1. Bölüm

907 76 395
                                    

Evettt yeni bir kurgu ile karşınızdayım,aslında hep yazmak istediğim bir türdü askerî kurgu ve sonunda yazıyorum umarım beğenirsiniz 💜

**************

"Türk çocuğu,senin ve yurdun için can veren ulu şehitlerini unutma!'

**

Bir inşaat alanında,girdiğimiz çatışma sıcak geçiyordu. Şerefsizler hiç durmuyor üstünlük kurmaya çalışıyordu.

Arkasında durduğum kolana arkamı dönüp yaslanarak bitmiş olan şarjörümü değiştirdim.

O sırada az gerimde duran Beyza ile göz göze gelip birbirimize gülümsedik.

Şarjörü değiştirdikten sonra ileriye atılıp,iki teröristi vurdum. İlerliyeceğim sırada karnımda oluşan ağrı ile yere düştüm,o sırada Beyza'nın sesi geldi kulaklarıma.

"Pelin!" diye haykırıyordu ama boğuk bir şekilde duyuyorum onu.

"Kurtarıcam seni kardeşim,merak etme" diyip ateş ederek bulunduğu yerden çıktı ve bana doğru geliyordu ki göğsünden iki kurşun yiyip yere yığıldığın da öylece kaldım.

Hemen kendimi toparlayıp ona doğru süründüm. "Beyza"dedim ama cevap vermedi kafamızın üstünde uçuşan mermileri umursamadan ona doğru ilerlemeye çalışıyordum.

Cevap vermek yerine gülümseyerek gözlerini kapattığında bağırdım "Beyza!"

********

Nefes nefese uyandım rüyadan Beyza'nın şehit olduğu gün bir an bile olsa aklımdan çıkmıyor sürekli aynı rüyayı görerek uyanıyordum.

Nefesimi düzene sokup kendime gelince, ayağımı yataktan aşağı sarkıtarak oturdum.

Hep yanı başımda çerçevede duran Beyza ve benim olduğum fotoğrafımızı elime aldım.

Başarılı geçen bir operasyon sonrası çekilen fotoğrafımız dı. Üstümüzde üniforma,elimizde silahlarımızla, kazanmış olmanın verdiği gururla kameraya gülümseyerek poz vermiştik.

Beyza'nın fotoğrafını okşarken kendimi tutamayıp ağlamaya başladım.

Bir süre sonra kendimi toparlayıp çerçeveyi yerine koyarak odadan çıktım . Arada takıldığım ve antrenman yapmak için kullandığım evimin deposuna indim.

İlerideki üzeri örtülü tahtanın önüne gelip örtüyü kaldırıp tahtaya baktım.

Tam ortada Tim ile olduğum fotoğraf yanındaki okların ucunda terörist ve başka fotoğraflar daha vardı.

Tahtayı geri kapatıp odama çıktım. Zorda olsa birkaç saat uyuyabilmiştim.

**********
Sabah kalkıp elimi yüzümü yıkayıp, aşağı indiğimde televizyonu açıp mutfağa ilerledim.

Amerikan tarzı olduğundan televizyonu rahatça görebiliyordum.

Yanan şömineyide kontrol edip içine birkaç odun daha attıktan sonra mutfaktaki masanın üzerinde duran,baldan bir kaşık aldım.

Al SancakHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin