Selamlaaar herkese:D Önceden 'The Masked Girl' bölümünü yazmış olan @Killer-Girl-1920 'den geldi bu bölümde. Çok teşekkürler! Umarım seversiniz, keyifli okumalar...
Hayat ne kadar güzel değil mi?
Herşeyin bir ritmi bir Şarkısı var!
Peki sen hiç ölüm melodisini duydun mu?
Siren'nin Şarkısını?
Eğer bu melodi kafanda çınlıyorsa bil ki o senin peşinde masum değilsindir !
Anna Lynch ondört yaşlarında siyah uzu saçlı, ceset kadar beyaz bir tene ve donuk ama bir o kadar anlam ifade eden mavi gözlere sahiptir. Ve ayrıca hiç duymadığınız gizemli ve güzel bir sese sahiptir. Anna hiç gülmeyen, insanlara duygularını ya sesiyle yada gözleri ile anlatan biridir. Vaktinin çoğunu şarkı söyleyerek geçirir. Okulda ise yalnızdır, tek bir arkadaşı bile yoktur. Ama Anna sevgi üzüntü ve aşk nedir iyi biliyordur. Çünkü Anna aşıktır. O'nun kendisini sevmeyeceğini bildiği halde aşıktır. Başka kızlarla görüyordu O'nu bu canını yakıyordu. Onun için şarkılar yazmıştır ama bir türlü ona söylemeye cesaret edememiştir. Ve bir gün onun yanına gider gülümser, evet ilk defa gülümsemiştir. Ona şarkısını söyler çocuk resmen büyülenmiştir. Tabi bazı kızlar bunu görür ve Anna'yı ortadan kaldırmak isterler Anna'yı sıkıştırıp işkence ederler.
Ona "sürtük" diye iftira atarlar, Anna dayanamaz gene bir şarkı yazar. Bu Siren'nin Şarkısı Ölüm Melodisidir. Anna acımasızdır, artık umutsuzdur Hiç gözünü bile kırpmadan kızları katleder. Suratında sadistçe bir gülümseme vardır ve bu gülümseme hiç düşmeyecektir yüzünden. Ayrıca bu şarkı da dilinden düşmeyecektir
"Şu sesi duyuyormusun?
Masum olmayan insanların çığlıkları
Kuzgunların ötüşü
Ve Siren'nin kahkahası
Evet ölüm melodisi bu
Hiç bitmeyecek
Ve sonsuz uykunuzda
Sizi rahat bırakmayacak !"
VOTE+YORUMLAR PLS.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CreepyPasta is everywhere!
HorreurBilenler bilir, burası Watepete bendeniz Asi KeBePé... Raplerim de meşhurdur. Aslında creepypasta kitabı ama altın günlerini seversen gel. Ortam güzel yani. Creepy pasta is here! kitabının devamıdır. Tüm hakları Jeff The Killer'a saklıdır. Ne de ols...