8.Bölüm

3.9K 388 122
                                    

Hoş geldiniz,

Sözümüz söz bebekler oy sınırı geçtiği an yazmaya başlıyorum. 😂 Bakın misal Kayıp Yazmayı bırakıp buraya koştum.

Bu bölüm oy sınırı 270. Medya Nevin Mustafa temsilidir.

Keyifli okumalar dilerim. 🌸
●●●
1960
Bir ay geçmişti evliliklerinin üzerinden. İstanbul'a gelmişlerdi evlendikten bir hafta sonra. Başlarda Nevin'in vicdanı Asaf'tan dolayı çok rahatsızdı ona ihanet etmiş gibi hissetmesini bir türlü atamıyordu kalbinden ama Mustafa ona o kadar narin ve güzel davranıyordu ki onun yanında olan biten her şeyi unutup hayatına rahat bir şekilde devam edebiliyordu. Asaf aklına geldikçe içine burukluk çökse de Mustafa'yı düşündüğü an her şey geçiyordu sanki.

Geldikleri ilk zamanlar çok zorlanmıştı. Bilmediği o kadar çok alet vardı ki şaşırmıştı hepsini gördükçe ama Mustafa ona sabırla öğretip o öğrenene kadar bütün işleri onunla beraber yapmıştı. Zamanla onunla ettiği muhabbet çoğalıp her kahkahasının ardında Mustafa'yı bulur olmuştu. Mutluydu bunu kabul edeli daha iki gün olmuştu ama etmişti sonuç olarak Mustafa'nın yanında kimsenin yanında olmadığı kadar rahat ve huzurlu olduğunu anlamıştı. Mustafa farklıydı onun için hem de çok farklıydı.

Elindeki yemekleri masaya mutlulukla dizerken verdiği karardan emindi hareketleri. Kapının çalmasıyla yüzünü alan gülümsemeyle hızlı hareketlerle çıktı salondan kapıyı heyecanla açtığım sırada kadındaki heyecanı fark eden Mustafa'nın kaşları çatıldı istemsizce ancak karısının gülen yüzüyle çatılan kaşları düzelmiş o da gülümsemişti. "Hoş geldin Mustafa." Günlerin alışkanlığıyla karısının belini tutup kendine doğru çekmiş ve alnına minik bir buse kondurmuştu. "Hoş buldum."

O kadar güzeldi ki onun kokusunu solumak bu kadar yakın olmak. Hayatı boyunca bu anda yaşamak için çok uğraşmıştı ve şimdi ise bunun mutluluğunu yaşıyordu. Kendisinden ayırdığı karısının düz siyah saçlarına baktı sonra gülümseyen yüzüne ardından giydiği gözlerinin rengindedir uzun entarisi baktı. Her zaman güzeldi ama bugün daha bir özenli gelmişti gözüne. "Bir yere mi gideceğiz boncuk göz? Bu ne güzellik?"

Utangaç bir şekilde gülen kızın yanaklarını kızardı. Başını hızlıca iki yana salladı. "Yok. Gel içeri sana anlatacaklarım var."

Ona anlamazca bakan adam üzerindeki paltoyu çıkarmış karısının kendini bekleyen eline vermişti. Ayakkabılarını da çıkarınca karısı hemen terliklerini önüne koyunca onları giymişti. Alışkanlıkla ellerini yıkamaya giderken bir yandan Nevin'in ona ne söyleyeceğindeydi aklı ancak mizacında olan sabırdan dolayı karısının sözü açmasını bekleyecekti.

Tatlı bir muhabbet eşliğinde yedikleri yemeklerden sonra çay içmeye başlarken "Ee sen anlat neler yaptın bugün?" Dedi asıl amacı esas konuyu öğrenmek olan Mustafa.

"Bugün arkadaki Semiha teyzeyle tanıştım. Çok iyi bir kadın Mustafa bir görsen."

Gülümsedi Mustafa. Hafif bir şekilde başını salladı. "Bilirim Semiha teyzeyi pek sevimli bir kadındır."

"Yaa gerçekten öyle. Bana bir tatlı anlattı neydi? Neydi?" Elini çenesine vuran kadın o kadar tatlı görünüyordu ki hayran bakışlarını çekemedi adam karısının üstünden. Hatırlamayınca dudaklarını büzen kız omuz silkti. "Aklıma gelmedi ama nasıl yapıldığı aklımda. Yarın ondan sana yapacağım."

Gülümsedi Mustafa. Koltukları yan yana olduğu için karısının koltuğun başına koyduğu elini tutup okşadı sonrada elinin üzerini usulca öptüm. "Bu ellerden ne gelse yerim ben."

Geçmişin İzi (Askıda-27 Temmuz'da yeni bölüm yayınlanacak!!!)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin