30 You're driving me crazy

182 8 23
                                    

"tremuri la atingerile mele, te faci mic, te înroșești, arăți atât de drăgălaș. Gurita ta încă a rămas neîndemânatica creând niște săruturi care ma fac sa ma excit numai cu gândul ca ești încă neexperimentat. Asa ca spune-mi tu...cum as putea eu sa nu-mi dau seama de asta?.

シ︎

Cel mic roși la ceea ce Chan ii spuse. Aparent chiar îl inebunea pe cel Mare

"ia stai asa?" un gând ii trecu prin cap celui mic.

"ce"

"dacă știam sa sărut nu te mai excitam?"

Îl întreba Jeongin pe Chan curios. Cel Mare chicoti, I se părea drăgălaș cel mic în acel moment.

"prințesa...tu ma exciți mereu ce nu înțelegi..sunt dependent de corpul tău"

Ii spuse Chan aducându-și mana între picioarele celui mic.

"C-Chan?"

"ma înnebunești"

18+ luați-vă clor

Ii spuse acesta șoptit, își plimba mana pe abdomenul lui Jeongin inițiind un sărut în care Jeongin se pierdea cu totul. Îl da jos după blatul de bucătărie și îl scăpa de tricou pe cel mic intorcandul cu spatele la el plasând săruturi pe spatele acestuia..se apropie de el cel mic simțind cât de tare era Chan în acel moment. Aparent chiar nu glumea, il excita din toate punctele de vedere.

"chan...?" înainte sa poată continua sa vorbească acesta este penetrat de către Chan.

Mișcările lui se accelerau iar cel mic nu știa de ce sa apuce ca să se țină, plăcerea îl invadă rapid..insa se simțea destul de inconfortabil în poziția în care stătea.
Cel Mare parca simțind ca Jeongin are o stare ciudata se apropie de gatul lui plasând un sărut

"ești okay"

"nu-mi place aici"

"vrei sa ma opresc"

"n ai înțeles..nu-mi place poziția asta în care stau"

Chan zâmbi și îl luase pe Jeongin punându-l pe canapea continuând sa împingă puternic în acesta..
Cu mâinile înfipte în spatele lui Chan și cu capul dat pe spate cel mic nemai rezistând mult își da drumul înaintea lui Chan stranganduse în jurul lui scoțând de la el un geamăt înfundat.

Nu după mult timp și Chan își da drumul căzând lat și transpirat lângă cel mic. Își ridica capul privindu-l pe cel mic respirația fiindu-i una grea, se apleacă și-l săruta pe Jeongin pe buze apoi îl alinta gatul cu săruturi, mușcând și sugand din acesta lăsând urme în urma lui, însă pe pielea lui Jeongin.

"hai sa facem un duș"

"dar ei am făcut unul"

"mai faci unul cu mine" ii spuse acesta și îl lua în brate pe cel mic ajungând în baie cu el.

Jeongin stătea cu spatele la Chan în timp ce acesta în loc să-și facă dusul era preocupat să-l sărute pe cel mic.

"ai degand sa faci dus?"

"prefer sa te spăl pe tine"

"nu se vede ca o faci"

"ba da, te spăl în săruturi, nu-ți place"

"eu o sa ies" spuse acesta și îl lasă pe Chan singur acesta rase scurt și își dădu parul pe spate lăsând apa săi spele corpul.

Jeongin se opri în oglinda mare a dulapului privinduse, urmele mari și roșiatice i se întindeau frumos pe gat în jos. Parca erau desenate, niște desene frumos pictate pe pielea lui alba. Se îmbraca într-un tricou lung deal lui Chan apoi se duse în bucătărie și luase cana lui Chan de cafea după masa luând o gura din aceasta.

Apoi se duse în dormitor fiind învăluit de căldura din acesta. Chan stătea frumos îmbrăcat într-o pereche de pantaloni de trening și un maiou lăsând ui la vedere bratele mari.

"mi ai adus cana de cafea?"

"nu"

"haha, știi ca n ai voie."

"nu ma omoară cafeaua"

"nu-ți trebuie ție cafea, tu ai nevoie decât de mine și atât"

"de unde știi ca am nevoie de tine"

"pentru ca ai"

"nu e adevărat, eu n am nevoie de nimeni."

"tin sa menționez ca te am cumpărat. Pot sa fac ce vreau cu tine"

"deci de aia ma aflu aici, sa te joci cu mine"

"exact, credeam ca ți ai dat seama deja"

"mi am dat seama dar ca orice om aveam speranțe iar acum ca mi ai spus asta cu gura ta sau spulberat"

Ii spuse cel mic și ieși afara în ploaie, se duse pe leagăn simțind cum frigul ii îngheață picioarele, Chan nu se oboseala sa vina după el și el nu avea degand sa între în casa prea curând.

Aparent când ai speranțe prea mari ajung spulberate, iar când credeai ca persoana acea speciala nu te va răni, va pleca în cel mai crud mod posibil. Acum se gândea dacă nu cumva moartea îl va scăpa de tot. De tot ce a trăit și trăiește, de tot ce sa intamplat în ultimul timp, de viata lui, de Chan

Va rămâne oare un suflet pustiu și neînțeles de nimeni, persoana care credea ca ii poate fii alinare la lăsat să-și dea seama ca toate speranțele pe care le-a avut pana acum s au spulberat.




..






























Scuzați greșelile gramaticale ❤️❤️🤦🏼‍♀️

🂱 𝑀𝑟. 𝐵𝐴𝑁𝐺 🂱 ᶜʰᵃⁿⁱⁿ Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum