Sizden gelenler-13/My collection is not over yet.

2.1K 162 35
                                    

Bu bölüm @MikaDiamond 'dan geldi. Çok teşekkürler! Sevdim bunu. Umarım beğenirsiniz. Keyifli okumalar.

Angelica fazla konuşmayan, sakin, sevimli, sessiz bir kızdı her zaman. 11 yaşındaydı. Altın sarısı saçları ve yemyeşil parlak gözleriyle herkesi büyülerdi. Komşuları, ailesi, çevresindekiler onu çok severdi. Fakat Angelica hiç gülümsemeyen bir kızdı. Bütün fotoğraflarında mutsuz görünürdü. O yaşıtlarına göre daha olgundu. Düşünceleri yaşıtlarından farklıydı. Belkide hayatın anlamsızlığının, hayattaki üzüntülerin ve acıların farkındaydı ve bu yüzden gülümsemeyi saçma bulmuştu... Okulda herkes onla dalga geçerdi. Çünkü Angelica Mr.Puppy adlı tavşancığını asla yanından ayırmazdı... En yakın arkadaşı oydu... Tek arkadaşı...

Birgün okul çıkışı Angelica'nın sınıfındaki çocuklar Angelica'yı kenara sıkıştırdılar. Onu dövmeye başladılar... Bir tanesi habire Angelica'nın sağ gözüne vuruyordu. Ve en sonunda sağ gözünü oydu... Herkes onların başına toplanmıştı. Sonunda bir öğretmen gelmişti,herkesi dağıtıp ambulansı aramıştı. Angelica bir kaç hafta hastanede kalmıştı. Hiç ağlamamış,göz yaşı dökmemişti. Sanki canlı değilmiş gibi... Ailesi Angelica için çok endişeleniyordu. Sonunda hastaneden çıkacaktı. Doktor ailesini çağırmıştı. Artık Angelica'nın sağ gözüne bir bant takması gerekiyordu. Ailesi geldiğindede o bant gözündeydi. Ailesi çıkartıp ne olduğuna bakmak istemişti fakat doktor buna izin vermemişti.

Angelica hastaneden çıktıktıktan sonra bir kaç gün evde kalmış,okula gitmemişti...Artık okula gitmek istemiyordu... Orası güvenli değildi. çocuklar Angelica'yı döverken kimse onu kurtarmaya çalışmamıştı. Tam aksine gülüyorlardı. Angelica bunları düşünürken Mr.Puppy'ye sımsıkı sarılıyordu. İlk kez ağlamaya başlamıştı. Madem herkes onu çok seviyordu neden onu kurtarmaya gelmemişlerdi! Ailesi...yalan söylemişlerdi... Seni daima koruyacağız dediklerinde... bu yalandı... yalandı işte! Angelica dayak yerken niye gelmemişlerdi! Hani daima koruyacaklardı. Hepsi yalan! Angelica ağlamayı kesmişti. Kahküllerini düzeltti,saçlarını iki kulak yaptı. Mr.Puppy'yi ve kan kırmızısı bir kurdeleyi alıp aşağı indi. Bahçeye çıktı. Babası bahçede ağaçların dallarını buduyordu. Yanındada bir balta vardı. Angelica baltayı aldı. Küçük bir kız olmasına rağmen gerçekten güçlüydü...

Sonra;

-Babacım bende yardım etmek istiyorum!

Babası arkasına dönmüştü.Angelica'nın gülümsediğine şaşırmıştı...

-Tamam,tatlım. Ama o baltayı bırak. Tehlikeli bir şey o.

Babası arkasına dönmüştü ve tekrar budamaya başladı.

-Biliyorum babacım, biliyorum.

Baltayı kaldırdı ve babasının sırtına sertçe sapladı çıkardı, sapladı, çıkardı...

En sonunda babasının yere yığılmış,cansız bedeni karşısındaydı...

Yere eğildi ve babasının kafasını kesti.

-Bu odam için güzel bir süs olur!

Artık kahkahalar atıyordu.

Sonra mutfağa doğru gitti.

Annesi mutfakta yemek hazırlıyordu. Angelica daha mutfağa girmemişti.

-Angel tatlım! Bahçeden garip sesler geliyor! Bakabilir misin?

Angelica baltayı arkasına sakladı.

-Baktım annecim.Sadece babam baltayla oyun oynuyordu.

-Ne?Baltayla oyun mu?

-Evet.Bana nasıl kullanılacağını gösterdi.

Annesi birşeylerin ters gittiğini anlamıştı. Çekmeceden bir bıçak kaptı ve hızla arkasını döndü.

Fakat çok geçti Angelica baltayı saplamıştı bile. Ama hemen öldürmedi.

Annesi ağlıyordu.

-Angel! Ne yapıyorsun?! Lütfen,lütfen dur!

-Yalancı!Bana yalan söylediniz..

-Ne!Angel lütfen, lütfen bırak o baltayı Angelica gözündeki bandı çıkarttı.

Annesi şok olmuştu.

Angelica'nın gözü kan içindeydi, beyaz tarafı boştu. Sadece kızmızı kanlar vardı...

-A-angel...

-GEBER!

Angelica baltayı annesinin boynuna geçirdi.

Annesi artık ölüydü...

Onunda kellesini aldı. Odasına çıktı. Yatağına oturdu. Karşısınada Mr.Puppy'yi aldı.

-Bugün çok eğlendim Mr.Puppy! Annem ve babamla oyunlar oynadık. Bak bana ödül bile verdiler(kelleleri gösterir.)

Baltayı eline aldı sonra elindeki kan kırmızısı kurdeleyle onu güzelleştirdi.

-Bak böyle daha güzel!

Sonra ayağa kalktı ve dolabındaki raflara doğru ilerledi. Kelleleri dizdi.

-Koleksiyonum daha tamamlanmadı!

VOTE+YORUMLAR PLS. Bir sonraki bölüm yarım saat sonra lütfen beklemede kalın bence değer:D

CreepyPasta is everywhere!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin