XII | your game is over

129 20 37
                                    

Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın.💖

Sezonun ortalarına gelinmesiyle balolar art arda düzenlenmeye başlanmıştı. Bu sezon sonunda izdivaç isteyen genç hanımefendiler ve genç beyefendiler kiminle izdivaç etmek istediklerini neredeyse belirlemişlerdi. Beklenilen tek şey izdivaç teklifinin yapılmasıyla birlikte nişanlanmaktı. Henüz kimsenin nişanlanmamış olması Kraliçe Diana'yı öfkelendirmeye başlamıştı. Bu nedenle bu baloya da katılmaya karar vermişti. Aynı zamanda geçen sefer dönen dramayı iyice gözlemlemek istiyordu. Dramalara bayılırdı. Onları yönetmeye çok daha bayılırdı. Bu dramanın sonunu kendi belirleyeceği için çok daha paha biçilemezdi, elbette.

"Calam..." diyerek karşıda Mr. Morris ile sohbet eden Mr. Malik'i inceledi. "Mr. Malik'i çağır. Şimdi."

"Emredersiniz, Majesteleri." diyerek yanındaki uşaklardan birisine Mr. Malik'i çağırmasını söyledi.

Uşak Mr. Malik'in yanına giderek Kraliçe Diana'nın onu çağırdığını söyledi ve hemen yerine döndü. Mr. Malik, Mr. Morris'ten rica ederek Kraliçe Diana'nın yanına gitti. Karşısında durduğunda tatlı bir tebessüm ederken hafifçe eğildi. "Majesteleri..."

"Sizinle epeydir sohbet etme fırsatına erişememiştik. Oysaki sizi huzuruma çağırmıştım. Afrikadan gelen yeni hayvanlarımı göstermeyi umut ediyordum. Tavus kuşu denilen o muhteşem yaratığı görmeniz gerek. İnanılmazlar!"

"Üzgünüm ki şu sıralar epey yoğunum. İşlerimin hiçbirisi sizin huzurunuza çıkmaktan daha önemli değiller, elbette. Lakin en kısa zamanda huzurunuza geleceğimden emin olabilirsiniz. Ayrıca tavus kuşunu daha önce duymuştum. Görmeyi çok umut ediyorum."

"Ölmeden önce gelseniz iyi olur. Zira birkaç hafta sonra ölecek. Hava şartlarına uyum sağlayamıyorlar. Geçen hafta zebralarımdan birisi öldü." Yelpazesini hızlıca sallamaya başladığında kaşları hafifçe çatıldı. "Tüm dünyaya hükmedip saçma bir yağmura hükmedememek çok saçma, değil mi?"

"Doğaya kimse hükmedemez, Majesteleri. Maalesef ki siz bile... Doğa her şeyden üstündür. Bu yüzden doğanın kendi dengesini bozmamakta önemlidir."

"Pekala... Daha eğlenceli konulara geçelim istiyorum. Miss Morgan'a ne zaman evlilik teklifi etmeyi düşünüyorsunuz? Zira sezonu yarıladık. Artık bir nişan görmek istiyorum. Özellikle de Miss Morgan ile sizin nişanınızı. O sezonun yıldızı, sizse gözde bekarsınız. En sevdiğim aşk öyküsü..."

"Keşke size olumlu şeyler söyleyebilseydim, majesteleri. Size asla karşı çıkmak gibi bir niyetim yok lakin maalesef ki Miss Morgan ile aramızda bir şey olma söz konusu değil, efendim."

Kraliçe Diana'nın keyifle dudakları kıvrılırken kaşları yukarıya kalktı, yelpazesini daha yavaş sallamaya başladı. "Eskiden bu kadar karşı değildiniz. Açık kapı bırakıyordunuz. Bu kadar açık olmanızın bir nedeni var mıdır acaba? Yoksa aklınızda başka birisi mi var?"

"Maalesef ki yok, efendim. Üzgünüm ki bu sezonda bir evlilik yapamayacağım."

"Bu sezon bir evlilik yapmak zorundasınız, Mr. Malik. Kralınızı kızdırmak istemezsiniz. Size sunduğu tüm nimetlerin karşısında yıldızla evlenmenizi istiyor. Aksi taktirde neler olacağını tahmin ediyorsunuzdur."

"Tahmin edilebilmesi zor değil lakin sevmediğim birisiyle evlenemem."

Kraliçe daha da keyiflendi. "Öyle mi? Aşka inanmadığınızı, mantık evliliği yapacağınızı söylemiştiniz. Size çok kızmıştım. Zira aşk gibi olağanüstü bir duyguyu kabullenmeyeceğinizi düşünüyordum. Bunu size kabullendiren birisi olmalı, Mr. Malik."

balance | z.mHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin