30

1.6K 236 66
                                    

erkek sus sadece dinle

karina: NEREDE KALDINIZ AMK
HERKES GELDI NEREDEYSE

hueningkai: iceri giriyorum simdi dur kapıda adamlar var dövüscez galiba

karina: ???
ismini söyleyip giricen amk

hueningkai: biliyoruz ya o kadar da magarada degilim

winter: soobin siz neredesiniz

soobin: yeonjun yüzüncü kez motordan düsücek gibi hissettigi icin durdurdu
yolun ortasında yemin ederim düsürmicem seni diye söz veriyorum

hueningkai: düzgün kullan amk
aynı korkuyu ben de yasamıstım bi kere
okula mı gidiyorum öbür tarafa mı belli degildi
azrailden hızlı can alır bu cocuk amk

karina: korkutma cocugu amk
düzgün sür sikicem seni  simdi cok gerginim bak

soobin: tamam ya sakin ol kelebegim
ikna ettim prensesimizi
yapıstı bana

winter: bazen bilerek hızlı sürdügünü düsünüyorum bu yüzden.

soobin: 😉😉😉

karina: SOOBIN???

soobin: hadi ben motor sürmece
görüsürüz yirmi dakikaya

karina: BILEREK YEONJUNU KENDINE CEKIYO

hueningkai: zaten belliydi canım.
neyse girdim iceri
neredesiniz

winter: kapının oraya geliyorum bekle

**

"Müziği bizim evden bile duyabiliriz." gittikçe yükselen müzikle yüzünü buruştururken hemen yanındaki Soobin kapıdaki görevlilere ikisinin de ismini söyledi ve onay aldıktan sonra Yeonjun'u belinden tutarak içeri yönlendirdi. "Zengin havuzunun içine düştük keyfini çıkar." Yeonjun'un kulağına fısıldadığı şey Yeonjun'un gözlerini devirmesine neden olurken Soobin'in elinin hala belinde oluşu yüzünden gerildiğini hissetti.

İçeriye adım atar atmaz Soobin'in herkesi yüzünü buruştururak izlediğini görünce güldü ve Soobin anında ona döndü. Yeonjun'un neden güldüğünü bilmiyor olsa da kendisi de gülmeye başladı. "Zengin nefretin yüzünden okunuyor." dedi hala gülerken. Soobin sırıttı ve kafasını yeniden kalabalığa çevirdi.

Onun gibi takım elbiseyle gelmeyen sadece birkaç kişi vardı. Yalnız olmadığına sevindi ve gözleri aradığı kişileri bulduğunda gülümsedi. Karina elinden tutup Winter'ı da kendisiyle beraber onlara doğru çekiştirirken Hueningkai de onların peşine takıldı ve çok geçmeden yanlarına vardılar.

"Hoşgeldiniz." dedi Karina sinirli gibi gözükmeye çalışarak. Başarılı olamamıştı. "Yeonjun nasılsın?" gülümserken Yeonjun'u kendine çekip sarıldı. "İyiyim siz nasılsınız?" Yeonjun da aynı onun gibi gülümserken hepsine teker teker sorular sormaya başladı. Bu sırada Soobin sessizce onu izliyordu.

"Çok şık olmuşsun." Winter'ın iltifatıyla kocaman gülümserken onu izleyen Soobin de kendinden habersiz gülümsedi. "Teşekkür ederim sen de çok güzel olmuşsun."
"Soobin babam seni soruyordu bir gidip görün istersen." Karina bir anda araya girdiğinde Soobin bakışlarını Yeonjun'dan çekip ona çevirdi.

28 reasons • yeonbinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin