35 I love you stupid

159 9 28
                                    

"mai știi camera în care am dus-o pe tipa respectiva data trecuta? Sa te gasesc acolo în 2 minute dezbrăcat complet, daca mai ai ceva pe tine o sa ma asigur ca pdeaspa se va agrava"

Îmi spuse și pleca. Asta imi era sfârșitul oare?

18+

Stăteam în camera asta, nu-mi plăcea aici și nu voiam sa fiu aici, totul era îmbrăcat numai în rosu. Asta fiindcă rosul mi se părea culoare extazului.
Eram dezbrăcat asa cum mi-a spus Chan, nu credeam ca ma voi simți vreodată mai stânjenit ca acum.

Îl observ ca întra la bustul gol avand doar o pereche de pantaloni pe el, cu țigara în mana se apropie de mine și ma privește cu un zâmbet trăgând din țigară și simțeam ca mai am puțin și ma înec cu fumul acesteia. Scoate din sertar o pereche de cătușe și ma leaga de pat, voiam sa fug în acel moment
Se pune peste mine uitându-se în ochii mei și după ce mai trage un fum și scoate afara aerul toxic îmi pune țigara pe abdomen simțind cum mai am umpic și îmi vine să-i  urlu în fata. Arata ca un psihopat în acel moment zâmbind în timp ce eu tipam de durere.

"te rog o-oprește-te"

"nu pot face asta, trebuie sa fii pedepsit fiindcă ai încălcat una dintre regulile mele."

Îmi spune și apoi îmi eliberează mâinile,aparent nu e un monstru, e satana în persoana, e un demon lipsit de scrupule, nu credeam ca voi ajunge în halul asta de rău sau cel puțin nu credeam ca pedepsele vor decurge în halul asta..

Mă întoarce pe burta și îmi leagă înapoi mâinile. Ii simt mâinile pe coapsele mele care îmi ridica fundul în sus, apoi aud sunetul de la curea, avea degand sa ma biciuiasca cumva cu cureaua aia..?

"te rog nu face asta" ii spun, nu voiam sa ma bâlbâi și să-l enervez mai tare asa ca îmi controlez vocea în schimb scap lacrimi pe perna.

"nu vreau sa te aud. Știai foarte bine ca nu aveai voie acolo" îmi spune și simt cum cureaua îmi lovea fesele dureros. Nu puteam să-mi abțin gemetele de durere, nu era nicio plăcere în asta, fiecare lovitura era ca un spin, dureros și usturător.

"sper ca data viitoare sa ții minte seara asta, când vei vrea sa mai faci o astfel de boacana"

Se oprise, aud sunetul curelei cum cade pe podea și ma simt ușurat sau cel puțin asa voiam sa cred, sunetul pantalonilor care cad și ei pe podea ma fac atent.

"putem v-vorbi și i-în alt m-mod" încerc să-l fac sa se oprească în momentul în care se puse în pat în spatele meu. Nu puteam sa ii vad fata și la dracu voiam să-l sărut în acel moment, asta era chin..ma chinuia. Îmi da o palma peste fund, voiam sa se oprească din a ma mai lovi.

"te rog nu ma mai lovi" ii spun, vocea revenind la normal, știam ca nu ii place sa ma bâlbâi când ii vorbeam, lacrimile mele încă nu  se opreau și voiam sa ii dau vreo doua peste fata. Spunându-i acea propoziție acesta ma mai lovește odată.

"acum fii băiat bun și gemei numele lui tati, vreau sa te aud"

Îl aud ca spune în timp ce ma penetrat adanc, nu ma lăsat sa ma acomodez, făcea mișcări rapide și puternice, mâinile sale erau pe coapsele mele tinadule strans...aveam sa numai merg a doua zi de dimineață

Ii gemeam numele printre lacrimi și sughițuri, pun pariu ca adora ce aude în acel moment..eu tot ce voiam era sa termine odată însă cred ca am s-o fac eu înaintea lui, nu pot sa cred ca corpului meu ii plăcea asa ceva, era un chin pentru mine.

Pentru prima data în seara asta alege și el sa ma sărute sau cel puțin asa credeam. Musca din gatul meu mici porțiuni de piele vrând sa ma marcheze în cel mai oribil mod.

Se oprește ieșind din mine, îmi dezleagă mâinile și ma întoarce cu fata la el ridicandu ma în sus, stăteam la el în poala în timp ce acesta ma penetrat din nou. Mi am lăsat capul pe spate iar acesta își face de cap cu gatul și pieptul meu în continuare..se oprește cu săruturile lângă ureche..ii puteam simți respirația calda pe gat...

"ești al meu"

"te iubesc prostule"

Ii spun iar acesta râde scurt lăsându-mă sa cad pe salteaua rece, îmi pune un picior pe umărul sau continuând sa împingă puternic, iar într-un final își da drumul. Iese, îmi simțeam tot corpul amorțit și fiecare părticică ma durea îngrozitor. Nu m am obosit sa ma mai ridic din pat, simțeam cum pleoapele mi se închid, iar într-un final adorm acolo.

















































Scuzați greșelile gramaticale ❤️❤️🤦🏼‍♀️

🂱 𝑀𝑟. 𝐵𝐴𝑁𝐺 🂱 ᶜʰᵃⁿⁱⁿ Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum