10. Bölüm

64 7 0
                                    

Albayın odasında Bars ile yaptığımız planı ve edindiğim bilgileri anlatırken kapının çalması ile susup döndüm, içeriye uzun boylu,sarışın genç asker girdiğinde bakışlarımı albaya çevirdim.

Asker başı ile albaya selam verip kendini tanıttı "Teğmen Aras Güner emret komutanım" albay "gel Aras gel,seni tim komutanın ile tanıştırayım" demesi ile bende ayağı kalktım. Aras biraz daha ilerleyip yanımda durdu.

"Pelin yüzbaşım yeni personelin" Aras'a dönüp elimi uzattım " Ya Pelin Aka memnun oldum Aras" elimi tutup "sağolun komutanım" albayın ayağı kalkması ile elimi çekip dikkatimi ona verdim.

Albay Aras'a dönüp "komutanla tanıştın seni diğerleriyle de tanıştırayım" Aras başı ile onayladığın da komutanın gözleri bu sefer bana döndü"yüzbaşım sende bize eşlik et " dediğinde bunun sadece tanışmadan ibaret olmadığını anlayıp onayladım albayı.

Albay önden  arkasından ben ve Aras harekât merkezine geldiğimizde tüm ve Aslı yüzbaşının da içeride ayakta olduklarını görünce Cengiz'in yanındaki boş yere geçip bende ayakta beklemeye başladım. Tim kapının önünde duran Aras'a merakla bakarken albayda yerine geçip  bizimkileri daha fazla bekletmeden söze girdi.

"Arkadaşlar Aras ile tanışın, Aras bundan sonra sizin timde görev alacak-" Cengiz kasları çatık bir şekilde albayın sözünü kesti "Nasıl yani komutanım bizim timde mi olucak?" Dediğinde bende kaşlarımı çatıp dik dik ona bakmaya başladım.

Albay tek kaşını kaldırıp "evet Cengiz, bir sorun var?" Dediğinde Cengiz başını iki yana salladı"yok komutanım ,siz nasıl uygun görürseniz" ben hâlâ Cengiz'e bakarken albay "bende öyle düşünmüştüm" iki elini arkasında birleştirdi.

"Aras özel kuvvetler kurşunu birincilikle bitirdi, Pençe timine katılmayı kendisi istedi bende onay verdim, ama tabi bundan sonra devam edip etmeyeceğine yine ben karar vereceğim" sözünü bitirdiği an hâlâ Aras'a dik dik bakan Cengiz"hayırlı olsun" demesiyle diğerleri de ona katıldı.

Albaydan gelen otur emri ile hepimiz yerimize otururken, Cengiz Selim'in karşısına oturan Aras'a"şş senin yerin şura" diye diğer sandalyeyi gösterdiğinde Aras"emredersiniz komutanım" diyerek el mecbur Cengiz'in n gösterdiği yere oturdu.

Albay operasyonu anlatırken Büşra teğmenin seslenmesi ile ekrana döndük Beyaz Şahin füzenin yeri ile ilgili koordinatların yazdığı mail göndermişti. Albay ayağı kalktığında bizde kalktık.

"Novak'tan önce davranacağız, konuçlanıp istihbarat toplayacağız, Aras bizim en büyük kozumuz, oranın dilini ve arazisini çok iyi bilir. Rampanın yerini öğrenin ve imha edin, en önemlisi de füzenin yerini öğrenin"

"Emredersiniz komutanım" dedigikten sonra masada duran veremi alıp kapıya yöneldiğimde Selim'in"Pelin yüzbaşım" diye bana seslenmesi ile durup ona döndüm. Bana şüphe ile bakıyordu,

"Kendi takım arkadaşlarının bir sözünü bile kırk kere tartan Pelin yüzbaşı, ne zamandır bir muhbirin sözüne bu kadar güvenir oldu?" Selim diğerleri gibi değildi bir şeyden şüphelendiği an karşısında ki kim olursa olsun sorgulardı. Ve şuan benim hareketlerimden doğal olarak şüphe duyuyordu ama ona Beyaz Şahin'den bahsedemezdim.

"Şimdi değil Selim sonra anlatırım" diyip onu geçiştirerek harekât merkezinden çıktım.

***************

Hepimiz full teçhizat hazırlanıp uçağa doğru yürürken Bora "valla yine yüklendik gidiyoruz bakalım Allah kazasız mübarek eylesin" dediğinde hepimiz 'amin' dedik Aras' ın sesi diğerlerinden yüksek çıktığında Cengiz boş durmadı "ooo Aras'ın sesi nasıl da yüksek çıkıyor"

Al SancakHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin