18 𝘼𝙣𝙙 𝙬𝙝𝙖𝙩 𝙬𝙖𝙨 𝙩𝙝𝙚 𝙥𝙧𝙤𝙗𝙡𝙚𝙢 ?

211 8 2
                                    

Motorul mașinii se opri, iar Chan se dădu jos de la volan destul de nervos..cand întra în încăpere toată lumea făcea plecăciuni în fata lui pana când a ajuns în biroul sau unde îl găsește pe Minho acolo așteptându-l.

"mult ți-a mai luat" ii spuse acesta ironic ceea ce nu știa el e ca Chan nu avea chef de ironia lui Minho, voia sa rezolve cât mai repede problema și sa plece acasă,nu sa stea o zi la birou și sa asculte vorbele lui Minho. Acesta se făcu comod pe scaunul lui și aștepta ca Minho sa înceapă și sa vorbească, pana când Changbin și-a făcut și el apariția acolo..intrand nu tocmai bucuros.. Problema nu era firma, problema era ca cineva tot dădea târcoale companiei făcând pe șefa și asta chiar nu le pria muncitorilor de-acolo.

"îți bați joc de mine?" întreba Chan în timp ce își freca tâmplele, nu va dura o ora ca să o pună pe bufniță la punct asa ca se ridica frumos după scaun și ii spuse lui Changbin să-i spună domnișoarei sa pășească pentru câteva minute în biroul sau..zis și făcut Changbin a ieșit cu zâmbetul pe buze din birou gândindu-se ca asta poate fii interesant..
Merse pe holul imens și o văzu pe tipa acolo cu o fusta scurta de piele neagra și o cămașă alba care lasa la vedere un decolteu..un coc în vârful capului și doua șuvițe în fata..

"domnișoara Min, domnul Bang vrea sa va vorbească câteva minute" ii spuse Changbin și o conduse pe fata pana în biroul lui Chan..desi Changbin și Minho erau prietenii lui Chan de foarte mult timp la birou era Domnul Bang.. Aceștia doi pași în biroul lui Chan care aștepta cu mâinile în sân..

"nu știam ca s-a mutat turnul efel aici în companie" ii spuse Minho șoptit lui Changbin lăsând în urma lor râsete și un zâmbet pe fata lui Chan.

"Channie.." striga tipa la el ducându-se la el, însă Chan doar își întinse piciorul în fata ei nelăsând-o sa se apropie mai mult de el.

"da-mi spațiu femeie, nu ești iubita mea și nici viitoare ca să sari asa pe mine ca capra" ii spuse Chan obosit de acest joc ieftin pe care îl făcea Min cu el. "o sa fiu clar și sper ca a doua oara sa numai repet ca dacă ma pui în situația în care să-ți repet a doua oara îți zbor creieri..de mâine numai calci în compania asta"  ii spuse acesta scurt și la obiect ridicându-se după scaun ducându-se la ea.."nu vreau sa fiu pus în situația în care sa se întâmple ceea ce ți-am zis" după propoziția asta ieși pe ușa iar Minho cu Changbin după el cu zambetele pe buze.

Acesta se duse în parcare și se puse la volan când a fost oprit de Minho și Changbin înainte sa plece.

"duminica e ziua lui Jeongin , face 18 ani, nu vreau mulți invitați dar totuși as vrea sa fie câțiva și vreau sa va ocupați de asta"  spuse acesta și apasă accelerația plecând acasă.. Nu a stat o ora, a rezolvat-o destul de repede și spera să-i fie foarte clara situația lui Min.

Ajuns acasă acesta întra val vârtej și îl găsește pe bucătar curățând ceva iar pe Jeongin mâncând atât de drăguț..se apropie de el și ii dădu un sărut pe frunte zambindui cald.

"ți-am zis ca rezolv repede" spuse acesta și se așeza în fata celui mic, în fata i se puse cana cu cafea de către bucătar iar acesta după ce își termina treaba le ura o zi buna celor doi și pleca din casa.

"și care era problema?" întreba cel mic curios însă nu se uita la Chan, nu pentru ca era supărat sau nervos pe faptul ca a plecat ci pur și simplu se simțea extrem de plictisit și nu avea chef de nimic.

"de ce te-ar interesa pe tine? N-ar trebui sa îți vezi de ale tale?" ii răspunse Chan încruntat de comportamentul celui mic..nu l-a întrebat prea multe și a plecat sus sa se schimbe..sa dus la dulap și a scos de caolo doar o pereche de pantaloni trei sferturi și atât..sa dezbrăcat rămânând în pantaloni și cu abdomenul la vedere..
Pleca înapoi jos la Seungmin care își spala farfuria și o puse frumos pe chiuveta timp în care Chan doar și-a înfășurat bratele în jurul lui plasandui un mic sărut pe gat..apoi Jeongin se duse și se întinse după cana de cafea a lui Chan luând o gura din aceasta.

"hei, hei, hei.. Ți-am zis ca nu ai voie" ii spuse și ii lua cana de cafea din mana.

"dar miroase bine." ii spuse acesta și se șterse pe mâini cu prosopul.. Se întoarse spre Chan cu fata coborandusi puțin privirea spre el.. Nu baga de seama faptul ca era la abdomenul gol și pleca sus cu Chan după el..

🂱 𝑀𝑟. 𝐵𝐴𝑁𝐺 🂱 ᶜʰᵃⁿⁱⁿ Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum