Eram în mașină la Minho care era atent la drum. Nu scoteam niciun sunet însă îl aud pe Minho oftând zgomotos.
"ai încredere în Chan"
"n am zis ca n am încredere în el"
"a deci ai încredere în el?"
"normal, sau ma rog. Cred ca am încredere în el"
Ii spun uitându-mă pe geamul mașinii ca prostul. Nu știam ce as putea sa ii zic lui Minho. Voiam doar sa se termine asta cât mai repede posibil. Avea sa se căsătorească însă cu mine nu știu ce se va intmpla. Ma va abandona? Ma va lăsa pentru ea? Ma va părăsi? Ma va vinde la altcineva? Aveam mii de întrebări în cap. Totul era prea de tot. Îmi simțeam pleoapele grele. Era deja seara. Chan va trebui și el sa ajungă din clipa în clipa iar eu nu voiam decât sa ma scufund doi metri sub pământ.
Ajuns în fata casei, ii urez lui Minho o seara frumoasa și cobor jos urcând sus la etaj în camera mea și al lui Chan. Camera asta ca fii doar a noastră, daca se gândește ca poate sa o bage pe ciufulita aia aici se înșală amarnic, nimeni nu va împărți patul acela inafara de mine.
Mă arunc în pat și aștept sa vina acasă, într-un final când ușa se deschide ma duc și ii sar în brate incolacindumi picioarele în jurul bazinului sau. Îl iau prin surprindere și ii acapareze buzele într-un sărut pe care mi-l doream de mult.
"credeam ca ai zis ca ma aștepți cu picioarele deschise"
"vrei?"
"nu puiule, în seara asta trebuie sa vorbim puțin"imi spune și se așează cu mine pe pat, am rămas în continuare la el în brate și nu voiam sa ii dau drumul orice avea sa scoată pe gura aia păcătoasă.
" nu eu vreau asta "
" asta e cumva un serial dă-la de prost gust în care părinți vot sa te căsătorești cu nu știu cine?"
"exact, fix dă-la e."
"dar tu nu trebuie sa faci ce spun ei"
"as vrea sa nu pot face asta însă nu am de ales. Na vor desmosteni"
"CE?!" asta speram sa fie o gluma însă vedeam pe fata lui ca nu glumește și nu-și bate joc de mine. Zâmbetul lui nu l am văzut azi și voiam să-l vad, Fata lui nu îmi plăcea, eram obișnuit cu acel Chan pervers și plin de viata care ma cumpărat la o licitație însă nu credeam ca poate avea și partea asta.
"ma vei abandona?" ii spun simțindu-mă ochii cum ma înțeapă din nou. Voiam sa plâng și sa ma descarc dat pe de alta parte nu voiam sa fac asta aici, acum și în fata lui. Voiam da fiu puternic și sa las chestia asta sa nu ma afecteze însă știam ca un sufletul meu era cu totul alta furtună. Voiam sa se termine cât mai repede. In momentul în care își ridica ochii spre mine se uita mirat. L am surprins cu aceasta întrebare?
"niciodată nu te voi abandona. Nu te voi lăsa, însă trebuie să ai încredere în mine. Știu ca e greu și te înțeleg însă nu pot sa fac mai mult de atât momentan"
"bine. Dar nu o vreau aici,în casa asta, în dormitorul asta"
"stai liniștit, asta nu se va intampla." îmi spuse și ma săruta scurt pe buze apoi încearcă sa ma lase jos din bratele sale insa îmj duc mâinile după gatul lui nevrând sa facă asta.
"ma sufoci"
"foarte bine. Măcar știu ca asa nu vei pleca"
"dacă nu-mi dai drumul faci u dus cu mine" îmi spuse, un duș nu suna rău. Plus ca ardeam de dorința ca să îl ating, voiam sa știu ca e al meu. Voiam sa îl marchez asa cum el a făcut cu întreg corpul meu.
Nu ma dădeam jos ba din contra ma tot frecam de el încercand sa îl țin cât mai strâns ca să nu plece, ma ia pe sus și merg cu el în baie asa cum am vrut.
Mă lasă jos și ma dezbracă rapid făcându-mă semn sa ma duc eu primul în dus așteptându-l acolo cuminte.
Ii simt mâinile mari pe talia mea voiam sa ma devoreze. Ma întorc cu fata spre el și îmi cobor mana pe abdomenul lui pana jos, atunci imi oprește mana și ma lipește de gresia rece a băii.
Initializeaza un sărut și eu doar ma pierd în el, fiind atât de aproape de mine îl pot simți cum se întărește, aparent chiar îl exicit asa cum mi a spus el...
Era prea tare iar el nu avea degand sa facă nicio mișcare asa ca am sa fac eu. Nu știu dacă voi regreta sau nu însă vreau sa fac asta. Ma las în jos, sau cel puțin voiam sa o fac însă nu ma lasă. În schimb îmi ridica un picior și îl simt cum intra.
"credeai ca nu găsesc soluții la probleme?"
"întotdeauna ai găsit" ii spun bagandumi mâinile strâns in umerii sai. Am reușit oare sa trec peste acel copilaș timid și fricos? Ma duce în extaz și numai el poate face asta.
Scuzați greșelile gramaticale ❤️❤️🤦🏼♀️
CITEȘTI
🂱 𝑀𝑟. 𝐵𝐴𝑁𝐺 🂱 ᶜʰᵃⁿⁱⁿ
Fanfiction~𝘿𝙚 𝙘𝙚 𝙛𝙖𝙘𝙞 𝙖𝙨𝙩𝙖 ? ~𝙋𝙚𝙣𝙩𝙧𝙪 𝙘𝙖 𝙞𝙢𝙞 𝙥𝙡𝙖𝙘𝙚...𝙞𝙣𝙤𝙘𝙚𝙣𝙩𝙖 𝙩𝙖 𝙢𝙖 𝙚𝙭𝙘𝙞𝙩𝙖. ~~~~~~~~~~~~~~~~ Începută:02-09-2023 Postata : 10-02-2024 Fianlizat:22-03-2024