın aralığından yatağını görecek şekilde ve ayakta uyanmıştı, tam olarak da uyanmamıştı aslında, çünkü dolap aralığından yatakta yatan vücudunu görebiliyordu, dolap hafifçe sarsıldı, ve adamın görüşüne bir iki saniye sonra bir adam girdi, giyimi gayet hoş, takım elbiseli, uzun boylu bir adamdı, gözleri siyah, teni solgun, ve gözlerinin içi oldukça parlaktı, onun yatan vücudunun başını okşadı, ve odadan çıktı, adam boşluktan düşercesine bir hisle uyandı ve yatağındaydı, saçları iyi giyimli adamın okşadığı yöne taranmış gibiydi, odasının kapısı kapalıydı, dönüp dolabına baktı, dolabın kapısı aralıktı. Korktu, ama o korkuya rağmen o gece uyudu.
Sabah uyanıp korkusunu atlattıktan sonra evi kolaçan etti, her yer temizdi, dolabının içi oldukça soğuktu sadece, içi biraz rahatladı ve kahvaltsını yapıp işe gitti. Akşam eve geldi, yemeğinu yerken gün içinde arkadaşlarının ona çok solgun göründüğünü söylediģi aklına geldi, yemekten sonra gidip sakallarını traş etti ve uyudu. Gece yine aynı saatte dolabında ayakta bir şekilde uyandı tekrar, bi sefer dolap sarsılmadı, odanın kapısı gıcık bir gıcırtıyla açıldı, adam içeri girdi, vücudun yeni traş olmuş yanaklarını tırnaklarıyla çizdi. Adam yanağında büyük bir acıyla uyandı, o şokla banyoya gitti ve aynadan yüzüne baktı, "YOU'LL DIE" yazıyordu yanaklarında, adam korkudan uyuyamadı, ve sabaha kadar tam 8 kupa kahve içti.
Sabah patronundan izin alıp işe gitmedi, akşama kadar evin içinde durdu, sadece durdu... ve akşam yatağına girip uyudu. Gecenin aynı saatinde yine dolabın içinde uyandı, bu sefer ayaklarının altı ıslak ve kaygandı, dolabın aralığından kendine baktı, başı kesilmişti, dolabın kapağı çok sert bir şekilde kapandı, o kapak testereyle kesilmiş kemik tozunun kokusunu dolaba doldurdu, dolap zifiri karanlık olmuştu, adam kapağı ittirmeye çalıştı, yapamadı, o esnada arkasından kulağına bir ses geldi;
"Hoşgeldin evlat".
Ya pastaya bayıldım cidden *-* ama bunun için değilde, söylemeden edemeyeceğim. Şu pastalardaki; 'gelen saçma mesaja şaka gözüyle bakıp umursamayanlar' - 'popüler bir söze dönüşen ve heryere manyak canavarlar tarafından yazılan YOU'LL DIE yazıları' - ve 'klasik ilk önce görmüyorum, sonra duymuyorum sonra çığlık atıyorum aa yaratığa dönüşmüşüm' tarzı bağlantısız aksiyonlu pastalardan bir sıkılan ben değilim di mi? Yani okurken ben artık 'bu değil, bu hiç değil, aradığım farklı bir şeyler!' moduna geçtim. Tamam bende çok özgün bir şeyler yazmıyor olabilirim kimseyi de eleştirmiyorum sadece bir düşünce. Ama CP'ler de bence biraz daha farklı şeyler denemeliyiz artık, sınırlarımızı zorlasak diyorum? Ne bileyim içimden geldi işte söyleyeyim dedim. Belki ilginç bir şeyler düşünürsünüz. Ben zaten artık bıraktım yazmayı benim pastalar felç. Bir daha yayınlamayı planlamıyorum size de yazık bana da...
-Asi KeBePé
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CreepyPasta is everywhere!
HorrorBilenler bilir, burası Watepete bendeniz Asi KeBePé... Raplerim de meşhurdur. Aslında creepypasta kitabı ama altın günlerini seversen gel. Ortam güzel yani. Creepy pasta is here! kitabının devamıdır. Tüm hakları Jeff The Killer'a saklıdır. Ne de ols...