Bölüm Sınırı ; 60 oy 250 yorum (;NalinGne her şeyinle yanımda olduğun için teşekkür ederim canê. ❤️ Bölüm ithafi sanadır
Keyifli okumalar ✿
Arhat'tan
" Ne yapmam gerektiği konusunda şimdilik kararsızım Jîn ama sana dediğim gibi mutlaka yardım edeceğim sana. Adının anlamını oluşturan yaşamının erken bitmesine izin vermeyeceğim, bundan emin olabilirsin " dedim gözlerinin içine bakarak.
Korku acı ve heyecanı bir arada barındıran bu gözlerin ardında kim bilir daha ne nalinler ( çığlıklar ) kopmuştu.
" Teşekkür ederim her şey için "
" İznin olursa ben kalkayım, Metê Saliha merak etmiştir şimdi "
Ayağa kalkmak için hazırlanıyorken elinden tutup yeniden oturmasını sağladım. Daha konuşacaklarımız bitmemişti.
" Ne oldu? "
" Bak Jîn sana anlatmam gerekenler var. Belki biliyor da olabilirsin ama ben söylemezsem eğer vicdanım rahat etmez. " Gözleri merak içerisinde bana bakarken yeniden konuştum.
" Yarın sabah yeniden sizin eve istemeye geliyoruz, biliyorum çok saçma ama benim elimde olan bir şey değil. Üzgünüm. Engel olamadım. Taş kafalılar anlamıyor ki "
Sessizdi konuşmuyordu ama neden? Konuşsun da içimi rahatlatacak bir şeyler söylesin. Ondan daha çok ben rahatsız olmuştum bu durumdan.
" Biliyor muydun? "
" Evet, yengemin bu işten vazgeçmeyeceğini biliyordum ama bu kadar erken beklemiyordum. O yüzden geldim ya zaten bugün yanına"
" A evet haklısın ama olsun ne hazırlıklar yaptıklarını bilmiyorsun. Resmen Gewer'in tüm kuyumcularını, tüm mağazalarını almış eve dizmislerdi çeyiz ve hediye niyetine. "
Başını öne egmesinden anlamıştım utandığı ama ben utanılacak bir şey söylememiştim ki.
" Benim istediğim para,altın,kıyafet ya da zenginlik değil. Sadece dilediğim gibi yaşamak istiyorum. Zira küçük yaştan itibaren bundan mahrum kalmak zaten ayrı yakıyor canımı. "
" Babam küçük yaşta annemin üstüne kuma getirip Avrupa'ya kaçtı. Bundan ötürü müdür bilmem ama tam 12 yaşıma kadar ev hapsine tutuldum. Bu nedenle seni bir nebzede olsa anlayabiliyorum bence. Kendini üzme, her şey bundan sonra çok daha güzel olacak. Sana bunun sözünü veriyorum "
" Teşekkür ederim, ben artık bu sefer gerçekten kalkayım. Hem Mirad abiye erken kalkacağımı söylemiştim. Telefon bekliyordur şimdi gelip almak için "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Felat ( Kurtuluş )
Teen Fiction" Gözlerinde yaşam vardı bayım, kurtuluşum onlardı.. " Jîn EDİZ " Gülüşün var oluşumun temel sebebi iken nasıl bırakırım seni ellere.. " ARHAT KARAMANLI