"dă-mi drumul jigodie"
"stai cuminte puiule"
"nu ma atinge libidinos ce ești"
"Poftim? Nu cred ca vrei să-ți pierzi inocenta aici nu? As fii în stare, dar ai noroc ca nu am voie sa fac asta"
Bărbatul ma trage într-o sala plina cu oameni, mai degrabă erau bărbați și nicio femeie în jur.
"eu bine îl vrea cineva"
"eu"
"zece mii o data"
"patru mii odată"
"patru mii de două ori"
Ma licita asta făceau. Cum am ajuns aici, eu bine părinți mei care nu ii mai pot nu ii părinți mau vândut unui mos, dar am reușit sa fug de acolo pana când altcineva ma prins și ma ținut captiv.
Am trăit bine ce i drept dar habar nu aveam ca ei defapt aveau gruka de mine pentru a ma licita mai târziu la alți boșorogi..
"o suta de mii" se aude dintr-o data, fac ochii mari iar ceilalți bărbați doar rămân uimiți
"o suta de mii o data, altcineva" aștepta bărbatul.. Nimeni nu mai ziceau nimik pana când îl aud pe bărbatul de lângă mine
"vândut" striga el, tocmai am fost vândut?
Persoana respectiva se ridica în picioare, era îmbrăcat la patru ace costum negru, statura impunătoare, ochii nu i se vedeau fiind acoperiți de o pereche de ochelari, în drepta și stânga lui fiind alți doi bărbați mai mari,mai musculoși.
Se apropia de mine și ma luat de brat ieșind afara din încăperea unde eram legat doar la mâini.
Aerul rece se lovește de bratele mele iar bărbatul doar se oprii în loc întorcându-se spre mine.
Sa apropiat punându-și mana pe față mea coborandusi degetul pe buza de jos.
Simțeam cum respirația îmi devine grea, cum stomacul ma strânge, cum plamele îmi transpira și cum o teama ma cuprinde instant.
Își da ochelari jos de la ochii. Erau de un căprui superb de frumos, buzele mari și sărutările îmi sar în ochii, chipul fără pic de imperfecțiuni. Era superb.
"bună prințesă" îmi spune el, simt cum unul dintre bărbați îmi dezleagă mâinile dar eu încă eram atent la el, la bărbatul din fata mea.
"nu ai degand sa vorbești cu mine? Nu mușc"
"cum te cheamă?" îl întreb, asta a fost prima propoziție care mi-a ieșit pe gura în acel moment, o întrebare cu sens nu?
"pentru tine sunt domnul Chan"
"de ce nu pot să-ți zic pe nume?"
"că-ți ani ai prințesă?"
"s-șaptesprezece" ii spun cu o mica reținere "as putea sa te întreb același lucru?"
Îl aud ca chicoteste, avea un ras demențial de frumos.
"douazeci și șapte"
Ochii mi sau mărit csat cepele, douazeci și șapte, asta e o gluma nu? Tocmai am aterizat pe mana unui bărbat de douazeci și șapte de ani.
"surprins prințesă"
Nu ii mai zic nimik, doar dau afirmativ din cap.
"haide" îmi spune luanduma de mana exact ca un copilaș pana la o madina neagra lucioasa.
Imi face semn sa ma urc lângă el, cei doi bărbați urcanduse în fata. Nimeni nu ne vedea în acel moment, în spate eram doar eu cu el și atât.
Aveam mâinile pe picioare și un același timp dădeam din picior.
"ești agitat?" spume simtindui atingerea calda pe piciorul meu, cum am simțit ca mana lui sa așezat pe genunchiul meu m-am oprit din a-mi mai mișcă piciorul.
"n-nu, doar c-ca..."
"stai calm, vorbește deschis cu mine."
"doar ca pur și simplu nu înțeleg ce se intampla în acest moment. Unde mergem?"
"mergem la mine acasă"
"la tine acasă?"
"ihm, stai calm, îți va plăcea"
Sa îmi placa ce? Casa? Dacă are atât de mulți bani înseamnă că e bogat nu, adică nu cred ca r avea cum sa îmi displăcea casa.
...
O vila? Era wow, era luxoasa și era mare. Eu m-aș fii pierdut în ea daca era a mea.
"Iti place? Înseamnă că trebuie să vezi și interiorul"
Ma trage de mana pana in casa, luminile aprizanduse dintr-o data, chiar ca era wow. Totul strălucea în jur, era curat la lacrima.
"ma bucur ca îți place ce îți vad ochii fiindcă numai noi doi vom locui aici"
"nu mai sta nimeni cu tine?"
"nup"
Spune și se apropie de mine, încep din nou sa ma simt agitat în momentul în care se apleacă spre gatul meu.
CITEȘTI
🂱 𝑀𝑟. 𝐵𝐴𝑁𝐺 🂱 ᶜʰᵃⁿⁱⁿ
Fanfiction~𝘿𝙚 𝙘𝙚 𝙛𝙖𝙘𝙞 𝙖𝙨𝙩𝙖 ? ~𝙋𝙚𝙣𝙩𝙧𝙪 𝙘𝙖 𝙞𝙢𝙞 𝙥𝙡𝙖𝙘𝙚...𝙞𝙣𝙤𝙘𝙚𝙣𝙩𝙖 𝙩𝙖 𝙢𝙖 𝙚𝙭𝙘𝙞𝙩𝙖. ~~~~~~~~~~~~~~~~ Începută:02-09-2023 Postata : 10-02-2024 Fianlizat:22-03-2024