"mirosi demențial" îmi șoptește plasând un mic sărut pe gatul meu.
Un fior electrizant mia străbătut corpul coborând pe șira spinării, ii simt mâinile maro pe talia mea, nu m-am putut abține sa nu ma panicheze dar îmi las și eu mainile sa cada peste ale lui.
Aveam mâinile mult mai mici ca ale lui și asta mi se părea oarecum atrăgător la el.
"c-ce ai degand sa faci"
"momentan nimik puiule stai calm. Doar ca, când vei împlini optsprezece ani nu vei mai scăpa de mine sa știi"
Acum ca stau sa ma gândesc ziua mea va fii peste o luna, iar când știu ca el are douazeci și șapte de ani nu ma ajuta chiar deloc. Adică acesta îmi da de înțeles ca îmi voi pierde virginitatea peste o luna.
"p-peste o l-luna..."
"peste o luna prințesă mea îți vei pierde cel mai depret lucru...virginitatea ta îmi aparține. Doar eu voi avea șansa să ating acest corp pentru prima data."
"d-de ce îmi faci asta?"
"doar nu voiai sa crezi ca te voi cumpăra ca să îți pot da o familie fericita nu?"
"ești un monstru fără sentimente"
"cine a spus ceva despre sentimente.? Eu nu știu ce sunt alea dar cred ca dacă încerci cu timpul mai putea face sa le simt"
"tu nu ai avut niciodată o relație serioasa?"
"inafara de aventuri? Nu, nu am avut,si nu înțeleg de ce ai vrea o relație serioasa. Vad una buna, ii arunc doua vorbe și e la mine în pat"
"ma dezgusti"
"dar eu as vrea sa te gust"
"s-sa ma guști"
"da, nu știi ce înseamnă să faci un oral?"
Un oral, sincer sa fiu am mai auzit asta doar la câțiva băieți de la liceu dar niciodată nu am știut ce înseamnă să faci un oral.
Atât de neexperimentat sunt în arta sexologiei, adică da, nu zic ca nu am simțit și eu nevoia sa fiu atins de cineva mai ales când vedeam atâtea cupluri cum se sărutau și se atingeau în feluri pe care eu nu le-am simțit niciodată, îmi doream sa am și eu pe cineva asa, dar pe cineva de statura mea, nu un bărbat de doauzesi și șapte de ani care m-ar putea distruge în orice moment.
"ma auzi? Te-am întrebat ceva, nu știi ce înseamnă să faci un oral"
De ce pune sare pe rana fiindcă ma ustura dar aparent lui nu ii pasa
Am dat ușor din cap negativ, dacă dădeam pozitiv îmi era frica ca ma va face sa fac acel ceva de care nu am habar.
Zambesti dulce și în același timp ștrengar. Acum ii pot observa mai bine chipul, avea gropite în obrăjori și mi se părea extrem de adorabil.
" la ce te uiți? "
"l-la nimik"
" nu ma minți" îmi spune strângându-ma de talie. "nu îmi plac mincinoșii prințesă"
CITEȘTI
🂱 𝑀𝑟. 𝐵𝐴𝑁𝐺 🂱 ᶜʰᵃⁿⁱⁿ
Fanfic~𝘿𝙚 𝙘𝙚 𝙛𝙖𝙘𝙞 𝙖𝙨𝙩𝙖 ? ~𝙋𝙚𝙣𝙩𝙧𝙪 𝙘𝙖 𝙞𝙢𝙞 𝙥𝙡𝙖𝙘𝙚...𝙞𝙣𝙤𝙘𝙚𝙣𝙩𝙖 𝙩𝙖 𝙢𝙖 𝙚𝙭𝙘𝙞𝙩𝙖. ~~~~~~~~~~~~~~~~ Începută:02-09-2023 Postata : 10-02-2024 Fianlizat:22-03-2024