Yukarıdaki şarkı Elizabeth ve Zayn'in dans ettiği kısım gibi hissettiriyor. O kısmı şarkıyla birlikte okursanız çok muhteşem bir his bırakıyor sizde. Ayrıca Bridgerton Kate ve Anthony'nin bu şarkıyla dansını da izlemelisiniz. İnanılmaz güzel ve zaten oradan referans aldım✨️
Bu zamana kadar ki favori bölümüm
Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın💖
Bu akşam Morgan ailesi için en önemli akşamlardan birisiydi. Bu sezonun en önemli balolarından birisini veriyorlardı. Tüm sosyetenin katılmasından ziyade kraliçenin de katılacağını duyurduğu bir balo düzenliyorlardı. Lady Brenda tüm gün boyunca hizmetçilerine emirler yağdırırken aynı zamanda da tüm çocuklarının en uygun ve en gösterişli şekilde hazırlanması için evin etrafında koşturuyordu. Her şey tam olarak onun istediği gibi ilerliyordu. Zaten herhangi bir aksiliğe tahammülü olamazdı.
Gece neredeyse başlamak üzereyken herkes aşağıdaki salonda yerini aldı. Lady Brenda herkese nasıl davranılması gerektiğini teker teker güzelce açıklıyor, herhangi bir olay çıkmaması için uyarıyordu. "Bu gece bizim için çok önemli. Lütfen, herhangi bir olay veya aksilik çıksın istemiyorum. Her şey çok mükemmel olmalı." Ortanca kızı Elizabeth'e endişeli gözlerle baktı. "Özellikle de sen bir aksilik yaratmamalısın. Kraliçenin gözü sürekli senin üzerinde olacaktır. Gözden kaybolup herhangi bir yere sakın kaçma."
Elizabeth yavaşça başını salladı. "Pekala, anneciğim."
Morgan'ların malikanesinin önünde arabalar sırayla dururken insanlar arabalardan inerek içeriye geçmeye başladılar. Mr. ve Mrs. Morgan herkesi ayrı ayrı selamlayarak içeriye aldılar. Kate, Edward ve Elizabeth içeriye gelenlerle kısaca sohbet ediyorlardı. Hepsi olabildiğince sevecen ve sıcakkanlı yaklaşmaya çalışıyorlardı. Sonuç olarak hepsi ev sahibiydi. Misafirlerini çok iyi karşılamaları gerekiyordu.
Kate, kız kardeşi Elizabeth'e yaklaşarak heyecanla gülümsedi. "Sen de çok heyecanlısın, değil mi? Acaba kraliçe ne zaman teşvik edecek."
"Kraliçe en son gelmeyi sever. Tüm misafirler geldikten sonra teşvik edecektir."
"Acaba beni beğenecek mi? Çok endişeliyim."
Elizabeth gülümseyerek ablasının ellerini tuttu. "Elbette, beğenecek. Eğer kraliçe seni beğenmese sen sezonun yıldızı olabilir miydin? Herkes kraliçenin isteğiyle yıldız olabilir. Sen de kraliçenin isteğiyle yıldız oldun. Her şey muhteşem olacak. İnan bana."
"Umarım, Elizabeth. Çok heyecanlıyım."
"Miss Elizabeth, Miss Kate..."
Tanıdık ses duyduklarında başlarını çevirerek baktılar. Mr.Malik, Lord Yaser ve Lady Trisha onlara bakıyordu. İkisi de gülümseyerek eğildi. "Merhabalar, hoş geldiniz. Nasılsınız?"
"Biz çok iyiyiz, tatlım. Asıl sen nasılsın? Heyecanlı mısın?" dedi, Lady Trisha.
"Çok heyecanlıyım, Leydim."
"Sen heyecanlı mısın, Elizabeth. Kate'e göre oldukça sakin görünüyorsun."
Elizabeth kibarca gülümsedi. "Birilerinin sakin kalması gerekiyor, değil mi?"
"Çok haklısınız, Miss Elizabeth. Miss Kate, bence siz de sakin olmalısınız. Resmen göz kamaştırıyorsunuz. Her şeyin sorunsuz geçeceğine eminim." dedi, Lord Yaser.
Elizabeth bakışlarını Mr. Malik'e çevirdiğinde Mr. Malik'in onu dikkatlice izlediğini gördü. Omuz silkerek başka bir yöne baktı. Lakin gözlerinin hala daha onun üzerinde olduğunu biliyordu. Aslında rahatsızlık duyduğu söylenemezdi lakin herkes etrafındayken ona bu şekilde bakması onu kesinlikle endişelendiriyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
balance | z.m
Fanfic"Aşkta doğru veya yanlış diye bir şey yoktur. Aşk zordur. Eğer bu zorluğa katlanamazsan ömür boyu acı çekersin."