O plimbare cu motorul. Asta suna chiar bine..m am dus și m am îmbrăcat și eu în ceva lejer, când cobor jos nu îl vad pe Chan asa ca ies din casa gasindul pe aleea casei lângă motor..având o pereche de mănuși de piele în mâini și văzându-l îmbrăcat asa nu puteam decât sa ma topesc.
Mă apropii și eu de el zâmbind. Cu casca aia pe cap ma jur ca i as da vreo doua. Arata prea bine, era sexy.
"ești gata de putina adrenalina"
"crezi ca nopțile cu tine nu-s adrenalina?"
"puiule, încă n ai văzut adrenalina din mine. Ceea ce am trăit noi pana acum a fost o nimica toată însa dacă vrei adrenalina și în pat îți pot oferi asta" îmi spune și ma privește, ii puteam vedea doar ochii superbi care în lumina soarelui erau mai mult un căprui superb și strălucitor.
Îmi înmânează casca și apoi se urca pe motor.
"însă până atunci, ne bucuram de motor" îmi spuse și se puse pe acesta așteptând sa ma aez și eu. M am așezat și eu pe motor în spatele lui însă a avut alta idee. Ma dat jos și mi spus sa trec în fata. Cred ca omul asta vrea sa moara și nu știe cum.
Mă urc în fata fără sa comentez și își pune mâinile pe mâinile mele apăsând pedala motorului.
"ai încredere în mine" îmi spuse și ne pornim la drum. Părea ca eu conduc însă nu era asa. Cred ca vrea sa vărs și ni știe cum. Eram complet absorbit de ceea ce vedeam în fata ochilor cu fiecare milinetru pe care îl parcurgem insa aveam și o mica frica în vene, dar e pe de alta parte simțeam adrenalina pe care voia Chan sa mi-o arate.
Ajuns undeva într-o parcare Chan oprește motorul și se da jos iar eu nu fac decât să-l urmez.
"ți-a plăcut?"
"am simțit frica în vene"
"și putina adrenalina deloc?"
"și adrenalina, dar mai mult frica. Spre întoarcere numai stau în fata"
"bine prințesa, cum vrei tu."
Mă luat de mana și am ieșit afara din acea parcare subterana..ajungand direct pe o alee din parc, era cald și frumos afara, era vremea perfecta pentru o plimbare.
Mă trage de mana pana la un magazin, ia de acolo o înghețată și îl vad ca cere un pachet de țigări...după ce plătește mergem în parc și ne așezăm pe o banca. Eu îmi desfac înghețată și el pachetul de țigări.
Mă uitam la cum trage din țigară aia ca la mașini străine și ma juram pe ce am mai scump ca n am văzut ceva mai frumos în viata mea.
"vrei?" îmi spune și îmi face semn spre țigara, n am încercat niciodată sa fumez și sincer nu voiam dar eram curios asa ca ii iau țigara din mana și ma uitam la ea. Am tras un fum simțind parfumul toxic al acesteia cum îmi invadează nările și cand am încercat sa trag în mine m am înecat ca dracu.
"na, numai vreau"
"normal ca numai vrei. Ai tras cu pofta din ea"
"ba nu" ii reproșez înapoi.
"ai tras dita-i mai fumul" îmi spune râzând și își continua țigara.
Mergem sa ne o plimbam prin parc și ma duc la leagăne..desi aveam 18 ani încă îmi plăcea sa ma dau în leagăne și plus ca nu mai m am dat de mult. Chan zâmbea la mine punându-se pe vine în fata mea.
"copilule"
"îți displace?" îl întreb încruntat. Aveam cea mai frumoasa priveliște din viata mea.
"nu, ba din contra. Te ador când ești asa copilăros"
Ii zâmbesc iar acesta se ridica și ma da în leagăn. Ma simțeam deparca aveam 14 ani, deparca viata mea nu a fost un coșmar pana jn momentul de fata și deparca pe Chan îl cunosc de-o viata.
Se oprește din a ma mai da în leagăn și ma cuprinde pe la spate într-o îmbrățișare. Îmi pun capul pe umărul sau și savurez acest moment frumos. Sper sa fie asa și de acum în colo.
Am stat pana seara in oraș și când a venit timpul sa plecam acesta ma tras spre el punându-ma pe motor și începu sa ma sărute. Într-adevăr nu ma sărutat azi și ii înțeleg pofta de a ma săruta.
După ce îmi lasă oxigen sa respir ma privea în ochii."vrei sa vezi cum arata orașul seara pe motor?"
"da"
"atunci hai sa mergem"
Scuzați greșelile gramaticale ❤️❤️🤦🏼♀️
CITEȘTI
🂱 𝑀𝑟. 𝐵𝐴𝑁𝐺 🂱 ᶜʰᵃⁿⁱⁿ
Fanfic~𝘿𝙚 𝙘𝙚 𝙛𝙖𝙘𝙞 𝙖𝙨𝙩𝙖 ? ~𝙋𝙚𝙣𝙩𝙧𝙪 𝙘𝙖 𝙞𝙢𝙞 𝙥𝙡𝙖𝙘𝙚...𝙞𝙣𝙤𝙘𝙚𝙣𝙩𝙖 𝙩𝙖 𝙢𝙖 𝙚𝙭𝙘𝙞𝙩𝙖. ~~~~~~~~~~~~~~~~ Începută:02-09-2023 Postata : 10-02-2024 Fianlizat:22-03-2024