A coborât jos la bucătărie unde la găsit pe Chan manacan micul de jun, nici nu se obosi se sa se uite la el, era concentrat în continuare pe telefonul pe care nu-l lasă nici azi de dimineata din mâini pana când sa ii distragă Jeongin atenția ceea ce nu ar fii trebuit sa facă mai ales in gelul acela.
Și-a adus aminte ce ia zis chan mai devreme..
"nu-ți uita locul printesa".. Cum adică sa nu-și uite locul, probabil se referea la licitația de la care la cumpărat, poate pentru ca a trăit într-o peșteră Crezând ca și monștrii au inima și sentimente dar aparent aparentele chiar înșală. Se putea aștepta la mai multe din partea lui Chan și asta putea începe de după ziua de duminica. Încă nu-și putea scoate din cap ziua aceea blestemata, daca mama lui nu la vrut atunci de ce nu la avortat?
"sunt un avort eșuat" spuse acesta cu voce tare, chan își ridica ochii din telefon și se uita la el mirat de ceea ce tocmai a scos pe gura.
"ce ai zis?" intreaba acesta, cel mic se uita cu ochii în pamant neuitând-se la el. Nu voia să-l privească, mai ales după ce a zis, putea reacționa in doua feluri și nu știa care dintre reacții le va avea.
"a-am zis ca sunt un avort eșuat..pur și simplu nu știu de ce m-am născut, ca să ce? Sa ajung vândut la o licitație ca să fiu doar o bătaie de joc pentru oameni din jurul meu, ca să ce...?" ii spuse și își ridica privirea din podea intalnindui privirea lui Chan, avea ochii în lacrimi, lacrimi ce ii curgeau șiroaie pe obrajii roși, Chan se strânse telefonul în mana și ofta înainte sa se ridice după scaun și sa treacă pe lângă cel mic fără sa ii spună ceva. La lăsat singur, nu ia pasat, nu ia zis nimic, nu la înjurat, nu la certat, pur și simplu nu ia pasat.
Se simțea josnic și asta pentru ce? Sau pentru cine? Nu mai voia, voia sa se ducă drq iar în momentele de genu gânduri sinucigașe ii treceau prin mintea de copil de 17 ani.
Se urca sus, fiecare treapta pășind-o fără chef de viata și simțind cum picioarele ii vor ceda. Chan trece pe lângă el îmbrăcat la costum negru, probabil e chemat la birou...din nou. Nici nu la privit, a auzit doar sunetul cheilor și ușa inchizanduse cu putere. Încă nu înțelegea ce la făcut pe Chan sa se comporte asa cu el dintr-o data. Cică va sta cu el, dar el a plecat din nou la birou lăsându-l singur în casa pustie și goala.
A urcat sus și sa dus direct la baie. Sa privit în oglinda câteva minute iar apoi își făcu un duș fierbi te, statea în cada plina cu apa pana la gat. Se simțea ciudat, acea o stare depresiva ceea ce nu a avut niciodată decand se știe, nici când a fost prins de acele jigodii nu se simțea asa.
"sunt o greșeală" își spuse pentru el, scufundadu-se sub apa stând acolo.. A stat asa câteva minute bune, nimic în jurul lui decât apa..
Între timp la Chan
Chan era cu Changbin și cu Minho la birou, nu sa dus sa lucreze cu mai mult sa stea cu prieteni lui.
" ce sa întâmplat cu Jeongin?"
"se considera un avort eșuat"
"nu ma mir, pana la urma l-au cumpărat la o licitație nu? A avut o viata grea"
"de ce ai început sa te comporți asa cu el?" îl întreba Changbin după ce a tăcut toată conversația cu Minho.
"nu cred ca am avut de ales"
"va da Chan, ai de ales și știu și motivul pentru care ai început sa te comporți din nou cu el asa. E ea la mijloc și sufletul tău. Îți e frica sa nu fii din nou dezamăgit și te înțeleg însă nu cred ca Jeongin ar fii in stare sa te dezamăgească nu? Pana la urma copilul acela are un suflet mai mare decât fosta ta. "
Chan statu și îl asculta pe Changbin cu atenție, fiecare cuvânt al castaniului trecandui acum prin minte, poate chiar are dreptate și a greșit făcând asta, comportându-se asa cu el. Pana la urma era un copil nevinovat și nu merita sa aibă parte de asa ceva.
Acesta se ridica după scaun și pleca fără sa le mai spună ceva prietenilor lui dar știau ca Chan poate va îndrepta ziua asta care sa sfârșit nu tocmai bună.
ⁱᵍⁿᵒʳᵃᵗⁱ ᵍʳᵉˢᵉˡⁱˡᵉ 🫣🙏🏻🤦🏼♀️
CITEȘTI
🂱 𝑀𝑟. 𝐵𝐴𝑁𝐺 🂱 ᶜʰᵃⁿⁱⁿ
Fanfiction~𝘿𝙚 𝙘𝙚 𝙛𝙖𝙘𝙞 𝙖𝙨𝙩𝙖 ? ~𝙋𝙚𝙣𝙩𝙧𝙪 𝙘𝙖 𝙞𝙢𝙞 𝙥𝙡𝙖𝙘𝙚...𝙞𝙣𝙤𝙘𝙚𝙣𝙩𝙖 𝙩𝙖 𝙢𝙖 𝙚𝙭𝙘𝙞𝙩𝙖. ~~~~~~~~~~~~~~~~ Începută:02-09-2023 Postata : 10-02-2024 Fianlizat:22-03-2024