Cel mic statea în pat cu ochii în tavan. Afara deja se întuneca se iar Chan nu și-a făcut apariția încă.
Jeongin se ridica din pat și coboară jos la bucatarie pentru un pahar cu apa.Auzind o ușă care sa deschis și închis la loc stomacul i se face ghem și simte un miros, dar unul nu specific unui bărbat cu mai degrabă a unei femei. Se întoarse pe partea cealaltă Chan era cu parul răvășit în toate părțile, cămașa descheiata, cu sacoul pe brat.
"chan?"
"ce faci? Am crezut ca dormi la ora asta"
"sincer nu pot dormi și am coborât jos sa beau un pahar cu apa"
"hai sus" spuse cel Mare și îl luase de mana pana în dormitorul lor.
"chan?" spuse cel mic pe un ton șoptit
"ce sa întâmplat" ii răspunse în timp ce își lasă sacoul pe pat și dădu cămașa jos de tot.
"poate nu e treaba mea...dar ai spus ca nu stai mai mult de o ora"
"sa prelungit ceea ce aveam de făcut. De ce? Ți-a fost dor de mine prințesă"
"speram sa uiți de acest apelativ"
"nu, nu am uitat, sunt genul de persoana care nu uita. Acum spune-mi, ți-a fost dor de mine?"
"sincer nu, doar m-am simțit foarte plictisit. Chiar nu am ce face pana vii tu înapoi acasă, e extrem de plictisitor"
"te-ai gândit la ziua ta de naștere"
"da, și sincer cred ca as vrea totuși sa fie niște invitați, adică nu mulți dar nu ar strica. Pana la urma cum ai spus și tu, o data în viata faci 18 ani"
"imi place cum gândești" ii spuse și ii dădu un mic sărut pe frunte după care pleca la baie.
Jeongin statea și se gândea, nu avea cum ca Chan sa se comporte atât de drăguț cu el sau cel puțin asta credea el. Un om care la cumpărat cu o grămăjoara destul de buna de bani sa se comporte frumos cu el, știa ca asta probabil va fii doar pe moment și ca defapt mai târziu probabil ca ii va arata adevărată lui fata. Nu voia sa se gândească la asta, ii era frica de latura rece și cruda al lui Chan, nu voia sa se gândească ce va păți dacă îl va supăra cu ceva, dacă ii va greși vreodată cu ceva.
Usa se deschise, chan făcându-și apariția în încăpere, se duce la dulap și îl deschise urmând după sa se îmbrace.
Sa pus în pat lângă Jeongin luându-l în brate, dar acesta sa ridicat.
"unde te duci?" întreaba Chan
"ma duc sa fac și eu un dus, nu am voie"
"ba da,ia un tricou din dulapul meu"
"bine"
Spuse cel mic și deschise dulapul lui Chan luându-și de acolo ce avea nevoie și a plecat la baie.
A dat drumul apei sa curgă pentru a se încălzi, timp în care el a scăpat de hainele lui și apoi băgând-se sub dus lăsând apa nici prea calda nici prea fierbinte săi dezmierde corpul
Încerca să pună cap la cap toate lucrurile, cum a ajuns în punctul asta defapt.
A fost vândut prima data de părinți lui ca să acopere cheltuielile, apoi a reușit sa fuga pana când a fost prins de alte jigodii și vândut printr-o licitație unui bărbat extrem de atrăgător și frumos care poate deveni un demon numai decât.
Doar ca acest demon e foarte diferit, simte ca defapt asta e linistea dinaintea furtunii și chiar nu voia sa ajungă acolo. Ii plăcea cum Chan se comporta cu el pentru un moment.
"Jeongin?" striga Chan după partea cealaltă a ușii bătând de două ori.
"da?"
"mai stai mult? Îmi e somn și chiar nu vreau sa adorm fără sa te iau în brate"
De ce făcea asta, de ce ii spunea cuvinte dulci, de ce îl magulea în acest hal, voia cumva sa se joace cu el? Normal ca voia, doar nu credea ca toate astea sunt adevărate, ca tot ceea ce scoate pe gura e adevărat.
Acesta opri dusul și se duse și își șterse corpul cu un prosop, apoi se îmbracă.
A ales tot în tricou lung negru și de stat asta, nu știa de ce dar i se părea foarte atrăgător faptul ca ii poarta tricourile lui Chan, și cele negre, iar el considera ca negrul e sexy.
A ieșit din baie stingand becul și îl vede pe Chan pe marginea patului așteptându-l.
"îți stă bine" ii spuse cel mare, aducându-și mâinile pe fundul lui tragandul la el între picioare.
Acesta și-a pus capul pe abdomenul celui mic, închizând ochii pentru un moment.
"c..ce faci?"
"stau foarte bine asa știai"
"nu"
"imi place senzația"
"mie nu, eu nu stau bine sincer" ii spuse cel mic sincer fără sa se mai bâlbâie, știa deja ca putea sa vorbească normal cu cel Mare fără sa se mai bâlbâie știind ca pe cel Mare îl enervează asta uneori când cel mic făcea asta.
Cel Mare ascult ce spuse Jeongin și îl trase la el în poala cu picioarele pe de o partea și cealaltă a lui,băgând-și capul în scorbura gatului celui mic.
Acesta își plimba mâinile pe coapsele celui mic aducându-le pe fund și tot asa, pana cand cel mic simți nevoia de a vorbii.
"Chan? Putem sa ne băgăm la somn"
"dar îmi place cum stai, și îmi place cum stau. E o poziție foarte bună" spuse acesta cu capul încă în gatul celui mic
"chan, îmi e somn"
Cel Mare ofta zgomotos și pana la urma sa ridicat cu tot cu Jeongin punându-l în pat și el venind lângă el luându-l în brate.
Lui Jeongin ii plăcea sentimentul de căldură pe care acesta îl emana, se simte în siguranță lângă un bărbat mai mare decât el știind ca acesta îl putea proteja, dar asa ceva nu crede ca ar fii și posibil.
Nu știe dacă el chiar îl va putea proteja dacă vreodată va întra în pericol, dar nici nu crede ca va ieși din casa pentru mult timp deci nici nu ar avea în ce pericol sa între.
A adormit cu capul în pieptul lui Chan, doar ca ce el nu știa e ca Chan îl privea prea atent, ii mângâia chipul fin, ajungând sa ii atingă buza de jos.
"poate ma consideri un monstru, dar habar nu ai ca ma ravasesti pe interior și ma faci sa o iau razna"
CITEȘTI
🂱 𝑀𝑟. 𝐵𝐴𝑁𝐺 🂱 ᶜʰᵃⁿⁱⁿ
Fanfic~𝘿𝙚 𝙘𝙚 𝙛𝙖𝙘𝙞 𝙖𝙨𝙩𝙖 ? ~𝙋𝙚𝙣𝙩𝙧𝙪 𝙘𝙖 𝙞𝙢𝙞 𝙥𝙡𝙖𝙘𝙚...𝙞𝙣𝙤𝙘𝙚𝙣𝙩𝙖 𝙩𝙖 𝙢𝙖 𝙚𝙭𝙘𝙞𝙩𝙖. ~~~~~~~~~~~~~~~~ Începută:02-09-2023 Postata : 10-02-2024 Fianlizat:22-03-2024