5. Bölüm

200 38 184
                                    

4. BÖLÜM ÖZETİ

"Beni özledin mi Pelin yüzbaşı?"bu ses? karşımda arabanın yanına siper alan kişiyi görünce şok oldum.

Ama bu nasıl olur o gözlerimin önünde ölmüş şimdi ise yine gözlerimin önünde bana ateş açmıştı.

Kimdi bu adam ve benden ne istiyor?...

~~~~~~~~~~~~~~

Hâlâ depo da birbirimize ateş ederken cevap verdim. "Tahmin bile edemezsin,burnumda tütüyordun"

Alaylı cevabıma aynı şekilde cevap verdi.

"Bende öyle tahmin etmiştim ve dedim ki neden Pelin yüzbaşıyı ziyaret etmiyorum? Nedense pek sevimli geldin bana"

Histerik bir gülüş oluştu dudaklarım da

"Seni öldürmek isteseydim çoktan öldürürdüm." Söylediği şeye kahkaha attım.

"Bak sakın o şansı bana verme ha dikkat et"

"Buraya seninle konuşmaya yani iş birliği teklif etmeye geldim" demesiyle tek kaşım havaya kalktı.

"İşbirliği ha? Bu arada kendini ölü göstermek için iyi tezgah kurmuşsun. Önceden ayarladığın yere sakladın kendini demi o patlama sırasında,hatta seni ölü bilsinler diye başka bir erkek cesedi koydun"

"Sandığımdan daha zekisin, evet kendimi öldü göstererek içinde olduğum örgütü çökertmek istiyorum. Ve bunun içinde senin gibi sıkı bir partnere ihtiyacım var." Güldüm

"İltifatın için teşekkür ederim" siper aldığım yerden eğilip sıktım anında karşılığını verdi.

"Bu arada bu örgüt dediğin, terör örgütlerine silah satanlar değil mi? Bir şey diyeyim mi emin ol buna ömrün yetmez"

"Paçama dolanan bir tanesi var. Duvarda ki panoya bakınca ikimizinde düşmanının ortak olduğunu görüyorum."

Arkamda kalan panoya döndüğümde örtüyü onun kaldırdığını anladım. Evime izinsiz girdiği yetmiyormuş gibi eşyalarımı da karıştırmış.

Ona ateş ettiğimde bir kaç saniye birbirimize sıktık.

"Dur artık !" Uyarısıyla güldüm.

"Silahını bırakırsan belki" ondan bir süre ses çıkmadı. Ya teklifimi düşünüyordu ya da kendi içinde bir plan yapıyordu.

"Türk devletine hizmet etmek isterim" dediği şeye şaşırdım cidden mi? Planı bu muydu? Sesim alaylı çıktı.

"O zaman kafana sıkmakla başlayabilirsin" alaylı cümleme hiç takılmadan konuşmaya devam etti.

"Sen intikam ben ise sakin bir hayat peşindeyim. Ama ikimizin de düşmanı aynı" kaşlarımı çattım bu sefer dediği şey ilgimi çekmişti.

" Kim?" Merakla sordum " şu panoda ki geç yüzbaşı. Beyza onun katilleri" arkamda ki panoda bulunan Beyza'nın fotoğrafına baktım istemsizce. Bu adam odağımı bozuyordu.

"Sen intikamını al, bende huzur dolu bir hayat yaşayayım " sabır dilercesine nefes verdim.

Bu olaydan gerçekten sıkıldım " silahını bırak konuşalım" dedim.

"Anladım senin vazgeçmeye niyetin yok, o zaman bunu izle" arkamdaki televizyondan gelen ses ile oraya döndüm. Sanırım ona güvenmeyeceğimi akıl edip video hazırlamıştı.

Temkini elden bırakmadan videoyu izlemeye başladım.

"Beni anlamanı umdum ama bu kaydı izlediğine göre anlamamışsın. Bende anlaman için altına basa basa söylüyorum." Ciddi ifadeye bürünüp ekrana biraz daha yaklaştı.

Al SancakHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin